hoe gaan de nachten?

Hoera!! Noah heeft afgelopen nacht ook voor het eerst doorgeslapen!!
We werden om 6 uur wakker en dachten.. huh? Hebben we iets gemist?? Hihihi..

Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of dit een éénmalig incident was, of dat het wel logisch is dat hij vanaf nu vaker door gaat slapen? (ik snap dat hij ook nog wel eens een lastige nacht zal hebben natuurlijk). Hoe ging dat bij jullie kindjes? Sliepen ze meestal wel door nadat ze het eenmaal voor het eerst gedaan hadden, of vielen ze net zo hard weer terug in hun oude patroon?

Ik ben benieuwd!!

Groetjes 10e

Helaas..
Afgelopen nacht zaten we weer in het 'normale' patroon van een fles om 11 uur, 3 uur en 6 uur.
Nou ja, hij heeft het nu in ieder geval één keer gedaan, hopelijk volgen er vanaf nu meer goede nachten

Groetjes 10e

Hai 10e,
Wilde gisteren ook al reageren, maar had te weinig tijd. Onze kleine Elise sliep gisteren ook door!! Ik werd om 6 uur wakker en dacht even , zou ze het nog wel doen. Durfde toch niet te gaan kijken, en dacht wachten tot ze zelf wakker wordt. En dat was om kwart voor 7. (Vanaf 22.30u af) Helemaal enthousiast!! Maar helaas, het was vandaag weer anders... ze kwam om 5 uur...
Sinds een week komt ze ongeveer tussen 4.30 en 5.30 uur. Ik vind dat erg vroeg maar het CB noemt dat al doorslapen. En dat met alleen maar bv!!
Vanmorgen heeft ze haar eerste prikje gehad. Ben benieuwd of ze vannacht weer lekker lang blijft slapen.
Gewicht zal ook wel van invloed zijn denk ik.... Elise is nu 5300gram (en 9 weken oud) Ze zeggen vaak dat als ze voorbij de 5 kilo zijn, de nachten ook beter gaan. Om 3 uur komt ze niet meer, dus ik heb er wel vertrouwen in dat het goed komt...
Groetjes Antoi

Hoi hoi,

als ik de berichtjes van sommigen hier lees denk ik: wat ben ik gezegend met onze Tijn (petje af voor degenen die nog gebroken nachten hebben, ik vond het best zwaar).
Tijn  sliep vanaf hij een week of 4 was af en toe een nachtje door. Van een uur of 11 tot 6 of zo. Vanaf de carnaval (ruim 4 weken oud) slaapt hij alle nachten door. Op dat moment had ik een ontsteking in mijn kaak en deed ik zelf geen oog dicht van de pijn, maar meneer sliep door. Mijn productie (ik geef BV) liep wat terug maar zodra die weer goed op gang was sliep onze zoon alleen maar langer.
Hij slaapt nu regelmatig de klok rond, dat wil zeggen om half 10 de laatste voeding (dus om een uur of 10 weer in bed) en meestal wordt hij dan tussen 8 en 9 weer wakker. Maar het komt ook regelmatig voor dat ik hem om half 10 wakkker moet maken, de klok rond is voor mijn gevoel toch wel de max.
Sinds hij 9 weken is zit hij op 4 voedingen, een luxe!!! Hij krijgt 's morgens meestal tussen 8 en half 10 zijn voeding, dan komt ie weer tussen 1 en 2. Om een uur of 6 moet ik 'm meestal wakker maken en dan om 9 uur / half 10 de laatste voeding.   Ik voed in principe op verzoek maar maak m wakker voor de laatste 2 voedingen omdat ik anders veel te laat uitkom.
Ik doe Tijn 's avonds een pijama aan (geen idee of dat helpt, doe het pas sinds kort) en meestal is hij 's avonds vrij lang wakker. Na de voeding van een uur of 6 houden we hem lekker beneden en is hij nog vrij lang wakker.

Hoop maar dat het zo blijft...

Sterkte voor de mama's die nog gebroken nachten hebben...

Natasja

Terug
Bovenaan