Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi hoi,

Nog even straks slingers ophangen en we zijn er klaar voor!! Het feest kan beginnen. Het speeltoestel is klaar.....mooi geworden joh!! Justin krijgt van mijn schoonmoeder een schommel, maar die moet mijn man nog even verder uitbouwen, maar dat kan later wel. De glijbaan is klaar iig, dus ze kunnen spelen morgen. Justin zag wel steeds dat johan wat aan het maken was, maar hij heeft nog geen idee. Op het laatst de glijbaan en het trapje eraan (dat heeft hij niet meer gezien) en toen een groot dekzeil erover. Hij riep nu steeds OEHH!!! dootje (cadeautje) hahaha.....leuk is dat he?

Wij gaan niet op een bungalowpark hoor. Het huisje staat wel op een park met meerdere huisjes, maar er is geen zwembad bij ofzo.
We nemen de honden niet mee, ja....waarom niet eigenlijk. We hebben ook niet gevraagd of de honden wel meemochten, maar zonder honden hebben we natuurlijk wel de vrijheid. Ik weet ook niet hoe ze reageren als ze op een vreemde plek zijn. Als ze alles bij elkaar blaffen als we er niet zijn....zou ik heel vervelend vinden voor   andere mensen daar. Het is niet zo'n heel groot huisje, dus dan vind ik het allemaal zo'n gedoe.    We proberen het dit jaar maar eens zo. Vorig jaar zijn we een weekje terschelling geweest en toen waren mijn ouders hier in huis, maar 2 a 3 weken is wel heel lang.

Nou dan ga ik nu maar eens de slingers ophangen en dan.......vroeg naar me bed. Zal morgen wel een drukke dag worden.

Groetjes Renate
 

Hoi Trischa,

Het is inmiddels alweer zondag en hebben de verjaardag weer achter de rug. Niet helemaal, want vanmiddag krijgen we ook nog visite. Het is wel een nadeel in juli jarig zijn, want er zijn er ook wat met vakantie. Maar we hebben nog genoeg visite gehad vrijdag. Het was mooi verdeeld zo, das ook wel leuk.....niet alles in een keer. De kids hebben zich goed vermaakt op het speeltoestel.....we hebben nog veel geluk gehad met het weer zeg. Tegen een uur of 5 begon het pas te regenen.
Justin heeft ook weer genoeg speelgoed gekregen en kan weer een speelgoedwinkel beginnen.   Ik denk dat ik nu maar ff oud speelgoed weg ga doen. Het is zooooo veel en met merendeel spelen ze toch niet meer. Ik wilde dat al eerder doen, maar is er nooit van gekomen.

Gisteravond hadden we verjaardag van de buurman.....die is gelijk jarig met Justin. We hadden de kids ff meegenomen en ik dacht ik blijf ff koffiedrinken en dan ga ik met kids weer naar huis en kan me mannetje nog wel ff blijven. Maar er waren nog veel meer kids (7 in totaal) en ze waren nog zo mooi aan het spelen met elkaar dat we pas om half 10 thuis waren . Om 10 uur sliepen ze. Ik dacht nu zullen ze wel wat langer slapen, maar nee hoor....Sander was gewoon om kwart over 7 . Justin om kwart over 8, dus das wel netjes. Maar nu begint Sander beetje vervelend te worden pfffffff.
Kunnen ze vanavond vroeg erin .

Justin begint nu een beetje te klooien met de middag slaapjes. Af en toe slaat hij een dag over. Ik leg hem er wel in, maar hij slaapt gewoon niet. Pas als hij heel hard begint te huilen dan haal ik hem eruit, want hij rust natuurlijk wel uit als hij in bed ligt. Het voordeel is wel dat hij s'avonds direct slaapt, maar ik vind het wel jammer. Want het is toch wel lekker nog ff rustig s'middags als hij slaapt.   Sander was   ook ongeveer   2 jaar toen hij niet meer sliep tussen de middag. Nou ja, zie wel wat het wordt.
Hoe gaat het met Kay met middagslaapje?

Ik hou het hier even bij voor nu.....!! Ik spreek je snel.

Groetjes Renate
 

Hoi hoi..........

Wil je aub niet weer zo'n felle kleur gebruiken kon het haast niet lezen deed zeer aan mijn ogen!!!
Maar goed je hebt dus een druk weekend hoor ik wel weer, nou hier is alles lekker rustig, Kay slaapt tussen de middag gelukkig nog steeds soms wel van 13.00 tot 15.00 heerlijk he! ben ook benieuwd waneer dat minder word maar het hoeft voor mij nog liever niet zo kom je zelf ook een beetje tot rust.
Alleen als we naar mijn zusje gaan slaapt Kay niet tussen de middag maar als we dan weer naar huis gaan ligt die meestal in de auto te slapen 45min heeft die dan toch nog een beetje slaap gehad.

Wat een vreeselijk weer he je word er niet vrolijk van gelukkig zijn de vooruitzichten beter!!! moet je deze week werken? je werkt bij DIDI toch? wat voor soort kleding hebben ze daar eigelijk?

Ik heb vrijdag avond samen met mijn man een abraham pop gemaakt lachen joh! mijn moeders vriend word 3sept 50 en hij heeft zelf geen kinderen dus ik dacht laat ik dan maar een pop voor hem maken wel zo leuk ja nu nog een spandoek maar ik heb nog geen leuke tekst ik vind hoera hoera ........ 50 jaar zo afgezaagd weet jij nog wat leuks misschien??

Nou ik laat het hier ook maar even weer bij heb verder niks nieuws.........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Hahaha ik zal weer gewoon paars doen. Toen ik begon met typen dacht ik ook wel ff oefffff wel fel, maar went wel na een tijdje  dacht ik....... niet dus hahaha.

Wat leuk dat je een abraham pop hebt gemaakt voor de vriend van je moeder. Toen mijn vader 50 werd hebben we geen pop gedaan. Vond hij helemaal niet leuk......we hebben toen van taart een abraham laten maken......had hij toch nog wat.
Ik heb nog ff wat gekeken bij google. Als je dan abraham intypt, dan komt er van alles. Wat ik wel leuk vond voor op een spandoek was:
Jij wordt 50
dat is prachtig,
Nog maar 30 erbij
en dan ben je 80

Als Abraham had geweten
dat mosterd soms zo scherp kan zijn
dan had hij vast gekozen
voor een borrel of een glas wijn

Lieve Abraham, verlies niet de moed
Ook na 50 is het leven supergoed

Vooral de laatste vind ik wel leuk voor een spandoek......ook niet te lang.

Jaaa moet van de week ook nog werken. En ook nog extra, omdat een collega met vakantie is. Nog 2 weekjes en dan heb ik zelf lekker vakantie. Daar ben ik wel aan toe hoor.    Maandagmiddag, dinsdag en vrijdag en zaterdagmiddag. En dan ben ik het wel zat denk ik. Ik werk niet bij didi, maar bij cecil. We hebben wel leuke kleding vind ik. Het is niet getailleerd (dus ook als je iets steviger bent zoals ik ideaal) Het is redelijk sportieve mode. Heel veel broeken hebben zakjes of ritsen. Gemiddelde leeftijd van onze kleding is denk ik 25 tot een jaar of 60.  Kom maar eens kijken als je weer een keer in Emmen gaat winkelen. In Assen zit ook een cecil winkel trouwens.

Vandaag nog weer visite gehad nog voor Justin zijn verjaardag. Hij heeft de trekker van duplo gekregen. Justin is helemaal gek van trekkers op het moment. Speelt Kay ook wel met duplo? Sander speelt er heel veel mee.....meer dan Justin, die pakt meestal de autootjes en de poppetjes eruit. Sander kan echt al hele bouwwerken maken....daar is Justin misschien wel nog te klein voor.
He!! ik ga maar weer eens stoppen....ik kijk snel wel even weer hier, dus tot spreeks.

Groetjes Renate
 


Hoi   Renate,

Ja die kleur doet niet zeer aan de ogen  die groen is wel mooi he maar niet geschikt voor een heel verhaal.

Bedankt voor de site met gedichten etc... dit word hem:

50 jaren beste man
niemand die dat zeggen zou
Abraham helpt je de 100 halen
zonder ziekte en zonder kwalen

Deze past heel goed bij hem want hij heeft altijd wel wat nu moet die bv weer geopereerd worden aan zijn polsen, dus vond ik deze wel heel toepasselijk toch?

Kay heeft eigelijk nog geen Duplo wel grote legoblokken uit een paddestoel en houten blokken vond het eerst wel genoeg zo hij speelt er toch nog niet echt mee komt later wel.

Zaterdag gaan we naar Duitsland even daar naar autostoeltjes kijken ik had zo'n Jane Indy plus stoeltje gezien die is voor kids van 9 tot 36 kilo die zitten veel confontabeler dan die Bobob enz... heb zelf al zo'n soort stoeltje in mijn auto van het merk Meyster Billy (Duits merk) heb ik tweedehands gekocht hij was nog maar 4 maand oud, maar in onze grote auto wil ik echt een confontabelerstoel want daar zit die altijd veel langer in. wat heb jij voor stoelen?

Spannend nog 2 dagen...........maar ik denk dat het weer een teleurstelling word hoor! ik durf eigelijk niet meer te hopen gek he? wacht maar gewoon af we zien wel, doordat je het zooooooooo graag wil ga je alle pijntjes vergelijken met de symtonen word er debiel van eigelijk
Ik heb eigelijk een nieuwe broek nodig maar ik wacht expres nog even voor het geval het wel raak is dan vind ik het zonder dan koop ik liever alvast een positiebroek hahaha..........

Nou dan nog maar even het weerpraatje  heb net op tv de vooruitzichten gezien nou mooi zomer weer hoor regen regen en nog eens regen jammer buiten zitten is veel leuker of lekker fietsen ofzo.

Nou genoeg onzin maar weer he? tot laterssssssss

Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,

Leuk....het gedichtje wat je hebt uitgezocht. Waren best nog wel veel sites wat over abraham ging he? Ik ben er al achter......als ik iets zoek dan kijk ik bij google en typ in wat ik zoek en voila......keus genoeg.

Hoe is het nu met je? Het is nu 2 dagen geleden.....heb ik genoeg geduimd??? Gek is dat he, dat je je van alles in het hoofd gaat halen, maar je wil het ook zo graag. Kan me wel wat bij voorstellen. Vooral zere borsten en dat misselijk zijn, dat waren bij mij toen de begin kwaaltjes. Ik ben heel nieuwsgierig en wacht met spanning af..............!!!!!

Wij hebben 2 autostoeltjes van maxicosi (priori) voor Justin. We hadden er al 2....in elke auto 1. Toen Justin erin moest hebben we voor Sander een stoelverhoger gekocht, ook met zo'n achtersteun erbij. De 1e gekocht bij de Halfords. Deze kwamen ook goed uit de consumentengids. Maar omdat Sander nog wel eens in slaap viel in de auto vond ik de hoofdsteun niet zo geweldig. Ik heb er toen 1 bij gekocht van maxicosi (de rodi) deze hoofdsteunen zitten wat dichter bij elkaar en als Sander dan in slaap valt dan zakt zijn hoofd niet zo snel naar voren en blijft goed recht zitten. Anders worden ze wakker met een stijve nek. Dus we hebben 3 maxicosi's en 1 andere. Die duitse autostoeltjes ken ik niet. Ik ken wel de romer king......schijnt ook goed te zijn, maar wel heel duur. Ik heb al mijn autostoeltjes gekocht in de opruiming. Dit zijn dan overjarige modellen alleen om de kleur......dan zijn er weer andere printjes bijgekomen en dan moet dit weg.

Jeetje wat een weer he? Vanmorgen ging nog wel. Ik had net het gras gemaaid en toen begon het. Het onweerde wat, justin dacht steeds dat het een vliegtuig was.
Justin was trouwens gisteren wat ziekelijk. Was heel erg aan de diaree. Hij heeft gisteren ook voor het eerst op het potje gepoept. Flink gejuicht en geprezen. En vanmorgen ook weer......toen zat er ook wat in de luier. Ik wilde net met hem naar de wc gaan, ging de telefoon. Dus het duurde denk ik net allemaal te lang voor hem. Nu maar hopen dat hij het een beetje vol gaat houden. Hij vind poep in zijn broek verschrikkelijk, dat scheelt wel. Dan is hij er misschien eerder af.
Vandaag ging het wel weer wat beter met hem.
Jeetje ik spring wel van de hak op de tak zeg.

We hebben net Justin bij Sander op de kamer gezet. Wilde het een keertje proberen. Misschien heb ik er morgen wel spijt van......Straks met de vakantie moeten ze bij elkaar op de kamer slapen. Dus het zal mij benieuwe hoe het gaat.

Ik laat het hier ff bij voor vandaag.....ik spreek je snel.

Groetjes Renate
 

Hoi Hoi........

Heb eigelijk niet veel te melden maar ik wou je even laten weten dat ik nu 3 dagen overtijd ben!! word wel spannend zo he! en toch blijf ik in twijfel hoor gek he moet het eerst met eigen ogen zien, heb nu af en toe zoiets van straks word ik morgen ongi.......je begint me nu vast een zeikwijf te vinden he     Heb vanacht slecht geslapen had steeds last van mijn buik aan 1 kant waar ik dan op lag raar he? nu op het moment heb ik ook een beetje gevoelige buik aan 1 kant ben benieuwd ga denk ik zondag testen.

Je had gister toch nog wel mijn msn berichtje gelezen he
ach mijn hele computer zat vast en toen die het weer een beetje deed was die zo traag als een slak daar kan ik echt niet tegen, heb hem maar uit gedaan heb lekker 3 kwartier op de bank liggen slapen! dat is eigelijk ook zo'n zw.kwaaltje he die moeheid.
Nou je hoord het dit weekend wel hoor

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Hoe is tie daar??
Weet je al meer?? Ik ben zooooo nieuwsgierig. Ik wilde vanmorgen laptop aanzetten.....deed die het niet meer. Zit nu ff achter de andere pc. Ik hoop wel dat de laptop weer klaar wil, want dat is wel makkelijk op schoot en in de kamer. Als dan de kids ff rustig aan het spelen zijn, kan ik er ook ff achter zitten.  

Ik heb eigenlijk niet zo heel veel nieuws te melden.....heb je gisteren nog gesproken op msn. Oh ja....ik had je berichtje van eergisteren nog wel gelezen hoor.

Vandaag hebben we eigenlijk niet zo heel veel plannen. Dus wordt een rustig dagje. Het weer ziet er ook wel lekker uit. Ik hoop dat de voorspellingen uitkomen en dat het na maandag zomer gaat worden. Wordt toch tijd of niet dan.

Ik ga maar weer eens stoppen en ff met de kids bezig houden....die vragen aandacht.

Doeiiiiiiiiii groetjes Renate
 
Terug
Bovenaan