Het lukt maar niet om zwanger te worden....

Hallo Allemaal,

Ik ben net nieuw hier :eek:)

Mijn partner & ik zijn ondertussen alweer 9 maanden aan het "klussen" om zwanger proberen te worden.
Helaas wil het steeds maar niet lukken & word ik iedere maand weer ongesteld.

Het begint onderhand erg teleurstellend te worden :eek:(

Wie herkent dit ook & hoe gaan jullie hiermee om?

Groetjes José

Hoihoi

Wij zijn inmiddels alweer in ronde 19 beland met zwanger worden, ik loop nu bij gyn, mijn eisprong is niet volgens de normale regels op de 14 en 15e dag, maar heel laat en dat moet ik nu elke cyclus laten controleren, maar moet zeggen da tik er deze keer echt doorheen zit, heb kijkoperatie laten doen en ben daarna alweer 2 keer ongi geweest, moet donderdag weer naar ziekenhuis.

Maar je kan kijken wanneer je ei is, dmv temp en ovutesten als je dat al neit gedaan hebt, of misschien al naar huisarts gaan, misschien kan die jullie verder helpen en mag je al naar ziekenhuis, maar meestal gebeurd dat pas na 1 jr.

ik hoop dat je snel zwanger zult worden.

Gr Wendy

Hallo!
Ik ben in ronde 6 beland, voor de medische wereld misschien niet zo lang maar t voelt wel al een beetje zo. Wat je kan helpen is je steeds voor te houden dat je als je eenmaal zwanger bent het wachten weer zo vergeten zult zijn.
Het ligt aan je leeftijd of je nu al naar de huisarts kunt gaan of niet.
En maar veel op het forum van je afschrijven, dat helpt ook!!

Succes ermee,
Groetjes Sukkie

hallo
wij zitten nu ook in ronde 6 voor kindje nummer2 bij de eerste was ik in ronde 2 al zwanger en nu wil het maar niet lukken en wachten is niet mijn sterkste kant.mijn vriend zegt altijd het komt wanneer het komt je lichaam moet er klaar voor zijn maar ik wil zo graag!hopelijk lukt het bij jullie ook snel om zwanger te worden.

liefs jootje.

hoi joseeke,

wij zijn sinds vorig jaar april bezig... wel al 2 keer een miskraam gehad.. maar ben inmiddels wel de tel kwijt wat rondes betreft..

ongi worden is elke maand weer een kl*te tijd.. elke maand weer die hoop.. en dus ook elke maand weer die teleurstelling.. voor mij relativeert het een beetje dat er mensen zijn die jaaaaaaaaaren bezig zijn en nog geen resultaat hebben.. dan vind ik dat ik nog niet mag mopperen.

als je vind dat het te lang duurt ff de dok bellen. met een beetje doorzeuren kom je een heel eind!

liefs shari

Hoi dames ,

@joseeke: ik ben pas ruim 2maanden bezig, en zelfs ik vind het al bijna lang duren. Maar ik had hele andere verwachtingen. Ik probeer er nu zo min mogelijk aan te denken en maar heerlijk te klussen, want daar genieten mijn vriend en ik nog steeds van! Misschien een idee om het testen een routine te maken? Een vriendin van mij probeert nu al 2jaar zwanger te worden, zij wil nog steeds niet naar de dokter. Zij is nu een halfjaar bezig met elke week testen, ze gaat er zo van uit dat het niks wordt. Dan is het xtra leuk als het wel wat wordt, je raakt eraan gewend en verwacht niks meer. Zegt zij.

@Wendy: Houd moed! Ook jou zal het wel lukken, dan zal je het extra waarderen en er nog meer van genieten.

@Josanne: Mijn vriend zegt dat ook iedere keer! Ik ben inderdaad nogal ongeduldig en wil nogal graag. Hij doet rustig aan, is er heel erg relaxed onder. Ook hij zegt, het komt wel, we zien wel. Alles komt goed. Uiteindelijk helpt mij dat alleen maar, ik word er rustig van.

@sjaar: ongi worden was al naar, nu is het inderdaad nog erger, irritanter... En je hebt groot gelijk, je kan altijd de dokter bellen, deze zal je zelfs misschien even gerust kunnen stellen.

Succes, joseeke

Groet, tes

Hoi Tes,
wat leuk dat je op iedereen reageer,volgens mij zijn mannen er toch veel makkelijker in dan vrouwen hoor!wij voelen van alles in ons lichaam want je lijf kan je ook flink voor de gek houden ben ik achter gekomen.
wat jou vriendin doet om elke week te testen lijk mij juist frustrerend en ook erg duur!maar als zei zich er goed bij voelt moet ze het doen ik heb ook al diverse testen gedaan maar telkens negatief werdt ik verdrietig van dus probeer het niet meer te doen
mijn vriend gaat er vanuit dat het een keer gaat lukken en ik ook want ben toch echt al eerder zwanger geweest alleen mijn dochtertje is van een mn ex vriend nu wil ik met mn huidige vriend een 2de kind
succes iedereen met zwanger worden.
liefs jootje.

Hai,

Wij zitten nu in ronde 7 en vooral omdat mijn eerste zwangersschap (MK) en tweede zwangerschap (zoon) cadeautjes waren dachten we er misschien te makkelijk over. We willen graag een 2e en was in april weer zwanger. Helaas eindigde dit dus in een MK in mei. Nu dus ronde 4 na de MK maar het lijkt voor mij wel een eeuwigheid. Gisteren weer ongi geworden na een hoopvolle maand. Had echt een goed gevoel maar helaas weer niet!

Succes dames! Dat we maar snel zwanger mogen worden!

Liefs, Marjoleine

Terug
Bovenaan