Hoi Trischa,
Ja....hier gaat het gelukkig weer goed. Sander had gistermorgen en gistermiddag nog koorts. Gisteravond was hij een heel stuk opgeknapt. Ik dacht eerst dat het door de zetpil kwam, maar vanmorgen bleek dat het weer helemaal goed was. Hij zei zelf tegen mij....ben gelukkig weer beter mama. Ach lief he? vind het zoooo zielig als een van de kids ziek is.
Nou ja....ik had gehoord dat iemand tegen mij zei dat de buikgriep rond ging. Alleen mijn collega en haar man hadden het gehad, maar verder ken ik ook niemand hoor.
Omdat Sander over zere tong klaagde heb ik ff in zijn keel gekeken en zijn amandelen leken aardig dik te zijn. Dus misschien ontstoken en dat dan ook daar de koorts wegkomt. Wil morgen nog ff weer in zijn keeltje kijken en als het dan nog zo dik is en/of witte puntjes zitten, dan ga ik maar met hem naar de huisarts.
He zou leuk zijn als het nu goed nieuws zou zijn zeg......ik blijf zekers voor je !!!!!!!! Wanneer wordt Kay ook alweer 2jaar? Het staat vast wel ergens, maar dan moet ik ff alles terug lezen. Zou leuk zijn een broertje of zusje voor hem.
Mijn kids zijn ook niet echt binnenzitters. Sander kan zich nog beter binnen vermaken dan Justin. Sander kan wel uren tv kijken als ik hem zijn gang laat gaan. Dus ik hoop ook zeker op beter weer.
Nog 2 weekjes en dan heb ik vakantie. 15 augustus gaan we!!dus als het dan ook maar een beetje mooi is.
Afgelopen maandag nog even kennel besproken voor onze hond . Vind het niet zo erg leuk dat hij gaat, maar wat moeten we anders. Ik geloof wel dat hij in goede handen is daar hoor, dat is het niet. Maar onze kleine hond die gaat naar me schoonmoeder. De kleine hond is een vrouwtje en is opgegroeid met de hond van mijn schoonmoeder. Onze grote hond is wat jonger en een mannetje en kan absoluut NIET met de hond van me schoonmoeder. Dus......en bij mijn ouders is geen optie, want die wonen kleiner en me moeder heeft een hekel aan al dat haar (hij haart ook wel enorm op het moment) Toen wij naar slagharen zijn geweest zijn mijn ouders 3 dagen bij ons in huis geweest op de honden passen. Maar 2 (misschien 3) weken is wel heel lang.
Hebben jullie ook huisdieren? Een kat toch (meen ik me te herinneren uit 1 van je verhalen)
14 September moet ik met Justin en Sander naar CB. Dat zal me wat worden, want volgens mij krijgen ze allebei hun inentingen. Sander weet ik zeker......moet nog maar ff nakijken. Ik moest eerst met Justin 15 augustus, maar dat is net de eerste dag van onze vakantie. En toen dacht ik al.....Sander moet ook binnenkort misschien kunnen ze op 1 dag. Meestal zijn ze uit hun zelf niet zo helder, want ik heb al eens gehad dat ik met Justin op een morgen moest om 11.00 en met Sander dezelfde dag om 14.00. Maar nu is het mooi geregeld......kwartier na elkaar.
Ik ben al druk bezig met de voorbereiding voor vrijdag. Ik hoop dat het mooi weer wordt, dat we buiten kunnen zitten......maar het lijkt er niet op. Toen hij geboren is en vorig aar met zijn verjaardag was het allebei heel erg warm pffff. Vooral toen ik zwanger was, toen was het extra warm natuurlijk (ook voor me gevoel) Ik heb net de vloer al ff gedweild......de kids sliepen mooi snel, dus ik dacht daar moet ik ff gebruik van maken.
Verder geen nieuws, ik ga maar eens stoppen voor je vierkante ogen krijgt. Het is geloof ik een heel verhaal geworden.
Groetjes Renate