Help! Clearblue test heeft 1-2 weken zwanger aan....

Hi nicolle!! 
Lief dat je reageert... deed een test met mijn urine en gaf ook een dun streepje aan niet heel duidelijk maar wel een streepje heeft ze aan de huisarts laten zien en toen kwam ze terug en feliciteerde ze me! Haha. 
Zo onwerkelijk. Ze zegt dat het best kan kloppen dat het licht is want dan ben ik echt nog maar net net.. zeg maar!
Ze zei als ik over een week test het dan duidelijker word. 
Nu heb ik wel sinds vanmorgen iets bruinig verlies niet bloed maar iets bruin. Had jij dat ook?? 
Net nog ff een testje van Kruidvat 2 voor 5 gedaan kijk....
2q04qyc.jpg

Maar dat is toch best een duidelijke streep ???
Vind ik wel hoor.  En hetkan omdst je net zwanger bent dat je hcg nog laag is.  Die word vanzelf met de weken hoger hoor ?
Nee geen bloedverlies  of bruin slijm gehad.  Maar dat kan verschillende  oorzaken  hebben dat kan ook nog van  het innestellen  zijn . Volgens mij als het helder rood word  moet je je pas zorgen  maken.  En zelfs dan niet altijd.  
En als zelfs de dokter je al feliciteert  zit het wel goed denk ik . Kun je een afspraak voor je echo  maken leukkkk.?

Ja vind je??? Ook nog avond urine haha! 
Ga morgenvroeg weer testen ? Heb ook nog 1 van clearblue met week indicatie die ga ik denk ik volgende week doen en als die dan aangeeft 3,4 weken of 3+ dan hou ik echt op ? dan geloof ik het denk ik ook pas echt haha! 
Heb nu een trekkend gevoel meer spierpijn achtig bij m’n lies maar hoort er allemaal bij denk ik? 
Wanneer belde jij voor een echo Nicolle? Hoeveel weken was je toen ? Weet niet echt wat ik moet doen ik vroeg de assistente van de dokter vanochtend en die zei dat ik eerst een paar weekjes verder moest kijken. Mm? 

Ik heb 2 keer getest en daarna gelijk gebeld. Toen was ik 4 weekjes ong  kon  toen ik  8.5 week was terecht  voor de eerste Echo.
Ik zou als ik jou was gewoon bellen naar de verloskundige die afspraak  kan maar staan toch des te langer  moet je wachten want het is vaak druk. En des te eerder heb je je echo 
Haha wel grappig dat je het nog steeds niet geloofd en maar blijft testen.  Terwijl  die echt geen streepje aan geeft als je niet zwanger  zou zijn
Denk dat je het toch stilletjes aan moet gaan geloven hoor. ??
En zoals de dokter zei volgende week pas weer testen 

Hi Nicolle! 
Oh erg he?? Ja is zo apart haha. Vanochtend nog getest met een normale action... (tis dat ik die maandag net allemaal testjes had gehaald hoe toevallig haha dus ik heb ze in huis gelukkig ?)
http://i68.tinypic.com/17vha8.jpg
En word al echt wel wat donkerder volgens mij! Ik ga denk ik dinsdag nog de clearblue doen inderdaad en dan stop ik echt haha ? 
Heb jij ook mee gedaan aan moeders voor moeders? Zo ja met hoeveel weken heb jij je daar voor aangemeld? 
??

Terug
Bovenaan