Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Trischa,
Wat raar he?? er is helemaal geen dreumesforum meer. Nou ja ze worden vanzelf 2 en het gaat snel genoeg. Voor we het weten is het zover.
Ik hoop dat ik je hier weer zie..........
Groetjes Renate mamma van Justin en Sander
 


Hoi Renate,
Hier ben ik dan eindelijk wat een gedoe zeg maar ik heb je weer gevonden!
Ik had inderdaad al wel eens gehoord dat je het beste je kind kan laten drinken bij het opstijgen en landen, zal ik zeker gaan doen vindt het zielig als die last van zijn oren krijgt.
Kay is verkouden zo zielig he heeft die van die traandrige oogjes en hij houd er al helemaal niet van als je aan zijn neus komt dus lekkere snottebellen krijg ik moeilijk weg, Kay is niet vaak ziek gelukkig dit is de 3 de keer dat die verkouden is dat is niet vaak he?
Maar wat ik je nog wou vragen.............
Wij zijn van plan om in mei naar de vakantie het weer te proberen voor een 2de kindje ( hoop stikkem dat het een meisje wordt) maar dat is niet het belangerijkste natuurlijk.
Hoe ging dat bij jou toen je zwanger was van Justin? en toen hij geboren was hoe was Sander toen? ben wel benieuwd naar jou ervaringen!
Nou hoop je snel te spreken...
Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,
Dus je hebt het ook wel gevonden.....
Justin is best wel vaak verkouden, maar gelukkig verder niet ziek. En dat van de snotterbellen herken ik hahhaha, want daar heeft Justin ook een hekel aan. Sander is sinds hij naar de peuterspeelzaal gaat ook vaak verkouden, dus ik denk dat Justin weer door Sander aangestoken wordt. Op het moment hoesten we eigenlijk allemaal, de kids klinken als oude mannetjes.

En even over je vraag over de tweede. Het ging eigenlijk best allemaal wel gemakkelijk. Ik had wel een gemakkelijke zwangerschap. Sander was net 1 jaar toen ik weer zwanger was.   Sander was eigenlijk ook wel een gemakkelijk kind...kon ook net lopen toen. Ik hem hem meteen leren traplopen toen hij kon lopen, want dat leek me wel makkelijk...dat ik niet met een dikke buik hem moest tillen. Af en toe kom je er niet onderuit natuurlijk, maar Sander was best wel zwaar, dus dit leek me wel een goede oplossing.  
We hadden afgesproken dat mijn ouders hier zouden komen om op Sander te passen als ik naar het ziekenhuis zou gaan (dit wilde ikzelf) En als het heel onverwacht was dan zouden de buren even oppassen tot mijn ouders er waren.   Sander heeft er niets van mee gekregen, want Justin is s'morgens heel vroeg geboren 5.17. Me moeder heeft Sander tegen 8 uur wakker gemaakt s'morgens en om 8.30 waren ze in het ziekenhuis.
Toen we weer thuis waren ging het ook allemaal goed. Gelukkig sliep Sander nog tussen de middag, want dan had ik de tijd om ook s'middags nog ff te gaan liggen. Sander vond het ook geweldig om me te helpen...luiers halen...opruimen enz...  Pas eigenlijk toen Justin is begonnen te kruipen, toen begon Sander streken uit te halen. Toen werd Justin natuurlijk een bedreiging voor hem....begon aan zijn speelgoed te komen...enz.   Met flagen gaat het nog wel eens mis, ook toen sander naar de peuterspeelzaal ging....dit waren natuurlijk allemaal veranderingen, maar ja daar kan ik wel een boek over schrijven en zover is het bij jou nog lang niet natuurlijk.
Dus de zwangerschap en toen Justin klein was ging eigenlijk allemaal wel heel goed. Wel lekker druk 2 kleintjes.....dus wat let je......proberen hahahah
(Waar bemoei ik me eigenlijk mee)

Het is een heel verhaal geworden.....ik ga de kleintjes ff aankleden. Ze zitten beide tiktak te kijken, dus zijn nu nog mooi rustig.   Ben vandaag   lekker vrij, dus kan het lekker rustig aan doen.   Werk jij ook nog? Ik spreek je snel.

Groetjes Renate
 
Goedemorgen........
Jij bent er lekker vroeg bij! zijn jouw kids vroeg wakker s'morgens?
Kay meestal rond 8 uur en heel soms tegen 9 dat is wel lekker.
Om even op je vraag te komen of ik werk is het antwoord nee niet meer, werkte een half jaar voor mijn zwangerschap als bejaardenverzorgster maar kreeg weer schouder klachten heb een paar jaar geleden een ontstekking in mijn schouder gehad en daardoor blijf ik nog last van mijn schouder houden helaas, soms wel vervelend met Kay tillen kan behoorlijk lastig zijn! maar ja er zijn ergere dingen.
Ik wil heel graag een tweede kindje maar ik wil liever niet op vakantie terwijl ik zwanger ben ach het is zo mei en met een tweede kan het toch sneller gaan? het heeft 8 maanden geduurd voordat ik zwanger werd opzich nog vrij snel he, ik had het langer verwacht want we zouden gaan trouwen 08-08-2003 toen was ik dus al 5 maanden zwanger en het was die dag 30 graden! en onze huwelijksreis hebben we veranderd we zouden eerst naar Griekenland maar aan die warmte moest ik toen helemaal niet denken! dus zijn we naar Zeeland gegaan en Limburg waar het ook veel te warm was helaas.
Maar ik moet er even mee stoppen want Kay is heeeeeeeeeeeel   vervelend......
Groetjes, Trischa
 

Goedemorgen....
Ja helaas...........het is hier vaak vroeg. Gisteren was het wel extreem vroeg, want toen was Sander tegen 6uur al wakker. Maar mijn man moest er om 5.45 uit, dus ik denk dat hij daar wakker van geworden is. De laatste tijd is het bij hem steeds half 7 ongeveer. En Justin is de laatste tijd om een uur of 8, dus das wel lekker hoor. Dat is ook wel eens anders geweest. Die heeft echt een hele periode gehad dat hij om 6uur wakker was en soms eerder. Ik ging er dan maar uit, bang om de rest van de familie wakker te maken. En omdat wij aan het verbouwen waren sliep hij bij ons op de kamer dus als hij dan aan het jammeren was, dan kon ik toch niet slapen. Maar we hebben sinds een week of 4 allemaal een eigen kamer. Heerlijk.
We zijn gisteren nog even aan het zwemmen geweest, vind Kay dat ook wel leuk...zwemmen??? Justin nu wel, vorig jaar in de vakantie toen had hij zoiets van....wat doe ik hier. Maar nu.....vind hij het geweldig. Hij durft ook best wel veel den doet in het kleuterbadje niets anders dan van de glijbaan af te gaan. Sander is een beetje een angsthaas en vind het gesputter van water maar niets (alhoewel het wel beter wordt al, nu we vaker zijn geweest). Alleen Justin is met zijn kin op het muurtje gevallen. Toen was de grap voor mij een beetje eraf. We wilden toch niet zo lang meer blijven, dus ik heb m maar een ijsje beloofd als we er weer uit zouden zijn. Hij moest ook zo huilen........en bloeden natuurlijk. Dat vind ik wel een gedoe aan het zwemmen hoor......dat aankleden in die kleine hokjes pffffff. Ik heb nu de kids maar eerst gedaan voordat we in de hokjes gingen en dat was een stuk relaxter(als je dat zo schrijft hahaha)
Wel vervelend dat je zo last van je schouder hebt zeg. Ik weet hoe lastig het is, want door mijn schouder ben ik gestopt met het kappersvak.....en ook door eczeem. Ik ben toen een jaar bij huis geweest en heb later naar ander werk moeten zoeken (had toen nog geen kinderen). Ik werk nu nog 2,5 dagen en dat is wel redelijk te doen. Door ziekte van een collega had ik laatst een paar weken 3,5 tot 4 dagen gewerkt, maar dat is wel echt te veel hoor. Dan blijft thuis alles liggen (de was torenhoog, dikke laag stof) Maar goed, ik vind het leuk om te doen.
Nou ik ga stoppen, want we moeten straks naar de tandarts en daar moeten we niet te laat aankomen he?
Tot snel..........groetjes Renate
 
Hoi Renate,

Het is vandaag hier ook vroeg Kay was al voor 7 uur wakker, denk dat het komt omdat die een beetje ziek is.
Wat zielig dat Justin is gevallen dat zal ook wel een rare val geweest zijn.
Kay vind zwemmen ook wel leuk we zijn vorig jaar oktober en dit jaar in januarie naar Landal Greenparks geweest en daar zijn we met hem naar het zwembad gegaan hij vond het eerst heel eng bleef al op mijn schoot zitten maar nu word die al wat minder bang, thuis in bad vind die ook helemaal geweldig.
Dus jij bent kapster, mijn zusje toevallig ook en zij heeft vaak last van haar nek het lijkt me ook best een zwaar beroep de hele dag staan en al je armen gebruiken was niks voor mij!
Hoe oud was Justin toen die een beetje begon met praten? Kay zegt alleen nog maar de hele dag door mama word heel eentonig...........
Dus die man van jou moet er ook s'morgens vroeg uit die van mij staat ook al om 5.30 op ben blij dat Kay daar niet wakker van word hoor, paar maanden geleden zat ik ook al elke morgen met Kay om 6 uur beneden ben blij dat dat voorbij is, maar met de 2de zal het ook wel weer zo gaan en ik hou zo van lekker slapen...........
Onze vakantie is gister definitief geboekt 11 mei gaan we vanaf Eelde naar Mallorca heb er nu al zin in lekker warm weer, wat zal Kay lekker spatteren in het zwembad er zijn wel 3 kinderbadjes zeer kindvriendelijk gelukkig.
Nou stop er maar weer eens mee Kay staat weer vervelend in de box te jammeren kan zich ook geen 5 min vermaken helaas!
Groetjes, Trischa
 
Hoi Trischa,
Gisteren een heel stukje nog getypt, maar allles is weg. Wel ff balen zeg. Niet dat ik veel nieuws nog had hoor. Nou ja maar ff opnieuw.
Ik had gisteravond nog gewerkt.........ben nu geen kapster meer hoor. Knip alleen nog me man en de kids. Want als ik nu nog werk doe boven me   macht, dan heb ik ook nog steeds last van mijn schouder. Ik werk nu in een winkel. Normaal werk ik niet op donderdagavond, maar door ziekte van een collega had een andere collega zoveel gewerkt, dus ik had maar ff een donderdagavond overgenomen.....helemaal vrijwillig hahahha.
Wat heerlijk dat je de vakantie nu vaststaan hebt. Nu heb je echt iets om naar uit te kijken he?? Ik heb ook wel weer zin in het mooie weer. Net de sneeuw achter de rug, hebben we weer regen pfffffffff om gek van te worden. Lijkt me wel weer leuk, lekker buiten zijn, kids buiten in zandbak en eventueel zwembadje.
Nou hier laat ik het maar ff bij, ga nog ff wat schoonmaken in m'n huissie.....zover dat toegelaten wordt met 2 kids. Want dat schiet vaak niet zo erg op.
Nou tot snel maar weer. Groetjes Renate
 
Hoi Renate,
Dat hed ik gisteravond ook, had ook nog wat getypt maar dat was ineens weg volgens mij heeft deze site kuren haden het beter niet kunnen veranderen!
Ik ben gister nog met Kay bij de dokter geweest hij heeft oorontstekking (rechte oor)
maar vandaag is die gelukkig al weer wat meer actief druk aan de wandel en aan het spelen..... gister wou die alleen maar bij je liggen.
Nu die ziek is is die wel steeds vroeg wakker al voor 7 uur pff .
Hij heeft een kuur gekregen dus ik hoop dat het snel overgaat!

Hoe is het nu met jouw kids? het is ook echt weer om ziek te worden he!
ik hoop dat we niet meer sneeuw krijgen.
Het word een rustig weekend hier lekker warm in huis moet de visite even afbellen zouden zondag naar mijn opa maar dat verschuif ik wel naar volgende week.

Moet nog veel zomer kleren kopen voor mei.......... heb zelf helemaal niks meer word een dure maand en Kay moet ook nieuwe  kleren ik ben soms echt verslaafd aan kleding kopen voor Kay vind alleen dat er veel meer voor meisjes is, waar koop jij meestal kleren voor Justin en Sander? nog leuke winkel tips voor me?
nou ik hoor het wel ga nou even spelen met Kay blokjes stapelen vind die leuk gooit hij ze steeds weer om.

Groetjes Trischa
 
Terug
Bovenaan