helemaal niet verwacht

Hoi meiden,

Ja pff dat ken ik wel ja...en helemaaaal als ik hoor dat iemand ff abortus heeft laten plegen omdat het niet uikwam....ahhhhhh help..grrommm...maar goed..ieder zn redenen in het leven denk ik dan maar.

Ik ben erg benieuwd of we ongi gaan worden hier met zn allen hahaha ik wil het niet worden en jullie zullen het nog ff moeten worden haha omgekeerde wereld he.

ik ga morgen een testje er tegenaan gooien...
ik heb namelijk zaterdagavond een drinkfeestje, en wil zeker weten dat ik geen onnodige risicó's neem....

ik zal jullie laten weten hoeveel streepje er te zien zijn geweest.

oja.. mijn nod is ergens tussen morgen en volgende week. dus wie weet!
groetjes Carina

ok het is duidelijk.. bij mij kan nooit iets normaal gaan.

ik heb vanmorgen een test gedaan... negatief.
wil ik vanmiddag de test weggooien zie ik een heeeeeel vaag 2de streepje.
tja is dit nou nog een restje van mijn miskraam? is dit toch een beginnetje?
ik mag de test eigenlijk niet meer aflezen, omdat de 15 miniuten voorbij waren, maar toch... dat straapje komt toch niet spontaan opzetten????

getver.. hier kan ik dus weer niks mee!

carina wat ontzettend balen!
hier wordt je een beetje hopeloos van he! nu ruim een jaar later en nog niet een baby of een zwangerschap wat goed gaat!
het komt goed,maar wanneer!!! we blijven moed houden....

xxx mier

Hoi Carina,
Wat is dat "zwanger worden" toch een vreselijke emotionele achtbaan!
Je wordt continu heen en weer geslingerd.
Het is soms gewoon om gek van te worden!!
Ben nu net, na een miskraam, weer voor het eerst ongi geworden. Dus ik stap ook weer in die achtbaan. Nu maar hopen dat het voor ons alleen maar uit pieken bestaat en geen dalen meer!
Liefs , Yvette

hier nog geen ongi, niet eens de kenmerken ervan...
misschien kan ik me vandaag toch niet beheersen en probeer ik nog een test. ben nu toch weer een dag verder en het hcg gehalte verdubbelt met de dag...
maar eigenlijk wilde ik wachten tot morgen.

heb sinds vanmiddag wel een weeig gevoel. niet echt misselijk, maar zeker niet fit. das wel 1 van mijn zwangerschapskwaaltjes ben ik achtergekomen.
ik hoop het zo!

duimen jullie nog een paar dagen mee?
ik kan het niet geloven hoor, dat ik gelijk weer zou kunnen aantellen, maar wat zou het geweldig zijn....

liefs Carina

ik heb me niet kunnen beheersen.. een uur geleden heb ik een test gedaan.

eerst zag ik nog niks, maar na een minuut of 5 een heeeeeeee vaag 2de streepje. na 10 minuten werd die iets duidelijker.
nu een uur later is de test wat meer opgedroogd, en staat het er toch echt...

ik ben naar een vriending gelopen omdat ik dacht dat we het ons inbeelden, maar die zag het ook. zou het dan toch? ik kan het niet geloven hoor..

morgen nog maar een keer met ochtendurine doen.....
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Terug
Bovenaan