Hoi Trischa,
Nog ff snel voordat ik naar bed ga.......ja ja nu al!! Sander was vannacht om 4 uur en heeft na die tijd niet weer geslapen. Ik zit al te denken.....hoe heeft hij het volgehouden deze dag pffffff. Het viel me mee dat hij niet vervelender was. Ik heb vandaag gewerkt, dus mijn schoonmoeder zat er mee, maar ik was om 14.30 al vrij, dus heb hem ook nog wel ff meegemaakt, maar viel me mee. Ik had nu wel verwacht dat hij direct in slaap zou vallen, maar de babyfoon gaat ook nog af en toe. Maar dat zou ook Justin kunnen zijn......zo maar ff kijken.
Fijn dat het weer goed gaat met je pols. Zo zie je maar dat het erg lastig is met maar 1 hand.....en dan vooral met kinderen. Als moeder zijnde mag je helemaal niet ziek zijn of wat hebben.
Ja jullie gaan nu ook alweer snel op vakantie zeg.....de tijd vliegt!!
Wij gaan waarschijnlijk 2 of 3 weken naar Putten (hahahha ja ja) Een nichtje van mijn man heeft daar een bungalow(niet in Putten maar in Ermelo) we weten nog niet hoe het er daar uit ziet. Dus mijn man gaat daar binnenkort ff kijken. Mijn man heeft dit jaar geen vakantie en als wij dan daar in een huisje zitten, hoeft hij niet heen en weer te reizen en hebben we toch nog een beetje gevoel van vakantie. Als hij dan vrij is kunnen we leuke dingen gaan doen. We zijn ook al een beetje aan het rondkijken of we zelf een caravan gaan kopen, lijkt me ook wel leuk camperen. Maar ik heb helemaal geen verstand ervan, dus moeten we eert een beetje orienteren van hoe of wat. Ze zouden ons zo een poot uit kunnen trekken wat dat betreft.....we hebben geen idee van de prijzen. Maar goed we zien dus nog wel ff.
Ik denk dat ik voor Justin ook nog een keer donkere gordijnen moet hebben. De avond zon schijnt net bij hem in de kamer nu. s'Middags valt het wel mee, want dan is de zon aan de andere kant. Wij hebben van die houten luxaflexjes en die laten ook nog wel wat licht door. Als het wat donkerder is kunnen ze denk ik wel beter slapen.
Ik hoop dat het weer nog een beetje beter gaat worden, want wij gaan van het weekend (zondagmiddag) bbq-en met vrienden (nog van mijn man zijn verjaardag) Ik geloof wel dat het weer beter zou worden.
Zo dit was het voor nu. Ik ga nog ff tv kijken....het laatste nieuws van de aanslagen in Londen. Dat is me ook wat hoor.......waar ben je wel veilig tegenwoordig. Maar niet te veel aan denken!!
En dan op tijd naar bed.......tot spreeks!
Groetjes Renate