helemaal niet verwacht

hoi carina,

hoe gaat het nu met je?
Ik vind deze miskraam ook iets beter te verwerken, omdat het nog zo kort was, maar het is zo'n teleurstelling dat je nog langer op een kindje moet wachten.
Volgens mij heb ik deze maand gelijk weer een eisprong gehad, want dan voel ik altijd steekjes in mijn buik, we hebben ook weer flink geklust, maar toch blijf ik het gevoel houden dat het voor ons voorlopig niet is weggelegt.
Ik hoop natuurlijk dat het snel weer lukt, en bij jou ook en dat het nu allemaal goed gaat!!!
Hou je me op de hoogte van de vorderingen en je gevoel.
Nogmaals sterkte!!

xx natascha

hoi mier,

Gatver wat een rotnieuws zeg!!
Dat lijkt me echt keihard, als je wel eerst een kloppend hartje ziet.
Hoe gaat het nu met je?
Neem goed de tijd om het te verwerken, want dat heb je echt nodig hoor!!!
Nou ik wens je heel veel sterkte en ik duim voor je dat het snel wel goed mag gaan!!!

xx natascha

hoi carina,natascha en 19 1,

ik had gedacht dat ik bijna 9 weken zou zijn toen ik de 2e echo kreeg,maar het was waarschijnlijk niet meer gegroeid vanaf een week of 7!
jij was al verder toch carina de 1e x?
ik zag zelf al dat het niet goed was bij de 2e echo want het zag er zo anders uit (troebel)
en ze was zo stil om naar een hartje te zoeken! de 1e echo zagen ze hem meteen!
nu het eruit is gaat het wel iets beter met me,had jij dat ook carina?
zodra het bloed weer voorbij is dan gaan we weer met volle moed verder,alleen bang dat het nu weer zo n tijd gaat duren want 12 rondes vond ik zelf gevoelsmatig te lang!

carina ik hoop dat je cyclus weer mooi op gang komt

xxx mier

hoi hoi

klopt mier ik was al een stukje verder.. mijn miskraam was ook echt een minibevalling emt weeen...
ik was officieel bijna 15 weken toen het vruchtje emt de grote van 10 weken afkwam.
ik had de eerste maand echt niet de behoefte aan een polonaise aan mijn lijf.

nu wil ik er gelijk weer voor gaan! ook al heb ik dan nog geen uitslag van de onderzoeken.. ik wil het zeker blijven proberen.

de vorige 2 keer werd ik in ronde 5 zwanger.. ik hoop dat het nu wat sneller mag gaan.

ik denk dat ik het ook beter naast me neer kan leggen omdat ik weet dat de gyn het gaat onderzoeken. dat je in ieder geval serieus genomen word.

ik voel mijn eitje ook altijd goed... ik heb dan 2 dagen flinke steken. 2 maanden gelede was het zo erg dat ik haast geen gas kon geven tijdens het autorijden.
maar goed.. das wel handig voor he tklussen...
wat ik me alleen afvraag is of ik nou net ervoor, tijdens (al heb ik daar doo de pijn weinig zin in) of erna moet klussen.
deze afgelopen keer hadden we het een paar uur voor de eerste steken op de eerste dag gedaan en toen nog 's nachts tussen die 2 dagen in.
dus ik gok erop dat het net ervoor het beste is... wat denken jullie?

liefs Carina

hoi carina,

ik heb ook echt wel pijn gehad afgelopen vrijdag,waren schijnbaar ook een soort van weeen,ik had een  verschrikkelijke buikpijn,mijn lippen waren net zo wit als mijn gezicht viel bijna flauw! zaterdagmiddag kwam de placenta er nog uit,ook met verschrikkelijke buikpijn!

wij willen er nu ook weer meteen voor gaan,de verloskundige zei vanmiddag dat het gewoon weer mocht.

ik denk dat je ervoor moet klussen want anders ben je te laat denk ik!

xxx

hoi mier!

heb jij nu ook zo'n last van een opgezette buik?
ik heb een buik waar je u tegen zegt... pfffff
vorige keer toen ik wel zwanger was, had ik dat ook.. nog hormonen?

de afspraak met de gyn staat. 21 februari!
het duurt nog even, maar ik vind het toch wel een fijn idee hoor. het feit dat het toch onderzocht gaat worden.
Als er iets niet goed is, kun je he tbeter maar weten toch? beter dan jezelf in het ongewisse laten.

ik vind het gek dat ik helemaal geen buikpijn heb gehad. ik lees juist van iedereen dat ze dat wel hebben. nou ja.. heb ik geluk.. toch?

Terug
Bovenaan