Goedemorgen....
Ja helaas...........het is hier vaak vroeg. Gisteren was het wel extreem vroeg, want toen was Sander tegen 6uur al wakker. Maar mijn man moest er om 5.45 uit, dus ik denk dat hij daar wakker van geworden is. De laatste tijd is het bij hem steeds half 7 ongeveer. En Justin is de laatste tijd om een uur of 8, dus das wel lekker hoor. Dat is ook wel eens anders geweest. Die heeft echt een hele periode gehad dat hij om 6uur wakker was en soms eerder. Ik ging er dan maar uit, bang om de rest van de familie wakker te maken. En omdat wij aan het verbouwen waren sliep hij bij ons op de kamer dus als hij dan aan het jammeren was, dan kon ik toch niet slapen. Maar we hebben sinds een week of 4 allemaal een eigen kamer. Heerlijk.
We zijn gisteren nog even aan het zwemmen geweest, vind Kay dat ook wel leuk...zwemmen??? Justin nu wel, vorig jaar in de vakantie toen had hij zoiets van....wat doe ik hier. Maar nu.....vind hij het geweldig. Hij durft ook best wel veel den doet in het kleuterbadje niets anders dan van de glijbaan af te gaan. Sander is een beetje een angsthaas en vind het gesputter van water maar niets (alhoewel het wel beter wordt al, nu we vaker zijn geweest). Alleen Justin is met zijn kin op het muurtje gevallen. Toen was de grap voor mij een beetje eraf. We wilden toch niet zo lang meer blijven, dus ik heb m maar een ijsje beloofd als we er weer uit zouden zijn. Hij moest ook zo huilen........en bloeden natuurlijk. Dat vind ik wel een gedoe aan het zwemmen hoor......dat aankleden in die kleine hokjes pffffff. Ik heb nu de kids maar eerst gedaan voordat we in de hokjes gingen en dat was een stuk relaxter(als je dat zo schrijft hahaha)
Wel vervelend dat je zo last van je schouder hebt zeg. Ik weet hoe lastig het is, want door mijn schouder ben ik gestopt met het kappersvak.....en ook door eczeem. Ik ben toen een jaar bij huis geweest en heb later naar ander werk moeten zoeken (had toen nog geen kinderen). Ik werk nu nog 2,5 dagen en dat is wel redelijk te doen. Door ziekte van een collega had ik laatst een paar weken 3,5 tot 4 dagen gewerkt, maar dat is wel echt te veel hoor. Dan blijft thuis alles liggen (de was torenhoog, dikke laag stof) Maar goed, ik vind het leuk om te doen.
Nou ik ga stoppen, want we moeten straks naar de tandarts en daar moeten we niet te laat aankomen he?
Tot snel..........groetjes Renate