Help! Clearblue test heeft 1-2 weken zwanger aan....

Hahahaa ja een duidelijke streep ??
Nee niet aan mee gedaan eigenlijk vergeten   volgens mij kun je daar van 8 tot 16 weken aan mee doen. Maar als je naar de verloskundige  gaat zal die daar meer informatie  over geven  ?
Wel een goed iets ben het alleen helemaal vergeten.
leukk probeer  nu een beetje aan het idee te wennen het is echt zo geven de testen aan dus ?????

Hahahaa ja een duidelijke streep ?? Nee niet aan mee gedaan eigenlijk vergeten   volgens mij kun je daar van 8 tot 16 weken aan mee doen. Maar als je naar de verloskundige  gaat zal die daar meer informatie  over geven  ? Wel een goed iets ben het alleen helemaal vergeten. leukk probeer  nu een beetje aan het idee te wennen het is echt zo geven de testen aan dus ?????

Ik testte pas op dag 52 positief met de clearblue ook 1-2 weken. En de action testen waren bijna niet zichtbaar. (Dat duurde heel lang voordat ze echt donker waren) Clearblue is heel betrouwbaar. Omdat ik dag 52 testte dacht de verloskundige dat ik al veel verder was, maar clearblue had gelijk (je moet idd altijd 2 weken erbij tellen) dus ik was nog maar 4 weken zwanger. Ze konden alleen een beginnende zwangerschap zien nog geen embryo. 
Dus ik zou zeggen gefeliciteerd! En succes ?
Trouwens als je je echt zorgen blijf maken en het is een goede verloskundepraktijk, mag je misschien wel eerder komen. Ik had met 4 weken, 6 weken en 11 weken een echo.

@ Nicolle! Jaaa ga dat wel doen! Ja probeer er zeker aan te wennen merk ook als ik m’n buik wil inhouden dat dat zelfs al heel anders voelt. Heel vol ofzo haha! Slikte jij trouwens ook mama compleet met omega visolie? ??
@ Nimco! Bedankt voor het reageren!!! Ja ik ga meteen bellen maandag ik kan niet wachten haha! Ik zeg wel dat ik ook last van pcos heb en wil zekerheid hebben overdrijf wel een beetje ? Was er al wat te zien met toen je een echo had met 4 weken??? Ik ben denk ik nu ook 4 weken als het goed is.... hoelang ben je nu? Of ben je al bevallen haha! ??

Ja klopt die slik ik nog steeds die mag je heel je zwangerschap  slikken.
Ik heb net.mijn angelsound binnen gehad en heb net heerlijk naar het hartje geluisterd op de bank ?
Aanrader maar wel als je rond de 19 weken bent hoor want het was wel even zoeken. 

Toch weer en bevestiging dat het nog wel goed zit ?

En wanneer ga je naar de verloskundige ?

@D E snap ik, is ook heel spannend. Ik hoop dat je snel langs mag komen. Zou het ook een beetje overdrijven ?Ze zagen met 4 weken al een beginnende zwangerschap,  maar niet echt een embryo. Met 6 weken echo zagen ze wel de embryo met zakje. En afgelopen woensdag de termijn echo met 11 weken . Daar zag je alles al goed. Ik slik van de davitamon die van foliumzuur (met d3) maar vraag me af of die mama compleet met visolie niet beter is. Ik heb ook een andere van davitamon 'compleet mama' maar die is zonder visolie. Ik heb moeite met grote pillen doorslikken ?. X

@Nicole wat leuk dat je dat thuis kan beluisteren! Had wel van de thuisecho gehoord (babywatcher heet het geloof ik)  maar nog niet van angelsound.  Geniet ervan! X

@nimco   ik weet niet of zn baby watcher wel goed is met die stralingen. De angelsound gaat met geluidsgolven is een doppler zeg maar waar de verloskundige ook mee luistert en maar 40 euro en hij werkt perfect wel naar evn zoeken hoor.
Als jij last hebt van grote pillen slikken kun je gewoon davitamon mama compleet met visolie pakken dst zijn rode capsules waar poeder in zit dus dan doe je dat toch los in je mond ofin water en gooi je dat  rode capsuletje toch weg ideaal ? ik slik ze ook .
Spannend he die medische  echos  wel fijn dat alles goed is.  Ik heb over anderhalve  week mijn 20 weken  echo en vind hem toch ook heel spannend  ??

@nicole . Oh ja dat zou ik ook niet weten eigenlijk. Is hetzelfde als een echo apparaat. Het is ook vrij prijzig. Ik wacht wel tot de 20 weken echo(duurt nog wel 8 weken) Ik wist niet dat je die rode pillen van davitamon ook open kan breken, dat is wel heel handig. Thanks! Zal eens kijken als deze op zijn. 20 weken echo is ook heel spannend. Dan hoor je denk ik ook het geslacht? Of wil je het nog niet weten? Hoop dat alles goed is! Succes ?

Terug
Bovenaan