Helaas, het gaat mis..

Tja alles is al gezegd, maar ik wilde toch even laten weten dat ik ook met j emeeleef. Heel veel sterkte.

Liefs Daan

Potverdorie RW...Dit is afschuwelijk voor je!!

Ik weet niet veel te zeggen,maar 1 ding,ik denk aan je en leef met je mee!!

Wat is het soms toch ook echt sjit!!!
Heeeel veel sterkte!!

Liefs,Swinnie

Lieve R, wat onzettend erg voor jullie, ik word er helemaal emotioneel van... ook omdat jullie nu dit slechte nieuws aan jullie ouders hebben moeten vertellen... terwijl je juist zo graag het blijde nieuws hadden willen vertellen... Ik leef ontzettend met jullie mee en wens jullie heel veel sterkte. Probeer er zoveel mogelijk over te praten en te schrijven, wij zijn er iig voor je... Ik hoop echt heel erg voor jullie dat jullie heel snel jullie wens in vervulling zien gaan.

Hou je taai!

Liefs, Tammy

hoi,
Nog even dan..
Ik heb net met mijn zus het vruchtje en de placenta gespoeld en in het water gedaan.
Echt wonderbaarlijk hoe klein zoiets begint.
Ik  ben er eigenlijk trots op dat mijn lichaam dat heeft gemaakt.
Het zit zooo mooi in elkaar.
Maarja in zo'n moeilijk proces kan er natuurlijk ook wel iets misgaan..
Ik vind het heel erg wat me is overkomen, maar wil er bewust'' afscheid van nemen.''
Ga het morgen wegdoen, nadat ik er nog even alleen mee kan zijn..
Klinkt vast dom, maar ik voel het echt al een beetje als een kindje..
Schrijf er een stukje over, met wat foto's, en hoop het zo een moeilijke, maar mooie herinnering te laten worden.
Leg het gewoon weg, voor ooit..
Heb nu hoofdpijn, en voel mijn rug etc wel, maar verder voel ik me niet slecht gelukkig.
Het lijkt erop dat mijn lijf het goed aan kan.
Weet niet wat morgen weer brengt..ben bijna te hyper om te kunnen slapen. Voelt net als na een gewone bevalling bijna..
Heerlijk om dit met jullie te delen.
Ik hoop tot gauw...R

hoi rw
ik vind het vreselijk voor je   en leef vreselijk met je mee
een prettig idee om zo afscheid te nemen en ik vind het absoluut niet dom
hoop dat je toch de kracht vind om het snel te verwerken en hoop dat je je andere kleintje toch een broertje of zusje kunt schenken
blijf sterk en positief jullie komen er wel !!!
ik wens jullie heel veel sterkte in de komende tijd en ook bij het afscheid nemen van jullie kindje
heel veel liefs en een hele dikke pakkerd van tamaar

Lieve R,

Kan me goed voorstellen dat jij nog even wat tijd wilt met je kindje. Je hebt de afgelopen tijd veel verwachtingen en hoop gehad. Je hebt gedacht dat je een nieuw hoofdstuk in je leven ging openen. en opeens gaat het mis en mag niet niet zo zijn.

Niet meer zwanger, niet meer met z"n twee. Het is niet niets wat je is overkomen en neem je tijd. Jouw kindje is er niet voor niets geweest. Door dit kindje weet je dat je gezinnetje nog niet compleet is. En hopelijk niet lang na nu ga je je beter voelen en vind je de kracht om dit af   te sluiten. Zo zijn steenbokken dat weet jij ook! Ook dan ga je samen met je man verder om je gezin uit te breiden. Ik weet dat we op dit moment niets voor je kunnen doen, alleen maar daar voor je kunnen zijn.

Jouw gezinnetje wordt in de toekomst compleet, dat weet ik zeker.

Ik geef je een dikke kus en blaas er ook eentje naar de hemel.

Sterkte
talke

hoi Talke,
alweer zo'n lief berichtje van jou..!!!!
Ik voel me best oke, en heb vanmorgen bij een ''vriendin'' ook verteld dat het mis ging.
Dat is de moeder van een vriendinnetje van mijn dochter.
Moest toch wel huilen toen ik het zei, ik blijf er emotioneel onder.
Achja, ze kende het zelf ook, en is ook niet raar.
Voel mijn rug nog flink zeuren,.maar ik voel me dus wel rustig nu.
Neem lekker de tijd hoor.Iedereen kan me wat.
Heb de kids thuis vandaag, dus ga even boterhammen smeren..
Lekker natgeregend net uit school..hondeweer is het hier.
Ik lees nog vaak mee,en laat wel weer iets horen, en volg jou ook hoor.
Groetjes en liefs van R

Terug
Bovenaan