Het mocht niet zo zijn...

Oh nee!   Esmé toch wat een rot situatie, helaas kunnen we de pijn niet voor je wegnemen, het heeft tijd nodig. Neem rustig je tijd om deze moeilijke gebeurtenis te verwerken.

Dikke knuffel voor jullie alle drie.

Liefs Nanda

Oh lieve Esmé, wat een rot nieuws! Had zo vreselijk gehoopt dat het wel mee zou vallen.
Ik denk aan je en ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven in al de drukte.

Lieve Kay, zal je goed voor mama zorgen en haar een extra knuffel geven, liefs Jente

Hou je haaks meis, groetjes Fennie

He meid! Ik lees dit berichtje nu pas en had gister jou een berichtje gestuurd vragen hoe het met je gaat bla bla! Oh ik vind het echt heel naar voor jullie!
Ik denk aan jullie!!!

Liefs Esther

hey,
wat vervelend nieuws ...
ik leef met je mee, heel veel sterkte!
knuffel van annique

liefs sandra

Bah, wat een naar bericht zeg!
Ik wens je heel veel sterkte om dit een plekje te geven!
Succes!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Wat een vervelend nieuws. Heel veel sterkte om dit een plekje te geven..

Liefs,
Patty mv Nynke

Ow Esmee meid wat een teleurstelling voor jullie, hou elkaar maar even stevig vast de komende tijd.

Veel sterkte, ilja

Hoi Esme,
Wat vind ik dit erg voor jullie zeg!!   Ik wens jullie heel veel sterkte toe, en praat erover wat je voelt met je man en natuurlijk ook met familie en/of goede vrienden.   Ik hoop dat jullie dit allemaal snel een plekje kunnen geven.   Ik weet goed hoe het allemaal voelt, omdat ik een miskraam heb gehad voor Mark.   Al is het nog zo aan het begin van de zwangerschap, je weet toch heel goed dat er een kindje in je groeide, en bereid je geestelijk toch al voor.  
Heel veel sterkte voor jullie familie!!!
Groetjes Liesbeth.

Terug
Bovenaan