Helaas, het gaat mis..

Hé lieve RW,

Ik lees hier en daar een reactie van jou en wilde je even zeggen dat ik aan je denk. Stond vandaag op het punt mijn man te vertellen dat jou dit is overkomen toen ik me bedacht dat hij jou natuurlijk helemaal niet kent (ik eigenlijk ook niet) en dat hij het misschien wel raar zou vinden om met een onbekende van het forum mee te leven.
Toen bedacht ik me zelf dus dat ik dat wel doe; meeleven met jou en met die anderen die hier geregeld zijn.
Ik wil je nog veel sterkte toewensen en ook nog delen dat we (helaas) alweer in hetzelfde schuitje zitten (kreeg zelf de derde zwangerschap ook een mk).
Hopelijk gaat onze 4de zwangerschap gewoon goed en houden we over een tijdje een wolk in onze armen.
(Dan lijkt het me toch wel leuk om je ware identiteit te leren kennen hoor; maar kweet   niet of dat dan nog aan de orde is en of jij dat ook ziet zitten..)

Nou, ik lees weer van je; Groetjes M3

Hoi m3,
Ik kan het niet laten nog even te reageren vanavond.
Elke avond denk ik, ik ga vroeg slapen...jaja, komt er niet van.
Klopt inderdaad wat je schreef over dat we weer in hetzelfde schuitje zitten, en jij ook de derde keer en miskraam had. Daar had ik ook al aan gedacht.
Raar hoe het kan gaan he?
Lijkt me inderdaad raar om elkaar ooit te zien, je bent eigenlijk al best close met sommige mensen hier, maar wie weet..Zeg nooit nooit!!
Ik voel met jou en Talke de meeste aansluiting, gek hoe dat loopt.
Zelfde leeftijd, oa..
Merk dat ik ook vaak dingen van hier noem naar anderen, alsof het van een vriendin komt. Maar inderdaad kennen we elkaar niet ''echt.''
Vandaag weer genoeg afleiding gehad. Kids naar school, naar feestje brengen, zwemles etc..even eruit is lekker maar ook best vermoeiend.
Morgen heb ik weer een dagje alleen, en is ook fijn.
Probeer dinsdag weer aan het werk te gaan, maar zie het wel, en ga zeker niet overhaasten.
Zie veel dikke buiken daar en kleintjes, dus niet ideaal zeg maar.

Nu kan ik me richten op verjaardag van onze oudste, half sept, ze word dan 7.
Ook wel weer leuk, en we zijn thuis begonnen met herindelen van de slaapkamers..Al met het oog op de derde, maarja, we laten het gewoon doorgaan, en zien wel.
Zo heb ik wat om handen, en als ik thuis ben ook afleiding dus.

Mijn dochter heeft er ook best een deuk van opgelopen. Ze was erbij toen dat erge bloedverlies kwam, en schrok behoorlijk.
Vind het sneu voor haar..
Wel gezien aan haar dat ze een baby erbij toch heel erg leuk vind, en zou willen.
Was ik best een beetje angstig voor omdat ze toen de tweede kwam, best moeite had en moest wennen.
Maar ik vertelde het haar maandagmiddag, en van een heeeel blij gezicht betrok ze ineens toen ze hoorde dat er een baby zou komen, maar dat het niet goed ging, en dat er dus geen baby kwam..Ze huilde en vond het jammer.
Ik had zo met haar te doen.
Oma vond dat het misschien beter was als ik niets had gezegd omdat ze zo overstuur was..
Nou, ik vind dat ze er recht op heeft om te weten wat er met me was, en ze vroeg het ook aan me..Ik kon niet liegen, en denk dat door eerlijk te zijn ze er uiteindelijk wel mee   kan omgaan..Ze weet dat ik eerlijk ben en dat we het er samen over kunnen hebben als ze dat wilt.
Lijkt mij prima.
Achja, het word weer een heel verhaal.
Bedankt weer voor je gezellige, en lieve berichtje..Tot later, liefs R

Terug
Bovenaan