Bedankt voor jullie reacties.
Ivy, ik snap dat je wilt helpen, en dat je daarom jouw ervaringen opschrijft. Dit zal ook de bedoeling zijn van de andere reacties.
Ik wil daarom even duidelijk maken dat ik zéker niet zomaar van alles aanneem van artsen, alleen maar omdat ze arts zijn. Ik kan zelf ook nadenken en als iets maar even werkt waarna de eczeem vrolijk weer terugkomt, dan zal ik natuurlijk weer aan de bel trekken.
Ik wil alleen eerst wel meerdere dingen geprobeerd hebben, en meerdere artsen gesproken hebben, voordat ik iets zal doen zoals overstappen op koemelkvrije melk. Dat vind ik namelijk nogal een stap. Geen probleem natuurlijk om die melk te geven, maar dit werkt door in alles wat Zarah de komende jaren te eten kan krijgen.
Dat is niet niks natuurlijk.
Ik bedoel dit niet aanvallend op jullie reacties, want zo bedoel ik het absoluut niet. Ik wil gewoon vertellen dat ik het heus allemaal in de gaten hou en wanneer ik twijfel, stap ik weer naar de arts. Alles om ervoor te zorgen dat Zarah lekker in haar (eczeemvrije) velletje zit.
Dus heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik vind het erg prettig dat er mensen zijn die meedenken en hun ervaringen willen delen.