Het lukt maar niet om zwanger te worden....

Hoi Meiden!
Ik dacht ook toen we stopten met de pil dat doen we even.. gelijk inderdaad de eerste periode 35 dagen en je weet al niet meer wat je moet voelen. Bij mij werden de periodes alleen maar langer helaas tot 56 dagen aan toe. Na een half jaar gingen wij al naar de huisarts en toen heb ik wel een echo gehad waarop tekenen van PCOS te zien waren. We zijn niet gelijk de medische molen ingegaan en zijn nu 14 maanden bezig. Ik heb nu al wel 3 rondes ovu testen gedaan waarbij een keer ook echt een piek gevonden. Deze ronde helemaal niets mee gedaan en zit nu op dag 49 met nog geen ongi in zicht.. Wel hele pijnlijke borsten en krampen, dus of ik wordt zo ongesteld.. of het is nu gelukt maar daar durf ik bijna niet op te hopen. Meestal als ik krampen heb wordt ik gelijk ongi maar nu heb ik ze al 6 dagen.. alleen ik durf gewoon nog niet te testen, dus daar wachten we nog iets langer mee. Heb al zo veel tests gedaan en dan werd ik se volgende dag ongi dus nu wachten we wat langer. 
Heel herkenbaar dat 'er zo mee bezig zijn!' Ik heb dat ook heel erg. In het begin vond mijn man het allemaal wel prima als het nog even duurde. Nu is hij er ook veel meer mee bezig zo lief. Als het begin komend jaar nog niet gelukt is gaan we door naar de gyn. Ik merkte wel dat naarmate het langer duurde ik rustiger werd en er niet meer zoveel mee bezig was als in het begin. Nu is het weer helemaal anders gezien de lange cyclus (hiervoor was het 2x precies 35 dagen) en de vage klachten. 
Hoe gaat het nu bij jullie?

Hallo dames,

Ik ben net nieuw hier. Mijn naam is Kim en ik ben 39 jaar. 
Mijn man en ik ( net 2 jaar getrouwd) willen heel graag een kindje van ons samen.Mijn man heeft al 2 kinderen uit een eerdere relatie.
Ik ben nu 1,5 jaar geleden gestopt met de pil en helaas nog niet zwanger geweest. Op een paar uitzonderingen na een vrij regelmatige cyclus. 
Gezien mijn leeftijd ben ik een week of 4 terug toch maar even bij de huisarts langs gegaan en die heeft mij nu doorgestuurd naar de gynaecoloog. Heb een inwendig onderzoek gehad, bloed laten prikken op. 21ste dag van de cyclus en op dag 3 bij en nieuwe menstruatie moet ik weer heen voor een inwendig onderzoek. Heel spannend allemaal. Merk dat ik nu ik bij de gynaecoloog loop er veel meer mee bezig ben.
Ik had 2 dagen geleden eigenlijk ongesteld moeten worden, maar heb het gevoel dat mijn lichaam mij voor de gek houd. Zo niet leuk. Ik heb geen symptomen van zwangerschap dus verwacht dat de menstruatie nog wel gaat komen. Maar vind het zo verwarrend.
Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie kinderwens snel in vervulling gaat.
Liefs Kim

Hoi dames,
Ik herken het gevoel van lang wachten en de onzekerheid of ooit wel zwanger gaat worden..
Wij zijn nu bijna 2,5 maar aan het wachten, maar het blijft stil. Moeilijk en dubbel gevoel. We hebben natuurlijk wel nagedacht over hulp inschakelen, maar toch nog van afgezien. Hopen op spontane zwangerschap...
Ik hoop dat het snel in vervulling gaat voor ons allemaal.
Groetjes vlinder1987

[quote quote=10242559]Hoi dames, Ik herken het gevoel van lang wachten en de onzekerheid of ooit wel zwanger gaat worden.. Wij zijn nu bijna 2,5 maar aan het wachten, maar het blijft stil. Moeilijk en dubbel gevoel. We hebben natuurlijk wel nagedacht over hulp inschakelen, maar toch nog van afgezien. Hopen op spontane zwangerschap… Ik hoop dat het snel in vervulling gaat voor ons allemaal. Groetjes vlinder1987[/quote]
En nooit de pil geslikt of iets. (Kan soms langer duren dan wat ik lees/hoor)

[quote quote=10242559]Hoi dames, Ik herken het gevoel van lang wachten en de onzekerheid of ooit wel zwanger gaat worden.. Wij zijn nu bijna 2,5 maar aan het wachten, maar het blijft stil. Moeilijk en dubbel gevoel. We hebben natuurlijk wel nagedacht over hulp inschakelen, maar toch nog van afgezien. Hopen op spontane zwangerschap… Ik hoop dat het snel in vervulling gaat voor ons allemaal. Groetjes vlinder1987[/quote] En nooit de pil geslikt of iets. (Kan soms langer duren dan wat ik lees/hoor)

Terug
Bovenaan