Het mocht niet zo zijn...

Wat een vreselijk bericht. In een keer komt jullie toekomst er heel anders uit te zien dan je verwacht en gedroomd had. Veel sterkte!
Laura mv Thom

hoi esme...

brr wat vind ik dit vreselijk voor jullie...

je was zoo blij en dan ineens is het voorbij..
alles wat je in gedachten had, wat je droomde, waar je over praatte...

het mocht niet zo zijn....

meissie, neem er de tijd voor en geef het een plekkie..

ik weet een beetje hoe het voelt, heb het nml ook voor sophie meegemaakt..
het is ineens over, voorbij, weg, foetsie..niets..........
zo raar, zo vreemd, zo onwerkelijk en het is zooooooooo'n gemis..

denk aan jullie
liefs tobi

Hee,

Wat een ontzettend verdrietig bericht.
Veel sterkte met dit verdriet en het verzamelen van nieuwe moed.

Groetjes Sascha.

Hoi mama's,

Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden.
Ik moet zeggen dat het wel gaat met ons.. Natuurlijk was het gisteren een verdrietige dag en is het erg confronterend, ook al heb je er een week naar toegeleefd..

Vandaag ging het eigenlijk wel.. Maar we zitten dan ook vollop in de verbouwing met heel de dag  vreemde mensen in huis en "loopt" (jawel!!) Kay hier ook nog rond. Een boel afleiding en een goed voorbeeld dat het leven gewoon doorgaat..

Ik wil er dan ook niet te lang verdrietig over blijven en er in weg zwelgen, en krabbelen we hier gewoon weer op en gaan er weer voor!

k hoorde wel vandaag van mijn moeder dat mijn vader heeft zitten huilen als een klein kind.. pfff.. ja dan wordt ik wel even heel erg verdrietig en breekt mijn hart.. (he verdorie.. komen de tranen weer)..

Ik ben in ieder geval  blij dat ik geen kindje op de echo heb gezien zonder hartslag, ik ben blij dat ik geen vruchtje ben verloren, ik  ben blij  dat ik geen dood kindje heb hoeven baren, ik  ben blij  dat er  geen kindje in mijn armen is gestorven.. Voor de mama's die dit mee hebben gemaakt maak ik een diepe buiging! Ongelooflijk hoe sterk jullie zijn..

Jullie zien wel.. ik mag eigenlijk heel  blij zijn met hoe het is verlopen .
Dan mijn dromen en fantasien even op een laag pitje gaan is daarom niet zo erg, die worden ooit, wie weet wel weer heel snel,  weer opgepakt en waargemaakt..

Nogmaals dank voor jullie woorden!

Esmé en kay

oh wat ontzettend jammer! weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen!
Het hoort misschien wel bij het leven, maar toch wil ik je sterkte wensen ook al was het nog maar zo pril!

Dag Esme, ik wil je veel sterkte wensen bij dit grote verlies.
Groeten, Esther.

Hoi Esme,

Wilde je nog even laten weten dat ik het mooi verwoord vind van je.............. Zo te lezen staan jullie samen sterk. En dat is een groot goed!

Groetjes
Susan

Ten eerste vind ik het erg dat jullie dit nu mee maken.  Ten tweede vind ik het ontzettend knap dat je het zo mooi verwoord in je laatste stukje. Je bent een krachtig iemand. Heel veel sterkte nog.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan