hoe gaan jullie hiermee om?

Hoi J_J, Hoi Dion,

Het zag er allemaal heel mooi uit. De temp is hoog gebleven tot gisteren, maar helaas was die vanmorgen ineens weer naar beneden, dus ik weet hoe laat het is. Poging 2 niet gelukt... Ben er effe niet goed van. Elke maand zinkt mij de moed verder in de schoenen. Moet deze tegenslag weer eventjes verwerken...

Lieve Marina,

Jeetje wat een teleurstelling weer!! Ik had goeie hoop omdat het er zo goed uitzag allemaal.
Ik vind je heel sterk en ik wens je zo een klein wondertje toe!!
Toch hoop ik (misschien tegen beter weten in) dat je temp. niet zoveel uitmaakt en dat het gewoon gelukt is.

Meid, ik blijf aan je/jullie denken!!

Liefs

He Marina,
Dikke knuffel voor jou meid. Wat vervelend dat ook de 2e pogiing mislukt is, het zag er zo hoopvol uit allemaal. Kan me voorstellen dat je ff tijd nodig hebt om deze zoveelste teleurstelling weer teboven te komen, maar geef de moed niet op meid. We blijven voor je duimen en hopelijk mag het geluk jullie toch snel gaan toelachen.
Je weet ons te vinden als je ons nodig hebt.

groetjes,
Dionne

Hoi Dion, Hoi J_J,

ben effen niet op het forum geweest want heb een paar moeilijke dagen achter de rug. Gisteren was mijn miskraam precies 7 maanden geleden en vandag is de dag dat ik eigenlijk "uitgeteld" was. Ik had toch wel gehoopt op de uitgetelde dag tenminste opnieuw zwanger te zijn, maar ja. Het heeft niet mogen zijn en daar had ik het wel erg moeilijk mee. Mijn regels zijn gisteren doorgekomen. Ga toch maar een nieuwe poging wagen deze maand, heb al een afspraak gemaakt voor dag 9. Ik heb eigenlijk de luxe niet om een maandje te wachten want mijn biologisch klok tikt genadeloos verder. Ik moet eerlijk zijn, eigenlijk is het voor mij al te laat, maar ja. We gaan toch nog maar eens proberen.
Bedankt voor jullie meeleven!

Marina,

Wat vreselijk dat het toch weer mislukt is. Ik had het je zo gegund om idd weer zwanger te zijn op je "uitgerekende" datum afgelopen week. Geef de moed niet op (klinkt zo veel makkelijker dan het is, maar toch), wellicht is komende maand jullie geluksmaand. Veel succes! We blijven voor jullie duimen.

liefs,
Dionne

Hoi J_J, hoi Dion,   ik hoop dat alles goed gaat met de zwangerschappen???  

Ikzelf ben een tijdje niet op het forum geweest.   Februari is een moeilijke maand geweest voor mij omwille van de “gemiste bevalling” maar daar kwam ook nog bij dat de vorige cyclus weer niet naar wens verlopen is.   Ik had op dag 1 een afspraak gemaakt voor dag 9 voor de eerste follikelmeting.   Maar op dag 4 merkte ik dat mijn vruchtbare periode al begonnen was.   Ik vermoedde dus dat dag 9 wel eens te laat kon zijn.   Ik verwachtte mijn eisprong rond dag 7 of 8.   Via de afsprakendienst heb ik dan geprobeerd mijn afspraak te vervroegen, maar dat kon niet want de agenda zat vol.   Ik moest dat dus rechtstreeks met de gyn regelen, maar die was ziek!   Dus heb ik maar afgewacht en inderdaad op dag 8 was mijn temp omhoog en op dag 9 nog een beetje meer.   Ben dan toch maar naar de afspraak geweest alhoewel het te laat was.   Ik heb de gyn verteld van mijn temp en die heeft dan geen echo genomen (ik had laten verstaan dat ik daar het nut niet van inzag en dat ik er even gewoon geen zin meer in had) maar wel bloed laten afnemen om toch zeker te zijn.   Enkele dagen later mocht ik bellen voor de uitslag (maar dat heb ik niet gedaan).   De volgende cyclus moest ik dan maar eens geen Clomid nemen en al op dag 7   langskomen.
We wilden eigenlijk sowieso vorige cyclus eens een poging overslaan, omdat ik er een genoeg van had van die toestanden (follikelmeting enz) en telkens weer die teleurstelling.   Op het laatste moment hebben we dan toch beslist door te doen, maar het werd toch een verplichte rust.   Ik wilde er dus de rest van de “maand” niet meer mee bezig zijn en niet aan zwanger worden denken.   Heb dus niet gebeld voor de bloeduitslag en niet meer op het forum gekomen om me wat rust te gunnen.   Na 21 dagen zijn dan vorige week donderdag mijn regels doorgekomen en heb ik geprobeerd een afspraak te maken voor overmorgen (dag 7) maar dat wil ook al niet lukken want de gyn is op verlof en de agenda zit vol.   Vandaag moet ik opnieuw proberen want de gyn zou terug zijn.   Pfff...

Lieve Marina,

Jeetje meid wat een verhaal en wat een teleurstellingen.
Ik kan me goed voorstellen dat je even rust wilde. Hoe is het nu met je?
Zie je het nog zitten allemaal?
Hoe hou je het allemaal nog vol met elke keer weer die afspraken, onderzoeken, etc.? Ik vind je echt een super sterke vrouw!!
Hoe is het met jullie kleine meid?
Ik kan me goed voorstellen dat februari erg moeilijk voor je was i.v.m. de "gemiste bevallingsdatum". Ik heb dat zelf ook met de dagen dat ik uitgerekend was en de dagen van de miskramen. Al is het voor mij nu natuurlijk veel minder moeilijk, omdat ik zwanger ben op dit moment. Ik heb ook gewoon op die dagen gehuild en mezelf toegestaan om erbij stil te staan. Hoe ben jij die dag doorgekomen?

Hier gaat het goed, kindje ligt al 3 weken ingedaald en ben morgen 34 weken. Met mijn bekken gaat het minder goed. Kan soms dagen bijna niets.

Meid, ik wens je heel veel sterkte weer de komende tijd!!

Dikke knuffel,
J_J

Hoi J_J, hoi Dion,

Ik heb een moeilijke februarimaand achter de rug en heb rgelmatig wel een traantje gelaten hoor.   Ik he een maand geen poging gedaan om tot rust te komen en er eens niet mee bezig te zijn en dat heeft me goed gedaan.

Ondertussen ben ik wel alweer opneiuw bezig. Heb vorige week maandag (dag 5) de gyn zelf gebeld (want de agenda zat vol) en ik ben op woensdag (dag7) voor fm kunnen gaan.   Er zat een follikel van ongeveer 10 mm.   Dus dag 9 nieuwe follikelmeting.   Was raar: de follikel was eigenlijk niet gegroeid.   Dus op paasdag opnieuw voor fm en toen was de follikel toch 19 mm, dus rijp.   's Avonds dus Pregnylspuit en dinsdagmorgen (eergisteren) heb ik inseminatie gehad (was dag13).   En nu afwachten.   Ik heb wel deze cyclus moeten proberen zonder Clomid omdat ik misschien daardoor juist die vroege eisprongen krijg.   Deze keer is wel anders dan de andere keren. Ik heb geen bloedinkje gehad na de inseminatie en anders wel.   Anders heb ik ook op de morgen van de inseminatie al een eerste temp.verhoging, maar dit keer had ik dat niet.   Ik heb eigenlijk pas vanmorgen een eerste verhoging gehad.   Ik hoop dat dat goed is.   Ik denk zelf dat de andere inseminaties "te laat" waren (al zegt de gyn van niet), want dan was mijn eisprong al geweest toch?   Enfin afwachten en hopen.   Duimen maar!

Mijn schoonzus had ook bekkeninstabiliteit bij haar 2de zwangerschap en dat was best moeilijk, ook nog na de bevalling.   Maar troost je : binnenkort lig je daar met dat wondertje in je armen!   Ik zal duimen voor een mooie en snelle bevalling!

Dikke knuffel!

Terug
Bovenaan