HEVIGE BUIKkrampen (VOORAL IN DE NACHT) maar geen bloeding

Ik heb vannacht dus echt precies hetzelfde gehad! Echt hevige buikkrampen, misselijk en zweten! Ging ook behoorlijk lang door... Uiteindelijk borrelende maag en naar de wc. Gelukkig geen bloed. Heb de hele nacht nog lichtjes krampjes gevoeld en de borrelende buik en vannochtend ook direct weer naar de wc. Herken me heel erg in jullie verhalen, klinkt inderdaad wel alsof het met de darmen te maken heeft! Vond het echt doodeng... Wel wat gerustgesteld door al jullie verhalen maar toch doordat dat sommigen zeggen dat het bij hun wss wel een miskraam was, blijf ik me zorgen maken!
 
Hoi 
Ik ben  nu 7 weken zwanger en heb zelf in week 4 a 5 snachts  krampen gehad. Zelfs afgelopen nacht heb ik last gehad van krampen. Ze duren maar even naar doen wel zeer. En het zijn helaas mijn darmen.  
Ik eet nu geen wit brood meer. En ik kon merken dat het hielp, want ik heb helaas de afgelopen 2 dagen wit brood gegeten en nu krampen. 
Misschien helpt het ook voor jouw. Succes. Maar krampen door je darmen horen erbij helaas.  
 
Zie dat het bericht al aardig oud is. Maar dacht, reageer toch eventjes. 
Ik heb namelijk in het begin van mijn zwangerschap ook enorms krampen gehad vanaf ongeveer 4 weken en hield tot 6 weken aan. Op forums lees je vooral alleen dat het de 'darmen' zijn. Maar ik had geen last van mijn darmen. Dit was waarschijnlijk het oprekken van mijn baarmoeder. Zweten en misselijk werd ik er van! Wist geen houding aan te nemen , wat een pijn!
Maar gelukkig na de 6e week ongeveer verdwenen. Ik was vooral bang dat het iets met het kindje was, nu ondertussen alweer 36+3 dagen zwanger ;).
Groetjes
 
Heel fijn dat ik dit bericht tegen kom, geeft geruststelling! Heb exact hetzelfde sinds een paar nachten, rond 5 weken zwangerschap. Buiten dit voel ik mij echt prima gelukkig! :)
 
Hoi allemaal!
Is hier nog iemand actief? 
Dit forum heeft mij gelukkig wel kunnen geruststellen. Ik heb vannacht vreselijke buikpijn gehad. zitten, liggen, staan, lopen, niks hielp. Het begon uit het niets. De pijn begon in de onderbuik en trok ook naar boven. Met ademen deed het nog zeer!!
Het duurde ongeveer 20 min. En daarna was het te verdragen en viel ik in slaap. Vanmorgen heel licht last, maar bij het opstaan ineens erge menstruatie krampen! Zweten, misselijk!! Ik ben naar de wc geweest voor een grote boodschap en toen werd het beter..  
Ik heb 2 miskramen gehad en ben nu 5 weken zwanger..  Ik ben natuurlijk direct van slag
Hopen dat het goed blijft gaan. Ik bel zo het ziekenhuis, omdat ik daar onder behandeling ben ivm iui. 
 
Ik heb gebeld.. maar zoals verwacht vertelden ze dat ze niets kunnen doen. Ik moet afwachten.
aankomende woensdag heb ik toch al een echo staan dus moet ik daar op wachten. Hopelijk is er dan iets te zien en ziet alles er goed uit. 
 
Hoihoi,
Ook hier hele heftige krampen wat waarschijnlijk met de darmen te maken heeft. Ik heb het vaak savonds rond 18 uur en snachts 2 keer. Maak me er ook wat ongerust over, krijg mijn eerste echo over 2 weken dus duurt nog eventjes.
Ik heb wel van de huisarts zakjes voorgeschreven gekregen die helpen om de ontlasting op gang te helpen in de hoop dat het minder zeer gaat doen. 
Hoe is woensdag je echo gegaan Gebruiker10150300?
 
Ik ben vandaag 6 weken zwanger en heb het zojuist voor de tweede keer gehad. Dit keer bij het wakker worden. Het begint zo onverwachts en niks helpt :(
Wat een pijn!! Ik kon niet eens meer fatsoenlijk het bed uit komen. Ik ben voetje voor voetje naar de wc gelopen. 
Zweten!! Misselijk!! Pijn in de buik!! 
Nu gaat het heel langzaamaan beter.. ben weer gaan liggen.
Het is dat ik vakantie heb.. anders had ik het niet kunnen redden op tijd op het werk te zijn..
Heb nu nog wel wat steken alsof ik kilometers heb gerend en steken in de zij heb. 
Hebben jullie ook dat het soms een beetje steekt in de schouder? Ik wel namelijk. Ik weet dat dat kan wijzen op een bbz, maar met de echo zat alles wel op de juiste plek..  
Frustrerend dit.. 
 
Terug
Bovenaan