Hey Bianca!

hoi an,

dom dom dom, kwartje valt! toen het gebeurde, toen ze dus die bloeding kreeg..
ik snap hem!   ga maar meteen slapen want ik raak er een beetje af...

groetjes...

Hoi Bianca,

Ze wist net een paar dagen dat ze zwanger was. Toen na het klussen lichtjes bloedverlies. Maar ze had ook een lichte streep. Zo bedoelde ik het.

Mijn temp was vanmorgen 36.5 dus ik zal vandaag of morgen echt ongi worden.

Ik ga maandag de kerstboom enzo zetten. Ik heb ook al kaarten in huis. Ik heb er al een paar geschreven. Adres doe ik op de pc en print ik uit op sticker vel.

Ja, wij doen lootjes bij mijn moeders vriend thuis. Wie ermee doen: mijn moeder, d'r vriend, zijn ouders, zus en wij. Dit is op de 2de kerst dag.
Bij mijn Oma (moeder van mijn vader) 1e kerstdag. Dan koop ik een kadootje voor mijn Oma (heb ik al), vader en zijn vriendin. Misschien nog wat voor mijn tante en oom. We zijn dan met 11 of 14 personen die dag. De kinderen van mijn vaders vriendin is nog niet zeker dat die komen. Ik koop niet voor iedereen wat dat is te gek.
We doen ook nog dat spel met dobbelen en kadootjes bij mijn oma. Iedereen koopt iets van rond de 2,50. Gewoon voor de gein.
Met kerstavond gaan we naar mijn moeder thuis en doen we als gezin kadootjes. Dus dan is er mijn moeder, d'r vriend, mijn broer en wij.

Bij het laatste heb ik gevraagd om een xbox spel. Nieuwe nachthemd, oogschaduw en kadobon missetam.  (niet dat ik alles krijg maar hebben ze  een idee)  Dus ik weet meestal wel wat.

Ik heb wel zin om de boom te zetten gezellig zo'n sfeer. Alleen ik vind het nu wat snel de Sint is net weg. Op mijn werk doen we het ook maandag.

Ik moet vandaag van 11.00 tot 16.30.

Werkse!!!

Liefs An

Hoi An,

mijn ongi zal vandaag wel doorzetten. vanmorgen al wat bloedverlies..
op naar de volgende ronde!
wat denk jij moet ik nou vanaf vandaag tellen om mijn eisprong weer te
berekenen? kijk vanavond wel op 9maand.com want daar kun je het uitrekenen, of was
er nog een andere site waar je het makkelijk kon zien?

nu lopen we ongeveer weer gelijk.
hoe was het op je werk vandaag?
ik ga nu.

idd is het ook wel vroeg om de kerstboom te zetten, maar ik heb besloten om
er maar even mee te wachten tot dat het allemaal een beetje klaar is. en anders einde volgende week maar. kunnen tovh niet alles tegelijk.
heb je een echte of een kunst? wij een kunst, geeft niet zo ´n rotzooi... en kunt bij deze haast niet zien dat ie nep is.
wel altijd weer gezellig als ie eenmaal staat!

tot vanavond!

Liefs, Bianca

Hoi An,

ben nu thuis... heb slecht nieuws gekregen, mijn vriendin kreeg vandaaag de uitslag
en heeft lymfeklierkanker.. haar man belde me om te vertellen, en ben gelijk naar huis gegaan mijn man zat net op de bank, kwam uit de nacht.
het is niet goed, uitgezaaid naar buik en longen. ECHT K#T !!
operatie niet meer mogelijk kindje is ruim anderhalf!
en ik me maar druk maken dat ik snel zwanger wil worden...
ben blij dat ik morgen vrij ben gaan s ´middags bij haar langs in zh.
kijk vanavond   nog even.

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Dat is erg slecht nieuws van je vriendin. Ik haat die ziekte!!!
Je hoort het tegenwoordig zoveel het lijkt wel een griep.
Het is zeker k*t!!
Wees er gewoon voor d'r. Dat is nu het belangrijkste.

Dat je ongi bent/wordt is balen maar wat je zelf zegt niet zo belangrijk als wat zij nu meemaakt. Dat ook nog een klein kindje erbij betrokken is helemaal erg. Het is al zo moeilijk.

Snap dat je morgen thuis blijft.

Je kan je eisprong rekenen via de site die jij schreef.
Ik zou dan uitgaan van cyclus van 34/35 dagen. Ik ga nu ook weer uit van een cyclus van 36 dagen. Je hoofd staat er nu niet naar denk ik maar wou het toch even zeggen,

Sterkte!!
Liefs An

Ik bedoel de dat je langs bij haar gaat. (ik heb staan dat je thuis blijft)

Liefs An

hoi an,

ik heb net met een andere vriendin bijna 2 uur ziiten chatten...
ik ga zo naar bed. ben nu echt moe aan het worden en heb hoofdpijn sinds vanmiddag..

ik heb straks nog gezegd tegen mijn man dat ikvanmorgen wat bloedverlies had klein
beetje. heeft nu nog steeds niet doorgezet maar ga toch maar vanaf vandaag uit??

dus 34 / 35 dagen aanhouden. vanaf vandaag. heb met man afgesproken dat we om de dag gaan klussen heb gelezen van iemand op de site. geen zin maar zin maken heb ik gezegd en niet zeggen ik ben moe. maar gewoon doen. vanaf dit weekend is ie ook van de nachtdiensten af. nog 2 weken vroege 7 to 3 e3n dan 1 week vakantie en dan begint ie bij zijn nieuwe baas.

ik kijk  van de wweek wel wwer op de site wanner deeisprong precies zou kunnen zijn.
hoe is dit bij jouw?
heeft bij jouw de ongi al doorgezet?

ga zo even een kaartje schrijven. weet anders ook niet wat ik kan doen zet mijn / onze gevoelens voor haar op papier... het is zo raar... wat zal ik meenemen naar het ziekenhuis... bloemen..? is dat niet stom. ik weet het niet. dat we er zijn zal ze het allerfijnst vinden... eerste keer dat we zo dicht bij staan. buiten onze oma ´s bijvb.
het is echt verschrikkelijk!!!   niet te geloven gewoon.. het isecht een verschrikkelijke ziekte.

morgen om 2uur bezoekuur, en om 4 uur komen ze het bed brengen.
ga nu echt slapen...
kijk morgen weer. moet je werken morgen?

Liefs, Bianca

Hoi Bianca,

Dat je bij haar langs gaat is zeker heel fijn voor d'r. Bloemen zijn altijd leuk en een kaart ook. Maar wat je ook kan doen is een geluksboompje kopen. Dan zeg je eigenlijk dat je hoopt dat het boompje d'r geluk in gezondheid mag brengen. Als je snapt wat ik bedoel.
Ik heb dat ook gedaan bij mijn collega en ze was er heel blij mee.
Mijn tante, mijn oma, mijn opa, ex vrouw van mijn vader, nicht en collega van me.
De 1e 3 zijn overleden. Ex van mijn vader en nichtje zijn zo goed als kanker vrij.(blijft altijd kans op dat het terug komt). Collega is nu met chemo bezig.
Mijn tante had bot/long kanker, Oma darm en Opa een hersenen tumor. De andere borstkanker.
Het is gewoon een rot ziekte maar je kan niet meer doen dan er voor die personen te zijn.

Je vroeg hoe het met mij ging nou het zet dus door  nu net. Jammer dat je toch ongi bent. Maar we gaan gewoon gezellig samen naar de  volgende ronde.
Ik  heb volgens de site  tussen 26  en 30 december mijn eisprong. Dat kan ook kloppen heb weer een cyclus van 36 dagen en ik had mijn eisprong op dag 21/22  afgelopen keer.  Als ik nu 21/22 dagen bij 7 (is vandaag 7dec.) op tel kom ik op 28/29 december.
Dus het klopt echt. Ik ben echt weer op dag 36 ongi geworden. Dus ik zal wel een cyclus hebben van 36 dagen.
Dan is mijn nod op 12 jan. net  1  dag voor mijn moeders verjaardag en een week voor mijn vriend zijn verjaardag.

Wij hebben ook een kunstboom. Hij lijkt ook echt. Mijn ballen, slingers zijn blauw en zilver.Ook ehb ik er beertjes in hangen voor wat warmte en  lichtjes zijn blauw en wit. Ik heb hem toch gisteren gezet. Want mijn moeder ging vandaag haar boom zetten.  Mijn kerstspullen staan bij haar op zolder omdat we hier geen plek hebben. dus ze zei neem jij jou spullen ook mee anders moeten we in het weekend weer de zolder op. Ze hebben geen vaste trap naar zolder.
Dus ik zit al in een gezellige kerst sfeer.

Als ik voor jou  uitreken dan heb jij je vruchtbare periode tussen 24 en 28 december.
Jou nod dag is 10 jan. Ik ga dan van 35 dagen cyclus bij jou. Hoe lang was je cyclus ook alweer voor deze? Ik heb wel nu meer kans want mijn vriend is  zeker van 21  tot 2 jan.  Thuis. Hij is dan vrij. Hij begint dan ook bij zijn nieuwe baan per jan.
Dus kunnen we goed om de dag klussen. Als ons dat lukt! hahahaha

Nou ik heb weer genoeg getypt.
Laat even weten hoe het was bij je vriendin.

Liefs An

Terug
Bovenaan