Hoe dubbel kan het leven zijn....

Hoi Sigrid,

Nee sorry hoor maar ik dacht zoiets te lezen....kon zo zijn toch?
Ikzelf zou het ook heel leuk vinden om weer zwanger te zijn, soms mis ik het ook!
Het rare is dat ik ook een raar voorgevoel had, ik dacht alleen dat er iets mis was met Elise.
Ik had wel alles gekocht, ik had van mijn zus de oude babykamer van mijn nichtje gekregen...ik ben toen snel opzoek gegaan naar zo'n zelfde bedje.
Ik had al een kinderwagen gekocht, ik vroeg ook toen ik de wagen kocht of de wagen  terug gebracht  mocht worden als er iets zou gebeuren.
Kleertjes....alles had ik dubbel gekocht...en kon ook uiteindelijk weer terug naar de winkel.
Maar dat lijkt me ook heel moeilijk in een eventuele volgende zwangerschap..je moet je toch voorbereiden op de komst van een volgend kindje.
Ik heb ook toen  ik alles terug gebracht had dingen in het rose aangeschaft en een rose kinderwagen gekocht.
Mensen om me heen zeiden ook "vind  je dat niet zonde, want stel dat de volgende een jongen is?"
Maar ik zei toen ook, ik leef nu in het heden en niet in de toekomst en nu  heb ik een meisje...dus wil ik rose!  
Ik wil ook niet meer zo met de toekomst bezig zijn...

Aankomend weekend gaan we er even lekker met zijn 2-tjes  tussenuit...ff lekker naar een hoteltje.
Wel spannend hoor, dit wordt de eerste keer  dat we zonder Elise weggaan ( ze is nu 5,5 maand).
Maar we zijn er ook wel aan toe hoor...

Veel liefs Linda  

Ps Sterkte met het verbouwen van jullie huis!

Hallo Linda,

Hoe is het weekendje samen weg bevallen?
En hoe is het met Elvira gegaan?
Wij zijn toevallig zelf ook een weekendje weg geweest zonder de kinderen die waren bij mij ouders. Er kon nog net een klein kusje af en heel even zwaaien voor het raam want toen hadden ze het te druk.
Ze vinden het zo geweldig bij mijn ouders ik doe hun daar een groot plezier mee. En zo konden wij ons ook weer even helemaal uitleven.
Ben alleen nu wel heel moe. Vanavond maar vroeg op bed.

Heb je met je man kunnen praten of hebben jullie het weekend heerlijk niets gedaan?
Ben benieuwd hoe mhet is geweest

Veel liefs Sigrid

Hoi Sigrid,

Ik ben echt enorm druk geweest...
Maar ons weekendje weg was wel lekker!
Het was wel erg moeilijk om Elise achter te laten bij mijn ouders, ik zat echt met tranen in mijn ogen.
En kon ook niet wachten tot de volgende dag om haar weer op te halen.
We hebben wel even lekker samen kunnen praten en we hadden lekker tijd voor elkaar.
Met Elise is het ook heel goed gegaan...gelukkig, want daar zat ik wel een beetje tegenop.

Hoe is jullie weekendje bevallen?
Zijn jullie ook met z'n 2tjes weggeweest?

Veel liefs Linda

Hallo Linda,

Wij zijn heerlijk even weg geweest. Soms moet dat gewoon even.

Zijn jullie een nacht weggeweest? Wij zijn twee nachten de hort op geweest, en de kinderen hebben ons niet eens gemist....(snik).
Nee hoor dat is een heel goed teken.

Momenteel zitten wij in de vakantie stress. We zijn van plan om vannacht te gaan rijden. Omdat het weer hier ons in de steek laat zoeken wij de zon maar op en gaan naar Italië. Ik weet niet hoe dat gaat met twee kinderen. Maar dat zien we wel weer.

Je vertelde dat jullie samen goed hebben gepraat en begrijpen jullie elkaar nu ook beter? Ik heb het er nog vaak over met mijn man. Ik vind dat heel belangrijk, want als ik niet lekker in mijn hummetje ben dan vind ik dat hij recht heeft om te weten waarom. En een bijkomend voordeel is dat hij er dan een beetje rekening mee kan houden.

Wat ik soms wel moeilijk vind is dat mensen Luna* niet meer noemen. Dan zeggen ze en komt er nog een derde. Ik zeg dan vaak misschien gaan we wel voor een derde zwangerschap. Maar het word dan ons vierde kind. Mensen zeggen dan niets meer of ze zeggen van goh dat is nu al zo lang geleden dat moet nu maar eens voorbij zijn je kunt niet eeuwig blijven treuren. Dat vind ik jammer en ik reageer dan niet meer. Ik word dan toch niet begrepen.

Hoe gaat het nu met Elise? En hebben jullie nog vakantie plannen. Die hoor ik dan wel als we weer thuis zijn.

Ik wens jullie een prettige vakantie en tot horens.

Veel liefs Sigrid

Voor het 'behoud' van mijn verhaal..ik heb het er een beetje moeilijk mee als mijn verhaal zomaar verdwijnt (beetje raar he?).

Sigrid ben je al terug van vakantie?

Linda

Hallo Linda,

Ik ben helaas weer terug van vakantie.
Het was daar heerlijk. Mooi weer en een lekkere temperatuur. Beter dan hier.
Ze hebben hier tijdens mijn vakantie zelfs sneeuw gehad. Hagelstenen als knikkers.
En wij lagen toen heerlijk aan het strand.
De heen en terug reis gingen prima, geen problemen gehad en de kinderen waren ook super lief. We zijn in een keer heen en terug gereden.

Hoe gaat het met jullie?
Gaan jullie ook met vakantie?
Zijn al je onstekingen al over?

Ohja alle verhalen staan er nog wel op maar dan moet je bovenin het blokje deze maand aanpassen naar kwartaal en dan krijg je alle verhalen die niet meer op deze blz staan te zien. Ik geloof dat je het oo kan veranderen in een jaar.

Groetjes Sigrid

Hey Sigrid!

Fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad...is ook altijd lekker om er tussenuit te zijn ...toch?
Zijn jullie nou in Italie geweest? Hebben jullie het niet TE warm gehad?
Wij gaan begin September een weekje naar Center parcs in Belgie.
Ik durf het nog niet echt aan om ver weg te gaan...misschien volgend jaar!

Nee die fijne ontstekingen heb ik nog steeds...bedankt voor het vragen.
Maar de fysio kan niks meer voor me doen, dus dat moet uit z'n eigen weg gaan.
En die ontstekingen in mijn onderbeen die duren gewoon echt te lang...daar staat 6 weken voor en ik denk dat ik er al 3 maanden mee loop!

Hoe gaat het met jou op lichamelijk/geestelijk vlak? Alles een beetje redelijk?

Liefs Linda

He hallo,

Hier weer even een teken van leven uit het noorden des lands.

Ja wij zijn heerlijk naar Italië geweest en het was er niet te warm. Rond de 30 graden. De laatste dagen was het er wel wat warmer maar ja dat doe je toch lekker niets behalve zwemmen.
We zijn in een keer daar naar toe gereden en ook weer in een keer terug. En ik moet zeggen het viel mij 100% mee. De kinderen waren super lief. Ze zullen misschien wel wat kilootjes aangekomen zijn van alle chips en snoepjes. Daarom moeten ze verplicht van mij drie rondjes extra rond ons huis lopen. hahahahaha.

Op lichaamelijk en geestelijk vlak gaat het prima. Soms weer eens iets minder maar ik denk dat dat er allemaal bij hoort.
Afgelopen weekend ging het erg slecht met ons. Luca heeft een aluminium ladder op zijn hoofd gekregen, het uiteinde ook nog. Op het moment dat de ladder omwaaide was hij ongeveer 6 meter uitgeschoven. Waarschijnlijk heeft de workmate eerst de grote klap van de ladder opgevangen en is daarna op ons kleine ventje terrecht gekomen. Sterre lag er ook onder die heb ik al eerste onder weg geplukt. Ik had Luca helemaal over het hoofd gezien. Sterre brulde en Luca niet. Mijn man stond op dat moment nog in de dakgoot en is vanuit de dakgoot naar beneden gesprongen. Door alle stress konden we oko geen telefoonnummer van de dokters wacht vinden. We zijn toen snel de auto in gesprongen en naar het ziekenhuis gereden. Daar hebben ze foto's genomen van zijn scheldetje. Daar was gelukkig ook niet op te zien. Nadat hij een slokje water had gehad kalmeerde hij weer een beetje en begon hij weer wat te spelen. We moesten een nachtje in het ziekenhuis blijven ter observatie en om de twee uur werd hij gewekt. Ik dus ook. Hij was behoorlijk kwaad toen ze hem iedere keer wakker maakte. Maar ja het moest. Moeders dus ook om de twee uur wakker. De volgende dag mochten we gelukkig naar huis. We hebben weinig gedaan wat gepoedeld in het badje.
Het kan niet anders dat Luca zijn zusje Luna hem heeft beschermd. En ik ben haar er erg dankbaar voor.

Nog iets heel anders ik laat een hangertje maken met daarin een maan en een ster en ik wil er graag een steentje in hebben wat het licht symboliseerd. Dan heb al mijn kinderen in een hangertje. Als het zover is dan vertel ik wel hoe het er precies uitziet.

Hoe gaat het met jullie. En met je ontstekingen?
Ik hoop dat je kunt zeggen dat dat goed gaat maar ik denk het niet echt. Ben je ook al bij een osthopaat of zoiets geweest? Dat moet geweldig zijn. Ik heb er zelf geen ervaringen in. Een vriendin van mij zweert bij een iriscopist???? Iemand die de iris leest en zo kan vertellen wat er misschien aan mankeerd.

Nog een paar weekjes en dan even lekker uitwaaien, voor jullie. En je hoeft oko niet ver. hebben wij vorig jaar ook niet gedaan. Toen zijn we ook naar een park in nederland geweest. Jullie gaan nog verder dan ons.

Zo een heel verhaal ik hoop weer wat van je te horen.

Veel liefs Sigrid

Terug
Bovenaan