Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??

Hoi Trischa,
Zoooo eindelijk weekend.....
Hoe is het nu met Kay? Slaat de kuur al goed aan? Weet van Sander toen hij een kuur had dat na 1 dag hij al geen koorts meer had en niet meer hangerig was.
Wel leuk om nog kleertjes te kopen voor de zomer........en voor jezelf natuurlijk ook. Nu is net allemaal nieuwe kleding in de winkels, dus keuze genoeg. Voor de kids koop ik kleertjes bij WE of bij Hennes&Mauritz (mag ik wel reclame maken??)   Bij WE beginnen ze bij maat 92 en dat kan Justin nu net aan.   En ik vind dat ze bij de HEMA op het moment ook wel hele leuke kleertjes hebben. In die broekjes zit heel vaak elastiek in de boord die je kunt verstellen. En dat is wel handig, want Justin heeft geen kont (hahahah) Anders moet je met een riem of met bretels en dat vind ik niet zo errug handig voor die kleintjes.   Maar ik vind ook dat ze meer kleertjes voor meisjes hebben dan voor jongentjes. Het is wel handig 2 jongentjes, want dan kunnen ze ook nog weer dingen van elkaar dragen. Alleen was Sander we heel stevig altijd (en ook wel groot) dus het is echt ff kijken wanneer Justin iets past wat van Sander is geweest. Dus af en toe zit ik weer achter de schuinekanten in de bakken te zoeken of er nog weer iets voor Justin in zit.

Nou ik ga nog ff lekker tv kijken en ik spreek je later wel weer.
Groetjes Renate

Hoi Renate,

Met Kay gaat het al weer stukken beter gelukkig, hij speelt en doet alweer veel stoute dingen!
Denk inderdaad dat het medicijn goed werkt want na 2 dagen was de koorts ook al weg.

Heb voor Kay leuke setjes kleren besteld bij bonprix .nl ken je dat ?
3 shirtjes en 3 korte broekjes vond ze wel grappig en de kleren zijn daar ook niet zo duur, das helemaal handig want je bent al zoveel nodig en ze zijn er zo weer uit gegroeid!
Bij hennes&mauritz hebben ze ook altijd wel leuke kleren ben er nog niet geweest ga meestal naar die in Assen zit zeker ook wel 1 in Emmen ? ga volgende maand even winkelen in Emmen met mijn nicht die komt niet zo vaak in Emmen ze woont in Groningen heb ik ook gewoond maar ik vind het daar altijd zo druk.
C&A daar ga ik ook nog even kijkken.
Moet nog nieuwe schoenen kopen voor Kay, bij ziengs ga ik een paar kopen heb mijn stempel kaart vol dus krijg 25 euro korting handig! hij zal toch ook nog wel een paar open sandaaltjes moeten hebben.

Nou ik stop er eerst maar weer mee gaan zo een broodje eten.
Groetjes Trischa

Hoi Trischa,
Zo ben ik nog ff snel, gtst begint zo en dat wil ik wel ff zien. Helemaal verslaafd hahaha.
Er is hier niet zoveel nieuws te melden op het moment, alles gaat gewoon zijn gangetje eigenlijk. Alleen Justin hoest nog steeds zo....gisteravond tot overgeven toe. Overdag gaat het natuurlijk wel wat beter, maar als hij ligt gaat het vastzitten denk ik. Maar ff in de gaten houden, anders ga ik toch nog maar ff naar de dokter.
Ik heb nog ff op de site van bonprix gekeken. Ik kende het niet, maar ze hebben er wel leuke dingen. Volgende week heb ik nog een kleding party van tom-du. Ken je dat? Heb ik 1x eerder wat van gehad. Is wel redelijk aan de prijs, maar even kijken volgende week of ze nog iets leuks voor de zomer hebben voor de kids.
In Emmen hebben ze idd een H&M..........leuke dingen hebben ze daar wel. Trouwens bij de V&D koop ik ook nog wel eens wat voor de kids. Maar die zit ook wel in Assen.
Ik ga nu snel ff gtst kijken en ik spreek je snel wel weer.
Doeiiiiiii groetjes Renate

Hoi Renate,

Wat zielig van Justin dat hij van dat hoesten niet af komt, kan soms echt wel een week duren he? maar er komt weer wat beter weer aan gelukkig! lekker gezond in het zonnetje.
Kay is gelukkig al beter alleen nog wat snotterig.

Ik had een vraagje: tot hoe oud gaf jij Justin s'avonds nog een fles/beker melk?
Ik heb het idee dat Kay er geen behoefte meer aan heeft nou is het zowiezo geen melk drinker, maar vond het wel handig dan sliep die wat langer s'morgens beetje rijstebloem erdoor.

Ben een beetje een lijstje aan het maken wat er nog aangeschaft moet worden voor mee op vakantie liever iets te vroeg dan alles op het laatste moment daar kan ik echt niet tegen, dan zul je juist zien dat je wat vergeet dat heb ik al vaak genoeg meegemaakt en 8 weken is al best snel!

Ja ik heb eigelijk op het moment niet veel te vertellen gaan nog even wat tv kijken en dan weer lekker slapen.......

Groetjes Trischa

Hoi Trischa,
Ik denk dat Justin ongeveer een maandje geen papfles meer krijgt voor hij naar bed gaat. Als wij laat aten, dan kreeg hij zowiezo geen meer. En zo op een gegeven moment had ik m ook geen fles gegeven toen wij wel vroeg gegeten hadden en hij sliep prima door. Nu krijgen de kids meestal nog wel een beetje drinken voor ze naar bed gaan. Justin geeft meestal wel aan dat hij dan dorst heeft. Hij doet de koelkast open en zegt "tinken".   Nou dan weet ik het wel hahahah.
Is het nu weer helemaal beter met Kay?   Ik merk nu dat het met Justin en Sander al iets beter gaat met hoesten.  
Ik ga zo nog ff naar Emmen.  Sander moet nog een paar hemdjes en onderbroekjes erbij hebben en ik wil nog even wat paasspulletjes kopen. Ga ik even het huis een beetje versieren. Meestal doe ik dat wel, maar vorig jaar  had ik  er helemaal geen zin in. Maar nu is het voor de kinderen ook wel leuk en Sander is ook allemaal dingen aan het maken op de peuterspeelzaal voor het pasen.   Gaan jullie nog iets leuks doen met de pasen?   Ik denk dat wij de  1e paasdag gaan brunchen met m'n schoonfamilie.   Tenminste  me schoonmoeder  had me gevraagd, maar ik heb er verder niets van weergehoord.
Nou dan ga ik maar, want anders dan wordt het zo laat en dan zit ik weer  tussen de middag met het slaapje van Justin.  
Groetjes Renate  

quote: Renate74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2005 09:37:15'));

Hoi Trischa,
Ik denk dat Justin ongeveer een maandje geen papfles meer krijgt voor hij naar bed gaat. Als wij laat aten, dan kreeg hij zowiezo geen meer. En zo op een gegeven moment had ik m ook geen fles gegeven toen wij wel vroeg gegeten hadden en hij sliep prima door. Nu krijgen de kids meestal nog wel een beetje drinken voor ze naar bed gaan. Justin geeft meestal wel aan dat hij dan dorst heeft. Hij doet de koelkast open en zegt "tinken".   Nou dan weet ik het wel hahahah.
Is het nu weer helemaal beter met Kay?   Ik merk nu dat het met Justin en Sander al iets beter gaat met hoesten.  
Ik ga zo nog ff naar Emmen.  Sander moet nog een paar hemdjes en onderbroekjes erbij hebben en ik wil nog even wat paasspulletjes kopen. Ga ik even het huis een beetje versieren. Meestal doe ik dat wel, maar vorig jaar  had ik  er helemaal geen zin in. Maar nu is het voor de kinderen ook wel leuk en Sander is ook allemaal dingen aan het maken op de peuterspeelzaal voor het pasen.   Gaan jullie nog iets leuks doen met de pasen?   Ik denk dat wij de  1e paasdag gaan brunchen met m'n schoonfamilie.   Tenminste  me schoonmoeder  had me gevraagd, maar ik heb er verder niets van weergehoord.
Nou dan ga ik maar, want anders dan wordt het zo laat en dan zit ik weer  tussen de middag met het slaapje van Justin.  
Groetjes Renate  

Hoi Renate,

Kay is al weer helemaal beter gelukkig!

Zijn vandaag ook even wezen winkelen in Assen paar zomer kleertjes gekocht bij H&M hebben echt leuke kleertjes he! ga ook meestal  s'morgens  winkelen want als Kay tussen de moddag niet kan slapen is die de hele dag super vervelend.

Wij gaan eerste paasdag naar mijn moeder en haar vriend toe gaan we gourmeten, vind het alleen zo jammer dat het altijd zo lang duurt voordat je stukje vlees gaar is  of dat die van het spiesje gaat en je hem van de bodem moet gaan vissen......

Waneer begon Justin woordjes te zeggen ? Kay zegt alleen nog maar mama de hele dag door en tegen iedereen wou dat die nou eens papa ging zeggen.

Nou ik hou het even weer voor gezien ga nog wat drinken en dan slapen morgen weer een drukke dag voor de boeg ga naar Hoogezand daar woont mijn zusje.

Groetjes Trischa

Hoi Renate,
Ik had even een vraag waar jij vast wel het antwoord op weet:
Waneer moet je je kind aanmelden voor een peuterschool?
Als Kay 3 word wat natuurlijk nog wel even duurd kunnen ze daar heen maar ik vroeg me af hoe ver van te voren je dat moet regelen ??
ik hoor het wel ben benieuwd...........

Hoi Trischa,
Hier ben ik weer even. En om direct even op je vraag in te gaan....Het is bij elke peuterspeelzaal wel verschillend met welke leeftijd ze heenmogen, dus dat zou je even na kunnen vragen bij de peuterspeelzaal bij jou in de buurt.   Hier kunnen ze heen met 2 jaar en 9 maanden. En ik kon Sander   opgeven toen hij 2 jaar was geworden. Dus met 2 jaar en 2 dagen had ik hem aangemeld hahahahaha . Ik had ook wel het idee dat Sander er aan toe was om met andere kindertjes te spelen. En ik vind het ook wel goed voor de ontwikkeling. Ze leren toch samen te eten en te knutselen. Vind het   trouwens ook geweldig om te zien wat voor leuke dingen ze daar maken.   Nu met pasen zijn ze ook al druk bezig met paaseitjes maken enzo. Ik heb thuis ook de paastak weer opgemaakt en de kids vinden het geweldig.   Ze hebben geholpen met versieren.   Justin trekt meer eitjes weer uit de boom dan dat er in blijven hangen.  Het is ook zo'n dondersteen. Gisteren stond ik bij het aanrecht en ik had gezegd dat we zouden gaan eten....klimt Justin zo op de tafel en gaat zelf in de kinderstoel zitten. Ik draaide me net om toen hij ging zitten..........pfffffffff gelukkig ging het allemaal goed, heb maar net gedaan of ik het niet zag. Ik moest in mezelf wel lachen hoor. Sander was wat dat betreft veel rustiger. Die bleef ook altijd rustig zitten enzo, Justin gaat ook vaak staan en roept   dan uit....uit....Maar goed hij heeft toch een beetje een voorbeeld. Ook al is Sander wat rustiger, hij ziet natuurlijk een heleboel van Sander. Terwijl Sander alles zelf uit moest zoeken. Dus er zit wel heel veel verschil in kindertjes.
Dit was het even voor nu. Ik spreek je snel wel weer.
Groetjes Renate

Terug
Bovenaan