Hier verder gaan Trischa mamma van Kay??


Hoi Trischa,

Nog ff snel voordat ik naar bed ga.......ja ja nu al!! Sander was vannacht om 4 uur en heeft na die tijd niet weer geslapen. Ik zit al te denken.....hoe heeft hij het volgehouden deze dag pffffff. Het viel me mee dat hij niet vervelender was. Ik heb vandaag gewerkt, dus mijn schoonmoeder zat er mee, maar ik was om 14.30 al vrij, dus heb hem ook nog wel ff meegemaakt, maar viel me mee. Ik had nu wel verwacht dat hij direct in slaap zou vallen, maar de babyfoon gaat ook nog af en toe. Maar dat zou ook Justin kunnen zijn......zo maar ff kijken.

Fijn dat het weer goed gaat met je pols. Zo zie je maar dat het erg lastig is met maar 1 hand.....en dan vooral met kinderen. Als moeder zijnde mag je helemaal niet ziek zijn of wat hebben.

Ja jullie gaan nu ook alweer snel op vakantie zeg.....de tijd vliegt!!
Wij gaan waarschijnlijk 2 of 3 weken naar Putten (hahahha ja ja) Een nichtje van mijn man heeft daar een bungalow(niet in Putten maar in Ermelo) we weten nog niet hoe het er daar uit ziet. Dus mijn man gaat daar binnenkort ff kijken. Mijn man heeft dit jaar geen vakantie en als wij dan daar in een huisje zitten, hoeft hij niet heen en weer te reizen en hebben we toch nog een beetje gevoel van vakantie. Als hij dan vrij is kunnen we leuke dingen gaan doen. We zijn ook al een beetje aan het rondkijken of we zelf een caravan gaan kopen, lijkt me ook wel leuk camperen. Maar ik heb helemaal geen verstand ervan, dus moeten we eert een beetje orienteren van hoe of wat. Ze zouden ons zo een poot uit kunnen trekken wat dat betreft.....we hebben geen idee van de prijzen. Maar goed we zien dus nog wel ff.

Ik denk dat ik voor Justin ook nog een keer donkere gordijnen moet hebben. De avond zon schijnt net bij hem in de kamer nu. s'Middags valt het wel mee, want dan is de zon aan de andere kant. Wij hebben van die houten luxaflexjes en die laten ook nog wel wat licht door. Als het wat donkerder is kunnen ze denk ik wel beter slapen.

Ik hoop dat het weer nog een beetje beter gaat worden, want wij gaan van het weekend (zondagmiddag) bbq-en met vrienden (nog van mijn man zijn verjaardag) Ik geloof wel dat het weer beter zou worden.

Zo dit was het voor nu. Ik ga nog ff tv kijken....het laatste nieuws van de aanslagen in Londen. Dat is me ook wat hoor.......waar ben je wel veilig tegenwoordig. Maar niet te veel aan denken!!
En dan op tijd naar bed.......tot spreeks!

Groetjes Renate
 

Hoi Renate,

Leuk ja dat jullie een paar weken naar een bungalow gaan is inderdaad erg handig voor je man dat die dan lekker dicht bij zijn werk zit!
Ik vind een bungalow altijd wel gezellig wij gaan meestal s'winters een weekend met mijn moeder en haar vriend en mijn schoonouders zal dit jaar wel ergens in okt. of nov. worden ik vind de sfeer altijd wel gezellig! vorig jaar zijn we 4x naar een bungalowpark geweest erg he!!   in de zomer   in Duitsland dat was dus echt zomervakantie.

Kay slaapt sinds die donkere gordijnen heeft s'morgens een uurtje langer tot 8 uur ipv 7 uur ben ik wel blij om hoor want om 7 uur ben ik nog geen mens hahaha......
Jij hebt dus ook echt vroege vogels erg is dat he, mis je het uitslapen ook wel eens? nou wij wel, maar ja daar kies je zelf voor dus we moeten niet klagen toch!

Eindelijk weer mooi weer in zicht, de zandbak is net een zwembad kan die mooi weer drogen want meneertje is heeeeeeel ongeduldig staat elke x weer bij de zandbak zo van in in het is dat die dat nog niet kan zeggen maar dat zal wel niet zo lang meer duren denk ik.

Morgen gaan we naar Assen te winkelen ik had bij de C&A een leuke pantalonbroekje voor Kay gezien ( voor de bruiloft van mijn zusje )
met een leuk overhemdje erbij zal wel erg schattig staan! hij mag de ringen aan hun gaan geven dus hij moet er wel een beetje netjes uitzien .
Ik wacht zelf nog even met iets kopen kan in augustus nog wel mijn tante wou met mij en mijn moeder gaan shoppen ook gezellig!!!

Nou ik spreek je later.......... een fijn weekend!!!!

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Ben ik ook weer!! Druk druk druk, maar wel gezellig.
Van de week had ik wat extra gewerkt en daarom moest ik zaterdag nog alle boodschappen doen. We hebben vandaag gebarbequed met vrienden, dus moest ook nog wel het een en ander aan boodschappen hebben. Dan ben ik altijd bang dat er niet genoeg is of dat ik wat vergeet.

Zaterdag avond ben ik gezellig met mijn man op stap geweest. Eerst wilde ik niet, want dan moesten we alweer!! oppas hebben. Maar me moeder vond het niet erg en vond ook wel dat we er eens met z'n tweetjes uit moesten. Dus zo gezegd zo gedaan. We zijn eerst gezellig uit eten geweest en daarna naar de feesttent in Weerdinge. Daar hadden ze feestweek en was er een optreden van Diep- Triest. Nou het was heel gezellig hoor. Toch wel eens lekker met z'n tweetjes weg. Doen we bijna nooit. Als je dan werkt en dan nog de verjaardagen en andere feestjes dan heb je al zo vaak een keer oppas nodig. Dus s'morgens lekker uitslapen.....HEERLIJK!!

Vandaag dus bbq-en met vrienden.....ook heel gezellig. Het ene stel heeft ook 2 zoontjes......de oudste 3 weken jonger dan Sander en de jongste is 10 maanden. Dus voor de kids ook leuk om te spelen. (en ik heb de wereld over natuurlijk hahahaha, vlees wel aardig goed, maar salades pfffff.)

Het weer was ook weer heerlijk vandaag. Gisteren zoveel regen nog overdag, maar vandaag echt geluk gehad. Heeft Kay ook weer lekker in de zandbak gezeten? Hier lag er weer meer zand naast de zandbak als erin hahaha. En er zat bijna een zandbak vol in de luier van Justin.
Ik denk dat ik binnenkort ook maar ff luierbroekjes voor Justin ga kopen. Gisteren zegt hij tegen mij....poep, dus ik denk jaja....zet hem ff voor de lol op wc (met broek aan) poept hij echt. Het is ook zo'n gedoe luier af....doet niets.....luier om romper weer dicht....allemaal voor niets .....ff tijd voor maken natuurlijk. Met een luierbroekje kan ik m zo ff omhoog en weer omlaag......lijkt me wel handig. Niet zoveel gedoe in ieder geval.

Is het gisteren nog gelukt in Assen? om wat te vinden voor Kay? Leuk joh!! dat hij de ringen aan mag geven. Lijkt vast wel leuk....zo'n pantalon broekje en een blousje hahahha.....Wanneer ging je zus ook alweer trouwen? In augustus? Dat is best wel al snel dus.

29 juli is Justin jarig......we zitten ons nu al een beetje te bedenken wat we hem moeten geven, moeilijk zeg. Heb jij nog ideeen? Doordat Justin de 2e is hebben we al zoveel speelgoed, niet normaal. We mogen bijna nog wel een stukje bij het huis aanbouwen voor al dat speelgoed. Ik ga binnenkort maar eens opruiming houden denk ik. Vooral dat echte babyspeelgoed kan wel weg en dan heb ik laatst alle kapotte autootjes ook al weggegooid. Justin pakt dat ook nog steeds weer he! En het is ook een echte sloper hoor. Dat heb ik Sander nog nooit zien doen, maar bij Justin moet alles eraf. Je ziet hem echt zo kijken.....kan dit eraf? en rats stuk.......en dan moet het er weer aan, maar dat kan in de meeste gevallen niet. Kleine bandiet.

Ik geloof dat het wel weer een heel verhaal is geworden, dus ik laat het hier maar weer even bij. Ik ga zo mijn bed maar eens opzoeken. De laatste tijd slaapt Sander slecht, dus ga maar niet te laat heen, ALS ik er dan nog uit moet vannacht......

Groetjes Renate



 

Hoi Renate,

Wat een heerlijk zomerweer he!
Kay kon gister niet in de zandbak tot zijn grote teleurstelling natuurlijk....het zand was nog nat er zit wel een deksel op de zandbak maar er zitten gleuven in waar dus water door heen kan helaas!
Maar hij vond het op de fiets ook wel leuk.
Helaas gister ongi geworden baalde toch wel een beetje ondanks ik er niet te veel mee bezig ben, dus op naar ronde 3! blijven  he!

We hebben voor kay een hele leuke rode broek met een bijpassend overhemdje gekocht voor de bruiloft op 26 aug, we hadden echt zoiets van een pantalon trek je niet vaak meer aan erna dus dat is eigelijk wel geldverspilling dan ja! en dit is mooi fleurig waarom zal je een jong mannetje in zo'n pak heisen toch?

Goh dat is wel moeilijk om iets te bedenken voor Justin zijn verjaardag als die al zoveel heeft, anders neem je hem mee naar een speelgoedwinkel en laat je hem zelf iets uitzoeken ????? misschien een racebaan of heb je die al? dit is echt geen vraag voor mij hoor want ik weet het ook nooit!!! maar succes ermee........

Slaapt Justin al in een groot bed? vanaf hoe oud ben je daar mee begonnen met Sander? ben wel benieuwd naar je hoort zoveel verschillende vehalen erover, ik ben van plan om Kay nog eerst een tijdje in het ledikant te laten hij past er nog prima in en dan heb je ook niet dat probleem dat hij er steeds uitkomt.
Ik denk dat we van het winter ergens november gaan kijken voor een peuterbed en wat nieuwe bijpassende meubeltjes, tegen die tijd word hij toch ook pas 2jaar.

Nou ik ga nog even wat schoonmaken nu Kay nog ligt te slapen, spreek je later........

Groetjes Trischa
 

Hoi Trischa,

Ik denk dat we er al uit zijn wat we Justin gaan geven op zijn verjaardag. We zitten te denken aan een houten speelhuisje. Er staat er ook 1 bij de gamma en als we daar aan langs moeten krijgen we de kids bijna niet meer mee. Ik weet het niet of het die bij de gamma wordt of dat we mijn vader vragen er een te timmeren (die is timmerman)
We hadden het ook al gehad over een speeltoestel.....schommel en glijbaan en zo'n huisje er bovenop, maar die kosten wel zo'n 400 euro pffff das wel een beetje veel. Ik vind ze wel prachtig hoor en misschien komt er ooit nog wel zo'n ding, want we hebben de ruimte er wel voor. Maar nu nog maar ff niet.

Klinkt leuk....de kleertjes van Kay. Het is idd zo dat je een pantalon broekje nooit weer aandoet, dus dat zou idd wel zonde zijn. Maar het lijkt ook wel weer deftig. Maar ja, wat je nu hebt heb je meer aan. Het duurt dan ook niet zo heel lang meer voor je zus trouwen gaat.

Wat kl*** ja, dat je weer ongi bent geworden. Kan me wel voorstellen dat je baalt, maar ik blijf voor je hoor!!!!!

Sander heeft best wel lang in z'n ledikantje geslapen. Toen Justin geboren werd hebben we er 1 bijgekocht. Sander was toen 21 maanden en dat vond ik best nog wel vroeg om m op het grote bed te doen. Sander was (en is) een woelwater en ik vond het ook dat het zo'n verandering zou zijn. Een broertje en een ander bed.......nee, heb m lekker vertrouwd laten liggen. Sander was bijna 2,5 toen hij overging op het grote bed. Hij is er in het begin ook nog geregeld uitgevallen. We hadden in het beging het matrasje van het ledikantje voor het bed gelegd.....dat was maar goed ook, want hij is er geregeld uitgevallen. We zaten er toen over te denken om een hekje ervoor te kopen, maar toen heb ik een handdoek opgerold en die onder het hoeslaken gedaan en sindsdien ging het goed. Heel af en toe ligt hij nog wel eens achterstevoren op bed hoor. Justin is ook zo'n woelwater, dus die laat ik ook nog maar mooi ff in zijn ledikant. Alhoewel het in slagharen wel goed ging op het grote bed (onderste van stapelbed)

Hoe is het nu met je pols? Is het helemaal weer over?

Zo dit was het wel weer even voor nu, spreek je snel!!

Groetjes Renate
 


Hoi Renate,

Ik zal nu maar even een berichtje typen want vanavond heb ik geen tijd, moet om 19.00 in Groningen zijn mijn zusje heeft haar diploma uitreiking en ze wou zo graag dat ik er dit keer bij zou zijn!

Met mijn pols is het al weer goed geen last meer van gelukkig, wat zal het volgende zijn  moet er niet meer aan denken.........

Zo'n huisje is inderdaad wel heel leuk ja en erg duur je moet er wel de plek voor hebben he, Kay heeft gewoon 1 schommel volgend jaar kopen we een 2pers. schommel maar dan wel een nieuwe deze die die nu heeft hebben we goedkoop tweedehands van marktplaats maar hij zag er nog heel mooi uit en we wisten toch dat we hem maar voor 1 jaartje zouden gebruiken nou dan vind ik het zonder om een nieuwe te kopen toch?

Verder heb ik eigelijk weinig te vertellen dus ik laat het hier even bij tot latersss

Groetjes Trischa

 

Hoi Trischa,

Nog even snel een berichtje van deze kant. Het is wel al laat, maar ik wacht nog even op mijn mannetje die zo thuis komt. Het is wel laat en ben errug moe, maar had het beloofd.
Nadat we er weer zijn uit ponypark, slaapt Sander heel slecht. Hij moet ook echt alles verwerken en zit volgens mij in de fase dat hij veel droomt. Gisteren heeft hij voor het eerst doorgeslapen.....is Justin gewoon om kwart over 5 wakker.
En die sliep zo goed de laatste tijd.
Mij is mijn nachtrust niet gegunt geloof ik.

Hier ook niet zoveel nieuws te melden. We gaan een druk weekendje tegemoet. Vrijdag trouwt mijn nicht en die geeft een feest van 18.00 tot 23.00 dus voor die tijd de kids al naar mijn schoonmoeder brengen. Dan moet ik zaterdag werken en dan brengt Johan de kids naar mijn ouders, want dan hebben wij bbq van mijn man zijn oude werk. Ik heb echt het idee dat wij de laatst tijd niets anders doen dan bbq. Vind het wel lekker hoor, maar ik eet dan vaak weer teveel.   En dan zondag even bij Johan zijn nicht kijken naar het huisje in Ermelo (als ze kunnen, moet nog ff bellen)
Dus......druk druk druk.

Vandaag hebben de kids zich ook weer heerlijk vermaakt. Toch wel lekker hoor dit weertje!!! Als het straks in de vakantie ook maar zo mooi is.
Wanneer gingen jullie ook alweer precies? duurt toch ook niet zo lang meer?
Zaten jullie ook in een huisje of iets? Of in een hotel ofzo......

Nou dit was het dan maar weer voor nu even, me man zal zo wel thuis komen.

Groetjes Renate
 


Hoi Hoi.....

Wij gaan maandag al naar Ameland, heb er veel zin in!
Hoop dat het daar een beetje mooi weer is het zal er wel iets koeler zijn bij de zee als het maar droog is zodat we lekker kunnen fietsen, moet er niet aan denken om de hele dag op een hotelkamer te moeten zitten.

Je hebt het dus druk dit weekend, denk dat dit ook eerst even mijn laatste bericht is ben er donderdag wel weer!
Morgen de koffer even in pakken neem niet te veel mee alleen echt het nodige.
Zondag gaan we bbq bij mijn moeder zijn we uit genodigd ook weer lekker.

Gister hebben we een airco gekocht, een heel gedoe joh hij paste namelijk niet in de auto  toen hebben we hem maar uit de doos gehaald en toen paste die er gelukkig wel in pfff hadden wij anders mooi er mee gezeten we stonden in Groningen......ik had altijd dan mijn opa nog kunnen bellen want die woond in de buurt maar gelukkig wou het zo!  

Kay gaat de laatste paar dagen wat later naar bed door de warmte boven kan en wil hij niet slapen nu gaat die rond een uur of half 9 en dan slaapt die s'morgens tot een uur of 9 lekker he! ik geloof dat ik meer geluk heb dan jou he?

Nou ik wens je een fijn weekend en tot donderdag!!!!

Groetjes Trischa

 
Terug
Bovenaan