Hoi hoi,
Nog even straks slingers ophangen en we zijn er klaar voor!! Het feest kan beginnen. Het speeltoestel is klaar.....mooi geworden joh!! Justin krijgt van mijn schoonmoeder een schommel, maar die moet mijn man nog even verder uitbouwen, maar dat kan later wel. De glijbaan is klaar iig, dus ze kunnen spelen morgen. Justin zag wel steeds dat johan wat aan het maken was, maar hij heeft nog geen idee. Op het laatst de glijbaan en het trapje eraan (dat heeft hij niet meer gezien) en toen een groot dekzeil erover. Hij riep nu steeds OEHH!!! dootje (cadeautje) hahaha.....leuk is dat he?
Wij gaan niet op een bungalowpark hoor. Het huisje staat wel op een park met meerdere huisjes, maar er is geen zwembad bij ofzo.
We nemen de honden niet mee, ja....waarom niet eigenlijk. We hebben ook niet gevraagd of de honden wel meemochten, maar zonder honden hebben we natuurlijk wel de vrijheid. Ik weet ook niet hoe ze reageren als ze op een vreemde plek zijn. Als ze alles bij elkaar blaffen als we er niet zijn....zou ik heel vervelend vinden voor andere mensen daar. Het is niet zo'n heel groot huisje, dus dan vind ik het allemaal zo'n gedoe. We proberen het dit jaar maar eens zo. Vorig jaar zijn we een weekje terschelling geweest en toen waren mijn ouders hier in huis, maar 2 a 3 weken is wel heel lang.
Nou dan ga ik nu maar eens de slingers ophangen en dan.......vroeg naar me bed. Zal morgen wel een drukke dag worden.
Groetjes Renate