herfstwandeling, wie gaat er mee

hoihoi,

de datumprikker is actief en ik heb al 5meiden toegevoegd. ik hoop alleen niet dat jullie elke keer als ik iemand toevoeg weer een uitnodiging krijgen. ik weet ook nog niet zo heel goed hoe het werkt is voor mij ook de eerste keer.

hoop wel dat er nog meer volgen. nogmaals je kan hier je email achterlaten of naar mijn email sturen (zie hierboven)

groetjes linda

Hoi Linda,

haha, ik heb gewoon maar 1x een uitnodiging gekregen hoor, dus het gaat goed. Vind het erg handig die site.
Ik haal dit topic maar even naar boven, want er hebben hier wel meer mensen gereageerd die nog niet op de namenlijst bij de "www.datumprikker" staan.
Dus voor wie het ook leuk lijkt....lees Linda's d'r berichtje(s) in dit topic nog even.    Anders is het straks geen herfstwandeling, maar een winterwandeling.

Groetjes, Bianca

quote: happydays reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-10-2008 22:01:23'));

hoihoi,

de datumprikker is actief en ik heb al 5meiden toegevoegd. ik hoop alleen niet dat jullie elke keer als ik iemand toevoeg weer een uitnodiging krijgen. ik weet ook nog niet zo heel goed hoe het werkt is voor mij ook de eerste keer.

hoop wel dat er nog meer volgen. nogmaals je kan hier je email achterlaten of naar mijn email sturen (zie hierboven)

groetjes linda

Mijn mail is:

ikbenschatje@yahoo.com

ps, hebben julli eraan gedacht dat op de 22e de intocht van sinterklaas is???
Hier nl wel, en daar wil ik wel naar toe.

En Lis, oppas voor Milton is toch niet nodig. Neem hem gewoon mee, doe ik ook met mijn oudere zoon. (Las ook dat de afstand te ver is, dus dat is nog een ander punt).

Ben benieuwd wanneer het gaat worden. Gr Liesje

Ja, ik had ook al over intocht van Sinterklaas gedacht.
Misschien dat er plaatsen zijn waar Sint de 22e binnen komt, maar de officiele intocht in Nederland is de 15e! (in Almere)
Maargoed als ik zo op de datum prikker kijk, is zaterdag ook niet echt een dag waarop de meeste kunnen...tot nu dan.

Groetjes, Bianca

Hoi hoi!
Wat een luxe, mocht het plan om het in Bussum te laten doorgaan...kan ik op de fiets naar toe...Woon in Hilversum...
Eerst dacht ik aan Amsterdam, het Vondelpark, maar 't blijft moeilijk om voor iedereen een plek af te spreken die haalbaar is.
Je zou inderdaad neter 'een paar keer' een afspraak maken, de ene keer meer zuidelijker, dan noordelijk etc...Zo heeft iedereen de mogelijkheid om te komen.
Ik heb ook een redelijk grote auto, waardoor ik best mensen wil oppikken vanaf een station ofzo....
Enfin, is de 8e nu een plan, of lliever niet....
Groetjes Roos en Lenthe.

O ja, mocht het een andere dag dan de 22e worden, kan ik wel een paar moeders oppikken van bijv. station Hilversum of Bussum...(Dit Spanderswoud is 'bij mij achter'.)

Dan zouden die personen wel buggy's moeten meenemen ipv wandelwagens andere gaat het niet passen.
Verders weet ik dat de bus daar ook stopt, zo'n 5 minuutjes lopen.Als mensen gebruik willen maken van het ov zal ik even uitzoeken hoe die weg daar precies heet, waar ze dan uit moeten stappen...
Groetjes Roos.

hoihoi

zo dat begint er een beetje op te lijken ik heb ondertussen 8 namen toegevoegd.
tot zo ver is de donderdag de meest favoriete dag, maar er moeten nog 3 van de 9 reageren.

ik hou jullie op de hoogte. ik dacht tot en zaterdag reageren en dan maar eens even kijken welke datum  het meest favo. is.
wil je nog meekijken naar de data laat dan je email nog even achter dan voeg ik je ook nog even toe. toevoegen houd niet in dat je mee moet, maar het is wel makkelijk om even te kijken welke data er open liggen.

groetjes linda

ps als je de route met het ov wil uitzoeken graag, altijd handig als het bekent is. kan je dan ook vermelden bij welk treinstation ze het beste uit kunnen stappen. bedankt

Terug
Bovenaan