Hoi Trischa,
Zoooo eindelijk weekend.....
Hoe is het nu met Kay? Slaat de kuur al goed aan? Weet van Sander toen hij een kuur had dat na 1 dag hij al geen koorts meer had en niet meer hangerig was.
Wel leuk om nog kleertjes te kopen voor de zomer........en voor jezelf natuurlijk ook. Nu is net allemaal nieuwe kleding in de winkels, dus keuze genoeg. Voor de kids koop ik kleertjes bij WE of bij Hennes&Mauritz (mag ik wel reclame maken??) Bij WE beginnen ze bij maat 92 en dat kan Justin nu net aan. En ik vind dat ze bij de HEMA op het moment ook wel hele leuke kleertjes hebben. In die broekjes zit heel vaak elastiek in de boord die je kunt verstellen. En dat is wel handig, want Justin heeft geen kont (hahahah) Anders moet je met een riem of met bretels en dat vind ik niet zo errug handig voor die kleintjes. Maar ik vind ook dat ze meer kleertjes voor meisjes hebben dan voor jongentjes. Het is wel handig 2 jongentjes, want dan kunnen ze ook nog weer dingen van elkaar dragen. Alleen was Sander we heel stevig altijd (en ook wel groot) dus het is echt ff kijken wanneer Justin iets past wat van Sander is geweest. Dus af en toe zit ik weer achter de schuinekanten in de bakken te zoeken of er nog weer iets voor Justin in zit.
Nou ik ga nog ff lekker tv kijken en ik spreek je later wel weer.
Groetjes Renate