Hier gaat het ook best lekker, al merk ik wel dat ik de afgelopen week een beetje te hard van stapel ben gelopen, een beetje terugslag nu... Tja. Rustig aan doen maar, he? Het is gewoon dat ik me zo goed voel ten opzichte van zwangerschap (die gewoon echt k*t was), dat ik alles wel weer wil doen, omdat ik het al vele maanden niet gedaan heb! Maar ja, lijf heeft toch tijd en rust nodig om te herstellen van die zware zwangerschap en van bevalling... Gelukkig is manlief erg streng, ha ha!
Eveline doet het prima, ze zit op 8 voedingen per 24 uur, waarvan 1 in de nacht. Ze heeft best al een ritme, al zeg ik het zelf, meldt zich vaak op dezelfde tijden, al krijgt ze om de 2-6 uur voeding. Slapen gaat in de nacht behoorlijk goed, de tijd die ik kwijt ben om haar in haar eigen bedje in slaap te laten vallen wordt steeds korter, afgelopen nacht zelfs helemaal niet terug hoeven gaan! Overdag is echter een ander verhaal... Ze slaapt wel goed en ook redelijk wat, alleen zelf in slaap vallen vindt ze blijkbaar moeilijk, dat moet echt lekker warm en knus op de arm van mama... En ze moet dan ook wat van zich af huilen voordat ze in slaap kan vallen. Ach ja, ik ben allang blij dat dit alleen overdag is!
@ mmmh: bij ons (en zo was het ook bij mijn oudste, in andere woonplaats) is de wijkverpleegkundige thuis geweest met 2 weken en dan moeten we met 4 weken voor het eerst naar het bureau. Ze hebben zelf gebeld om afspraak door te geven, ik heb idd dus niets zelf hoeven doen.