Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Renate,

Okee het is me duidelijk over de peuterschool ik vroeg het me al een tijdje af.
Ik heb vandaag ook de paastakken versierd maar wel gezorgd dat Kay er niet bij kan want die trekt dan echt alles eruit! hij was al aan het proberen door op zijn tenen te gaan staan of die net bij een eitje kon komen dus die hangt nu iets hoger

Heb vandaag een paar sandaaltjes voor Kay gekocht van het merk Elefanten heeft die nu ook winterschoenen van loopt hij goed op, wat voor merk kinderschoenen hebben jou kids? wat zijn sommige schoenen toch vreselijk duur he!

Vind je dat niet eng dat Justin zo in zijn stoel klimt? Kay kan dat niet die zit ook vast in zijn stoel want anders klimt die er wel zo uit moet er niet aan denken.....

Ga vanavond maar eens lekker vroeg naar bed slaap al 2 nachten slecht dat hou  ik niet lang vol je hebt met Kay wel heel veel energie nodig, hoop dat die snel het woordje NEE gaat begrijpen hahaha.........

Groetjes, Trischa
 
Hoi Trischa,

Wat zijn die kinderschoentjes duur he? Kon wel goud in verwerkt zijn. Voor Sander heb ik ook wel eens schoentjes gehad van Elefanten. Sander heeft ook een hele moeilijke voet. Heel breed en een hoge wreef. Afgelopen zomer had ik een paar hele goedkope sandaaltjes gekocht bij de lidl. Hij kon er echt heel goed op lopen. Hij wilde ook nooit passen.......echt drama. Maar ja wat wil je ook als je al 30 schoenen hebt gepast en je hebt nog niets gevonden. Hij weer. Pffffffff mams weer overstuur, nog niets hahahaha. Drama dus. Maar goed nu gaat het beter. Voor Sander had ik dit jaar schoentjes van de scapino, maar dan van dokter visscher.....schijnen ook goed voor de voeten te zijn. Maar die waren ook wel 35 euro. Dit jaar moet ik toch maar vroeg op pad gaan voor sandaaltjes, want als we een beetje mooi weer krijgen, dan lopen ze er best wel veel op.

En ja hoor.......ik schrok ook wel hoor, toen Justin in zijn eigen stoel ging zitten. Het was gelukkig goed gegaan en daarom kon ik lachen. Maar het gebeurt ook niet weer hoor, want ik zet nu niet eerder de kinderstoel bij de tafel dan dat ik hem erin zet. De stoel staat niet altijd bij de tafel namelijk, dus kan hij het normaal ook niet doen.  

Misschien gaan we morgen zwemmen, ik ben lekker vrij, dus kan mooi. Zondag moet ik trouwens wel, want dan is het koopzondag. Pffffff had ik maar een vak moeten leren. Ik ga maar snel eens mijn bedje opzoeken, want ik zie dat het alweer veeeeeeeeeeeeeel te laat is.
Fijn weekend.......Groetjes Renate
 
quote: Renate74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2005 23:17:06'));

Hoi Trischa,

Wat zijn die kinderschoentjes duur he? Kon wel goud in verwerkt zijn. Voor Sander heb ik ook wel eens schoentjes gehad van Elefanten. Sander heeft ook een hele moeilijke voet. Heel breed en een hoge wreef. Afgelopen zomer had ik een paar hele goedkope sandaaltjes gekocht bij de lidl. Hij kon er echt heel goed op lopen. Hij wilde ook nooit passen.......echt drama. Maar ja wat wil je ook als je al 30 schoenen hebt gepast en je hebt nog niets gevonden. Hij weer. Pffffffff mams weer overstuur, nog niets hahahaha. Drama dus. Maar goed nu gaat het beter. Voor Sander had ik dit jaar schoentjes van de scapino, maar dan van dokter visscher.....schijnen ook goed voor de voeten te zijn. Maar die waren ook wel 35 euro. Dit jaar moet ik toch maar vroeg op pad gaan voor sandaaltjes, want als we een beetje mooi weer krijgen, dan lopen ze er best wel veel op.

En ja hoor.......ik schrok ook wel hoor, toen Justin in zijn eigen stoel ging zitten. Het was gelukkig goed gegaan en daarom kon ik lachen. Maar het gebeurt ook niet weer hoor, want ik zet nu niet eerder de kinderstoel bij de tafel dan dat ik hem erin zet. De stoel staat niet altijd bij de tafel namelijk, dus kan hij het normaal ook niet doen.  

Misschien gaan we morgen zwemmen, ik ben lekker vrij, dus kan mooi. Zondag moet ik trouwens wel, want dan is het koopzondag. Pffffff had ik maar een vak moeten leren. Ik ga maar snel eens mijn bedje opzoeken, want ik zie dat het alweer veeeeeeeeeeeeeel te laat is.
Fijn weekend.......Groetjes Renate









Hoi Renate,

Ja wat een drama kan dat schoenen passen zijn he dat had ik ook voor het eerst met Kay die verkoopster moest even zijn voetje opmeten nou toen begon de elende al
en hij hield pas op toen we de winkel uit waren dat was echt niet leuk meer, kijk ook al echt weer uit naar schoenen kopen hahaha......
Heb jij wel eens schoenen van BIBI gezien? ik had op een internet site die colectie gezien en daar zaten hele leuke schoenen bij! maar volgens mij kun je die nergens hier in de buurt kopen?

We gaan morgen naar mijn opa en oma toe mijn opa is een paar week geleden geopereerd aan prostaatkanker ze waren er op tijd bij gelukkig!

Ga vanmiddag nog even shoppen in Beilen  zijn niet echt veel winkels  maar je hebt even wat te doen ja.

Ga nou nog even wat schoonmaken in huis moet ook weer gebeuren he.........

Groetjes, Trischa
 

Hoi Trischa,
Hebben jullie een leuk weekend gehad?
Hier is alles goed gegaan. Zaterdag zijn we nog naar het zwembad geweest. Was weer errug leuk. Justin en Sander wilden alletwee er nog niet uit. Ze waren er nog niet flauw van. Maar ja........als ik twee uur in het pierebadje heb gezeten, dan ben ik er wel zat van hahahahha.   Justin zag de grote glijbaan en wilde er ook af, dus ben ik met hem samen geweest. Maar bij deze glijbaan ga je echt koppie onder als je aan het eind bent, dus Justin ging ook helemaal onder. Maar hij vond het geweldig. Justin is wel weer verkouden geworden....ik dacht dat hij er een beetje af was. Het begint zo weer overnieuw.....het snot loopt hem zo uit de neus.....komt geen eind aan. (niet zo'n lekker verhaal hahah)
Je had ook nog een vraagje over het praten van Justin. Hij praat nog niet zo heel erg lang hoor. En hij zegt nu alleen nog maar woordjes. Hij heeft een hele poos alleen maar pappa gezegd. Nou, das ook niet leuk hoor....ik wilde ook wel dat hij eens mamma zou zeggen. Maar ja, je kunt het niet dwingen he? Maar sinds een maandje ofzo, zegt hij steeds meer......en dan vooral napraten. Dus toen ik tegen Sander zei "potverdikke" , zei Justin ook "dikke"hahaha. Dus toen dacht ik OEPS. Volgende keer weer een beetje meer opletten wat ik zeg.
Maar daar kom je nog wel achter als Kay straks ook meer gaat praten.   Sander was op een gegeven moment bij me moeder heeeeel errug vervelend. Dus zegt mijn moeder tegen hem....'wil je naar bed?" zegt Sander tegen mijn moeder "en wil jij op de trap?" hahahahh Ze moest wel lachen hoor. Kleine wijsneus.
He ik ga stoppen, want ik ruik een kleine vent, dus die moet nodig ff verschoond worden.
Tot latersssss, groetjes Renate

 
Hoi Renate,

Wij hadden een rustig weekend dit keer zondag even lekker gewandeld naar de lammetjes Kay vind lopen zo geweldig hij rent er soms over en dan is het weer boem gevallen natuurlijk........

Grappig dat Justin als eerste papa zei Kay zijn eerste woordje is dus mama en nou hoop ik steeds dat die een keer papa gaat zeggen want dat kan die al wel!

Misschien is Sander wel weer verkouden geworden nadat jullie uit het zwembad zijn gekomen? wel vervelend he! dacht je er net af te zijn......

Het word al weer mooi weer gelukkig we gaan vanmiddag even op de fiets naar de hertjes kijken, we hebben hier zo'n heel groot hertenkamp.

Ben nog druk op zoek naar een leuk zwembandje voor Kay maar nergens een leuke te vinden alleen met nijntje nou dat vind ik meer voor meisjes.
Weet jij nog een adresje waar je leuke bandjes kunt vinden??

Nou ik gaan nog even snel wat doen in huis kan nu mooi want Kay ligt nog lekker te slapen...............

Groetjes   Trischa
 
Hoi Trischa,

Zo......ik ben er ook nog. Ik heb het druk druk.
Gister gewerkt en vandaag. dus nu ben ik een paar daagjes vrij. Gisteravond had ik wat van Sander zijn school en vannavond had ik een kinderkledingparty van TOM DU. Ken je dat? Ze hadden wel weer leuke dingen voor van de zomer, maar er waren ook best wel dure dingen bij. Ook een hele leuke korte broek... 25 euro. Nou dat vind ik best wel duur hoor. Het was een knaloranje. Het zijn echt de kleuren van nu, dus ik zal vast nog wel een vinden die er een beetje op lijkt. Een lange broek doen ze veel langer mee, dus dan gaat het nog wel, maar een korte ( het is de vraag of we wel mooi weer krijgen dit jaar hahaha) is maar 1 seizoen. Ik heb een leuke dunne sweater besteld voor Sander. Knal groen/geel achtig en dan met licht blauwe mouwen. Voor de rest vind ik het ook nog wel moeilijk hoor om zomerkeding te kopen. Misschien als het weer straks echt omslaat.

Jeetje.....verder eigenlijk weinig nieuws te vertellen. Justin is nu zo verkouden dat s'morgens zijn ogen helemaal dichtgeplakt zitten. Ik denk idd dat het wel een beetje van het zwemmen komt. Want ze hebben bij mij echt de winterjas nog wel aan. ( zag vandaag al mensen in de korte broek.....steekje los volgens mij) Maar zo na  het zwemmen en dan naar buiten dan is het echt wel koud. Vind ik tenminste zelf ook altijd.

Nou dan ga ik maar eens stoppen en me bed opzoeken. Welterusten en tot snel.
Groetjes Renate
 
quote: Renate74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-03-2005 23:01:30'));

Hoi Trischa,

Zo......ik ben er ook nog. Ik heb het druk druk.
Gister gewerkt en vandaag. dus nu ben ik een paar daagjes vrij. Gisteravond had ik wat van Sander zijn school en vannavond had ik een kinderkledingparty van TOM DU. Ken je dat? Ze hadden wel weer leuke dingen voor van de zomer, maar er waren ook best wel dure dingen bij. Ook een hele leuke korte broek... 25 euro. Nou dat vind ik best wel duur hoor. Het was een knaloranje. Het zijn echt de kleuren van nu, dus ik zal vast nog wel een vinden die er een beetje op lijkt. Een lange broek doen ze veel langer mee, dus dan gaat het nog wel, maar een korte ( het is de vraag of we wel mooi weer krijgen dit jaar hahaha) is maar 1 seizoen. Ik heb een leuke dunne sweater besteld voor Sander. Knal groen/geel achtig en dan met licht blauwe mouwen. Voor de rest vind ik het ook nog wel moeilijk hoor om zomerkeding te kopen. Misschien als het weer straks echt omslaat.

Jeetje.....verder eigenlijk weinig nieuws te vertellen. Justin is nu zo verkouden dat s'morgens zijn ogen helemaal dichtgeplakt zitten. Ik denk idd dat het wel een beetje van het zwemmen komt. Want ze hebben bij mij echt de winterjas nog wel aan. ( zag vandaag al mensen in de korte broek.....steekje los volgens mij) Maar zo na  het zwemmen en dan naar buiten dan is het echt wel koud. Vind ik tenminste zelf ook altijd.

Nou dan ga ik maar eens stoppen en me bed opzoeken. Welterusten en tot snel.
Groetjes Renate





Hoi Renate,

Wat zielig van Justin dat die nog al zo verkouden is hopen dat het snel weer over is!
Ik heb wel eens gehoord van TOM DU maar heb het niet zo met die party's de kleding is altijd zo duur,   vind het ook zonder om zulke dure kleren te kopen hij is er zo weer uit gegroeid....

Lekker weer hadden we vandaag he, Kay vind het lopen buiten helemaal geweldig vlak bij ons huis is een kinderboederij dus dan lopen we daar even heen vind die heel leuk vooral die lammetjes, die grote beesten vind die volgens mij maar niks dan kijkt die met grote ogen als er geluid uit zo'n beest komt lachen joh!

We waren afgelopen weekend even wezen kijken voor schoenen voor Kay, nou ik had nog geen stap in de winkel gedaan komt er gelijk al zo'n mens op me af en begint een heel verhaal over dat je beter schoenen met veters kan nemen en voor ik het wist had ze Kay zijn schoen al uit om even naar zijn voet te kijken hij had volgens haar kleine voeten voor zijn leeftijd hij heeft maatje 19 wat heeft Justin voor maat? ik vond het zo'n brutaal mens ze wou me zelf schoenen opdringen die ik afgrijselijk vond nou ik ga dus niet weer naar die winkel hoor!

Heb eigelijk voor de rest ook niet veel te vertellen spreek je later wel weer........

Groetjes, Trischa
 
Terug
Bovenaan