Hoi Bianca,
Ze wist net een paar dagen dat ze zwanger was. Toen na het klussen lichtjes bloedverlies. Maar ze had ook een lichte streep. Zo bedoelde ik het.
Mijn temp was vanmorgen 36.5 dus ik zal vandaag of morgen echt ongi worden.
Ik ga maandag de kerstboom enzo zetten. Ik heb ook al kaarten in huis. Ik heb er al een paar geschreven. Adres doe ik op de pc en print ik uit op sticker vel.
Ja, wij doen lootjes bij mijn moeders vriend thuis. Wie ermee doen: mijn moeder, d'r vriend, zijn ouders, zus en wij. Dit is op de 2de kerst dag.
Bij mijn Oma (moeder van mijn vader) 1e kerstdag. Dan koop ik een kadootje voor mijn Oma (heb ik al), vader en zijn vriendin. Misschien nog wat voor mijn tante en oom. We zijn dan met 11 of 14 personen die dag. De kinderen van mijn vaders vriendin is nog niet zeker dat die komen. Ik koop niet voor iedereen wat dat is te gek.
We doen ook nog dat spel met dobbelen en kadootjes bij mijn oma. Iedereen koopt iets van rond de 2,50. Gewoon voor de gein.
Met kerstavond gaan we naar mijn moeder thuis en doen we als gezin kadootjes. Dus dan is er mijn moeder, d'r vriend, mijn broer en wij.
Bij het laatste heb ik gevraagd om een xbox spel. Nieuwe nachthemd, oogschaduw en kadobon missetam. (niet dat ik alles krijg maar hebben ze een idee) Dus ik weet meestal wel wat.
Ik heb wel zin om de boom te zetten gezellig zo'n sfeer. Alleen ik vind het nu wat snel de Sint is net weg. Op mijn werk doen we het ook maandag.
Ik moet vandaag van 11.00 tot 16.30.
Werkse!!!
Liefs An