Het lukt maar niet om zwanger te worden....

Shari: van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat nu alles goed mag gaan.

Ik heb net met plezier alle berichtjes zitten lezen. Moet zeggen dat het zo grappig is dat iedereen er een beetje op dezelfde manier over denkt: dromen over de komst van een kleine, niemand in de omgeving die het weet, ergens de verwachting hebben dat het toch wel binnen een half jaar gelukt is, wanneer stap je naar de huisarts, enz.
Ik herken dit allemaal zo goed. Moet wel zeggend at hoe langer je bezig bent, hoe verder weg de dromen gaan. Eerst maar eens zien dat we zwanger worden, dan maar weer verder dromen over kleertjes, kinderkamer en manlief als papa.

Had voor mijzelf in gedachte om na een jaar naar de huisarts te gaan, maar vindt het eng klinken (onderzoeken, mogelijk een vervelende uitslag). Nu zit ik in ronde 9 (bijna 10), dus zover is het nog niet. Maar ben wel twee weken geleden naar een kinesioloog gegaan. Heb goede ervaringen op andere gebieden, dus hopenlijk werkt het hiervoor ook. Heb er meer over geschreven in een topic van repelsteeltje: elke maand een beetje zwanger (of zoiets). Heeft iemand dit ook al wel eens geprobeert?

Succes met al het wachten en klussen!

xx
Gizmo

Ik wil Heer Bubuza bedanken voor zijn hulp bij het herstellen van mijn huwelijk. Het begon allemaal toen ik mijn man, een soort dat tien jaar kinderloos getrouwd was, niet kon verdragen. Het kwam erop neer dat mijn man het zat was en het huis verliet, ik huilde bij een vriend die me aan Heer Bubuza voorstelde vanwege Heer Bubuza haar hielp om haar man terug te krijgen toen hij haar verliet voor een andere vrouw. Ik vertelde Lord Bubuza het probleem waar ik doorheen ging en hij vertelde me dat mijn man terug zal komen naar mijn smeekbede om hem terug te nemen binnen 12 tot 16 uur en dan zal ik zwanger zijn.. Ik volg strikt alle instructies van Lord Bubuza en heb alles gedaan wat hij me verteld heeft. Het was een grote schok voor mij toen ik deed wat Lord Bubuza me vertelde. Mijn man kwam 14 uur later terug en huilde en smeekte me om vergeef zoom wat ik gedaan heb. In minder dan twee maanden heb ik een babyjongen verwekt en gebaard .. Tegenwoordig ben ik op het lijf geweest, er stond een groot aantal mensen op Heer Bubuza. Heeft u problemen, neem dan contact op met Lord Bubuza via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via de website: http://Lordbubuza.website2.me van via WhatsApp: +1 518 558 5109...!!!

Hoi. 
Heel herkenbaar. Wij zijn ook bezig met ronde 9. En inderdaad hier is de tijd rond ong heel k*t. Als ik aangeef dat ik misselijk ben dan roept mijn vriend al zwanger, haha. Zo graag willen we het.
Vroeger dacht ik altijd, even onbeschermd  seks hebben en dan boem ben je zwanger. Maar ondertussen weet ik dat dit helaas niet voor iedereen is weggelegd.

Hoi allemaal! Ik vond net dit topic en ook al hebben jullie niet meer recent gereageerd - het lijkt me heel fijn om mee te schrijven. We zijn nu bezig met rond 5 - ergens volgende week mijn eisprong en ik vind het zo moeilijk!! Ik probeer los te laten, er niet te veel over na te denken, maar ik wil zo graag zwanger worden :(. Ik durf het er niet zo goed met anderen over te hebben - dan wordt het helemaal zo’n ding ben ik bang. Pff. Heel lastig!! 
Hebben jullie nog goede tips ter afleiding? 
Liefs Valentine 

Hoi,
Hier al bijna 10 rondes bezig. Na de afgelopen mens gestart met temperaturen en ovulatie testen. In de hoop dat het deze maand nu eindelijk een keer mag lukken. We gaan nog een ronde hier na proberen en als het dan niet lukt, gaan we een afspraak maken bij de huisarts. 
Maar heel eerlijk  wil ik daar nog niet aan denken ☺

Hoi,
Hier net zo, al 10 maanden bezig om zwanger te raken en elke keer een teleurstelling als die ongesteldheid weer om de deur komt kijken. Mijn cyclus word nu wel steeds korter ?. Begon op 31 dagen en zit nu inmiddels op 26 dagen. 
Ik ben zelf kraamverzorgster dus voor mijn gevoel nog extra moeilijk steeds die kleine kindjes! Heb zelf ook al heel veel spullen in huis van allerlei beurzen etc.
maar nu weer druk aan het klussen en 14 oktober zien of het dit keer gelukt is #duimen

Als ik al deze verhalen lees, maak ik me alleen maar meer zorgen over hoe snel we zwanger zullen worden!
Ik zie het nog niet als een ronde, 35 dagen geleden gestopt met de pil maar helaas nog niet ongesteld geweest:( probeer het tot ik m’n eerste menstruatie heb gehad, het niet als een ronde te zien..
Dat het bij jullie na 10 rondes maar eens raak mag zijn!

Hey meiden,
Wat een herkenbare verhalen allemaal. Ik heb alles even teruggelezen. Hoe is het nu met julie ? :) 
Hier in januari gestopt met de pil... en door een vrij lange cyclus de laatste maanden... nu in ronde 8. Frustrerend he ? Ik herken veel van wat jullie schrijven. Had verwacht binnen 3 tot 6 maanden zeker zwanger te zijn. Helemaal omdat mijn moeder (van alle 3) en mijn zus (van alle 3) zo zwanger waren. En dan wat vriendinnen die vroeger per ongeluk zwanger raakten. En dan kom ik...... elke keer weer die menstruatie. We zijn net terug van een 2,5 week durende vakantie. Hopelijk ontspannen genoeg om nu toch eens raak geschoten te hebben.
Ik ben voor de vakantie naar de huisarts geweest. En afgelopen maandag in het ziekenhuis op gynaecologie. Ik ben 32 en wil toch dingen uitsluiten. Kreeg direct een doorverwijzing. Inwendige echo gehad en voel je echt niks van. Alles zag er goed uit. Ook bloed laten prikken om de hormoonhuishouding te checken (oestrogeen) en ik moet bellen als ik ongesteld word (hopen we niet :p) want dan kan ik een afspraak maken voor een HSG. Dan spoelen ze mn eileiders door om te kijken of ze niet verstopt zijn. Verder levert mn vriend deze week zn sperma in om te testen. Voor de meiden die twijfelen te gaan: doe het gewoon. Ik ben nu na de eerste echo al redelijk opgelucht (goede baarmoeder, eiblaasjes, eisprong gehad, dik baarmoederslijmvlies). Stress (doordat je denkt dat er wat mis is) is ook niet goed voor een zwangerschap!

Terug
Bovenaan