HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb deze zwangerschap trouwens zelf ook een heel vroege echo gehad, rond 5 weken geloof ik, vanwege een cyste op 1 van mijn eierstokken die gesprongen was. Ze konden toen ook nog niks zeggen over een vruchtje want dat was nog te vroeg, maar ze konden wel aan mijn baarmoeder zien dat ik inderdaad zwanger was. Ik weet niet meer hoe juist maar iets van de opbouw van het slijmvlies en dergelijke kan wel een teken zijn. Was bij jou dus niet het geval.
 
Oh help. Nee, je bent NIET zwanger. Dan had je onderhand echt wel positief getest op de bloedonderzoeken, wat niet het geval is.
Follikels groeien naar aanleiding van je ovulatie. Vanaf ongeveer 20mm kan je een eisprong krijgen. De echoscopiste gaf aan dat je baarmoeder eruit zag alsof je net had gemenstrueerd, dus dan zou je absoluut niet zwanger kunnen zijn.
Gespannen borsten en lage rugpijn heb ik standaard wanneer ik moet ovuleren dus dat kan daarvan een teken zijn. Mogelijks ben je er nu zo enorm op gefocust dat je dit harder voelt dan anders. Volgens de data die ik las, is je lichaam zich volgens mij gewoon aan het voorbereiden op een volgende eisprong. Dus wees in ieder geval voorzichtig als je nog gemeenschap zou hebben deze dagen/binnenkort.
En zoek inderdaad professionele hulp voor je paniekreactie en obsessie want dit is niet gezond. Je praat jezelf zo een schijnzwangerschap aan heb ik het idee.
Het kan nu geen ovulatie zijn want volgens de app zit op op cyclus dag 22 dus daar ligt het niet aan. Mijn laatste echo was 4 augustus en toen had ik een follikel van 9 mm. Weet niet eens wat dit betekend? Alles aan mijn lichaam schreeuwt je bent zwanger. Ben ook enorm bang voor een bbz misschien dat er daarom niks te zien was op de echo en het bloed want die stijgt namelijk iets minder snel. Laatste keer bloedprikken was 3 augustus en ben nu op vakantie tot 30 augustus. Ik kan niet zo lang wachten om weer te testen of bloed te prikken, maar ik vertrouw het niet in het buitenland.
Ben zo in de war. Mijn borsten doen zo'n pijn met dikke aderen erop. Mijn rug doet ook enorm veel pijn.
 
Zeg. Heb jij gedaan wat ik gisteren zei? Alle reacties doorgelezen van alle dames? Nee hè. Want je wil ons niet geloven. Je geniet hier gewoon allemaal van. En weet je: ik stiekem ook zo langzamerhand.
Maak een tijdlijn. Van seks (en let op: zonder vaginale penetratie! En met morning after pil) tot aan je menstruatie. En alle data van testen. Je laatste test was ruim 4 weken NA je seks. Dus dan zou je 6 weken zijn. Koop een test in het buitenland. Want die bestaan overal ter wereld namelijk. En weet je, als die negatief is (wat hij zeker weten is) dan ben je gewoon niet zwanger. Maar ik weet nu al; als die test negatief is wantrouw je toch de test. Dus koop van dat geld maar gewoon lekker een drankje op vakantie. En geniet. En laat dit los. En wacht nog ongeveer een week, want dan komt je nieuwe menstruatie. Want je hebt nu gewoon last van een combinatie van stress en PMS. Maar dan denk jij toch ook weer dat het een schijn-menstruatie is. En zo blijft het cirkeltje rondgaan
En ik heb zooooo’n medelijden met je vent. Want zo verpest je ook nog eens jullie vakantie
 
Zeg. Heb jij gedaan wat ik gisteren zei? Alle reacties doorgelezen van alle dames? Nee hè. Want je wil ons niet geloven. Je geniet hier gewoon allemaal van. En weet je: ik stiekem ook zo langzamerhand.
Maak een tijdlijn. Van seks (en let op: zonder vaginale penetratie! En met morning after pil) tot aan je menstruatie. En alle data van testen. Je laatste test was ruim 4 weken NA je seks. Dus dan zou je 6 weken zijn. Koop een test in het buitenland. Want die bestaan overal ter wereld namelijk. En weet je, als die negatief is (wat hij zeker weten is) dan ben je gewoon niet zwanger. Maar ik weet nu al; als die test negatief is wantrouw je toch de test. Dus koop van dat geld maar gewoon lekker een drankje op vakantie. En geniet. En laat dit los. En wacht nog ongeveer een week, want dan komt je nieuwe menstruatie. Want je hebt nu gewoon last van een combinatie van stress en PMS. Maar dan denk jij toch ook weer dat het een schijn-menstruatie is. En zo blijft het cirkeltje rondgaan
En ik heb zooooo’n medelijden met je vent. Want zo verpest je ook nog eens jullie vakantie
Ik heb zeker gelezen wat je zei. Nogmaals ik heb gewoon angst voor een bbz of een late innesteling. Ik heb 24 tot 27 juli een bloeding gehad. Ik dacht ik ben ongesteld maar goed al was dat wel het geval genoeg dames die ongesteld zijn en zwanger waren. Nu heb ik ENORM veel last van mijn borsten en lage rugpijn. Alles schreeuwt zwangerschap want die aderen zo zichtbaar heb ik never gehad. Ik durf ook geen test te kopen, omdat we de hele dag met vrienden zijn. Mijn volgende menstruatie zou zaterdag 19 augustus zijn. Ik heb gister ook bruin bloed verlies gehad
 
Weet je wat jammer is. Ik krijg geen normale reacties omdat iedereen alleen leest dat ik anale sex heb gehad. Dan roept iedereen direct al ja kan niet. Maar ik de praktijk kan het zeer zeker en komt vaker voor dan jullie denken. Ik weet niet meer of mijn vent tegen mijn vagina aan heeft gewreven. Dus daar zit mijn angst. Het gebeurd vaak dat sperma toch lekt in de vagina vandaar mijn vraag. Jullie lezen alleen anale sex dus; oh deze meid is gek. Nou nee. Volgens de huisarts kan het gebeuren dat je hierdoor zwanger raakt en dan puur van sperma of VOORVOCHT dat lekt.
 
Klopt. Maar ik heb zo vaak bruinverlies en heb echt maar twee kinderen.

Lees dit eens serieus door. Het is gewoon een psychische ziekte. Kun je niks aan doen. Maar t is wel waar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan