Die zorgen om je kind ken ik wel. Daardoor is er gewoon geen tijd om dingen te verwerken maar is het ineens wel pijnlijk duidelijk als ik andere vrouwen zie met gezonde baby's of een dikke buik. Ik heb bij Koen ook de 40 weken niet volgemaakt en zou best die laatste loodjes-weken willen meemaken. Maar ik weet niet of ik ooit nog zwanger wil/kan worden. Hoef ik gelukkig ook nog niet te weten allemaal. Nora doet het sinds een week of twee een stuk beter en vandaag ben ik teruggeweest naar de kinderarts voor controle en ze doet het veel beter. De medicatie voor reflux slaat goed aan, eindelijk, en ze groeit als kool. We zijn nog lang niet van alles af en ze zal een zorgenkindje blijven met bepaalde dingen maar misschien kan ik weer wat tijd vinden voor mezelf. En Nora heeft een stapje in de goede richting gedaan, en echt van de ene dag op de andere dus j_u_f: het kan echt ineens met grote sprongen vooruitgaan en dat de zorgen een beetje naar de achtergrond verdwijnen.
Als de concentratie nu nog beter wordt dan zou het al wat schelen, want zo durf ik niet eens aan werk te denken joh. Ik kan toch niet waarmaken wat ik zou willen. Vooral het einde van de dag is lastig, dan kan ik echt domme dingen doen en ik heb het niet eens door. Autorijden is ook al zoiets, soms echt niet verstandig. Ik zie dan de helft niet. Hebben jullie dat ook?
Groetjes, Jessica
Als de concentratie nu nog beter wordt dan zou het al wat schelen, want zo durf ik niet eens aan werk te denken joh. Ik kan toch niet waarmaken wat ik zou willen. Vooral het einde van de dag is lastig, dan kan ik echt domme dingen doen en ik heb het niet eens door. Autorijden is ook al zoiets, soms echt niet verstandig. Ik zie dan de helft niet. Hebben jullie dat ook?
Groetjes, Jessica