Het lukt maar niet om zwanger te worden....

Hallo allemaal!

Is wel leuk om weer wat berichtjes te lezen van meiden die ook al wat langer bezig zijn!
De eerste maanden dacht ik nog dat t zo zou lukken haha, ik kon aan niks anders denken. Nu is dat gelukkig wat minder want het beheerste mijn leven nogal. Ik kan niet wachten tot ik zwanger ben, en ik moet toegeven (schaam schaam) ik heb toen we gingen beginnen symbolisch een rompertje gekocht en ook een keer een knuffel. hahahah.
Dus ik snap dat jullie dromen, dat is heel normaal denk ik zo.
Veel succes allemaal de komende ronde, ik hoop dat jullie snel een wondertje verwachten!

Groetjes Sukkie
(ronde 6)

Ik had ook verwacht dat ik snel zou aantellen.
Ik was al een jaar van de pil af, toen we besloten voor de kinderwens.

Alleen ik heb nog geen baby-spulletjes gekocht, hoewel ik soms de verleiding ook niet kan weerstaan ;o)

Groetjes José

Dag meiden,

Ik zit stiekem met jullie mee te lezen... en ook ik herken veel in wat jullie schrijven.
Ik heb toen we net begonnen een dromenvanger gekocht met het idee dat dit een cadeautje voor de 'aanstaande papa' is op het moment dat het gelukt blijkt te zijn. Verder durf ik nog niets te kopen..

Ik merk dat we het er samen de eerste maanden heel veel over hadden, nu wordt dit iets minder. Denk dat we beide proberen elkaar niet gek te maken door er steeds hardop over te dromen... Deze maand heb ik zoiets van; het moet toch eens lukken, dus waarom niet deze maand!

@ alle vakantiegangers: een hele fijne, vruchtare zomer.. geniet ervan, het is je verdiend!

Groetjes Repelsteeltje

(niemand weet, niemand weet, dat ik geen repelsteeltje heet!)

Hey meiden

ik denk ook steeds iedere maand waarom zou het nu niet lukken ik weet altijd ongeveer wanneer mijn eisprong is en dan doen we flink ons best ha ha ovulatietesten heb ik 1 keer gedaan maar dat is niks voor mij die test gaf een keer vals positief aan en die van cleur bleu vind ik veel te duur nee hoor wij proberen het wel gewoon zo en dan zal het echt wel een keer lukken nu lekker vakantie dus lekker ontspannen en leuke dingen doen met man en kind heerlijk!wie weet!
nou meiden goede vakantie en succes met klussen en ervan blijven genieten doen wij ook!
liefs jootje

Hallo dames,

Ik ben inmiddels in ronde 7 beland en moet eerlijk zeggen, dat ik echt niet verwacht had dat het zo lang zou duren!! Misschien heel naief, maar ik dacht dat het binnen een half jaartje toch echt wel een keer gelukt zou zijn. Niets is minder waar. Ik ben er erg mee bezig en moet mezelf nu echt dwingen er niet elke paar uur aan te denken... Ook ik merk, dat mannen daar toch iets minder mee bezig zijn. Het staat iets verder van ze af...
Ik ben wel ontzettend blij, dat ik hier af en toe iets op kan schrijven en mee kan lezen met de gedachten en vragen van andere dames die graag een kindje willen!!! Dat is voor mij de enige manier om er over te praten aangezien de buitenwereld er niets van weet.
Dat is ook vaak moeilijk, omdat op dit moment de ene na de andere komt vertellen, dat er een kleine op komst is..... heel fijn voor hen...... maar ik wil ook zo graag! Deze gemengde gevoelens vind ik misschien nog wel het ergst. Ik ben oprecht blij voor die anderen, maar ik wens ook zooo zeer dat het bij ons ook eens mag lukken.....

Ik wens jullie allemaal heel veel geluk in deze spannende periode!
Bientje
(ronde 7)

En wij zijn ook weer door naar de volgende ronde. GRRR

@ Bientje, ik kan me bij jou aansluiten. Ook in onze omgeving zie je zwangere meiden of meiden met kleintjes.

Het irritante is ook dat mensen het ook van ons verwachten. Veel opmerkingen tussen neus en lippen en de mode van nu is kleding met wat wijdere shirtjes. Het lijkt opeens dat mensen naar mijn buik kijken of ik niet iets te verbergen heb! Iemand was laatst al in rep en roer, maar toen ik toch een glaasje alcohol dronk (was net ongi geweest) riep men al dat het loos alarm was omdat ik aan de alcohol zat. Zo irritant als je zelf zo graag wil!

Bij een ander onderwerp vroeg iemand wanneer je er aan dacht naar de huisarts te gaan.. Denken jullie hier al eens over???

En voor degene die ervoor kiezen om het niet te vertellen; nu het wat langer duurt, blijf je het dan voor jullie zelf houden???

Repelsteeltje

Hoi dames,

sorry voor de late reacties....
Bij mij is zowat niemand het er mee eens dat wij een kindje willen.. maar ik raak er inmiddels aan gewend. Ik doe wat mijn hart / gevoel mij zegt, ook qua proberen. Ik ben gestopt met roken, meer gaan bewegen maar ik drink nog wel alcohol, wel weinig.

Bij mij in de straat zijn binnen een jaar 6 kinderen geboren... En er is er nu net weer 1 in verwachting. Iedere keer als ik weer ongi word vind ik het even moeilijk om die kleintjes te zien.
Ik merk toch dat ook mijn vriend er mee bezig is, hij kwam laatst al met baby slofjes aanzetten...

Dus repelsteeltje, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik heb me ervan afgesloten, al die reacties... Het begint nu wel een beetje te helpen.

En dames, blijf lekker dromen, dat kan heus geen kwaad!

Groet,
tes

hoi meiden..

k snap helemaal waar jullie doorgaan.. had hier al eerder verteld dat ik al vanaf vorig jaar april bezig ben.. 2 miskramen gehad.. maar nu het goede nieuws.. ben 4 weekjes zwanger..

niet om jullie af te bluffen of zo! maar er is dus wel hoop! k hoop dat jullie ook allemaal binnenkort een positieve test in je handen hebben..

liefs shari

Terug
Bovenaan