hoe gaat het met de kilo's?

Het gaat nu ineens hard bij mij. Zat vanmorgen aan 10 kilo erbij. (ben nu 23 weken precies)
Misschien moet ik toch iets kalmer aan doen met de duo penotti op mijn brood en weer een keer gewoon braaf aan de appelstroop in ietwat normalere proporties.

hoi hoi!

vanmorgen weer op de weegschaal gestaan...
weeg precies 69 kg. ben nu ongeveer op mijn normale gewicht terug en dat met 21 weken zwangerschap.

ik vind het tot nu toe nog wel meevallen, maar dat kan nog alle kanten in gaan vertelde de verloskundige me,

ennuh.. die duo penotti is misschien geen slecht plan om af en toe te laten staan! hahaha! ik ben op dit moment helemaal geen zoetekauw. heb veel liever wat hartigs op mijn brood.
zou dat mijn geluk zijn???

Woong 67 en nu 80.... dus 13 kilo aangekomen met 24 weken.
Je ziet er niks aan af alleen een dikkere buik... meer niet.
waar die kiloos zitten ik snap er niks van hahaha

Hoi, ik ben nu 22 wk zwanger van mijn 2e, bij m'n eerste ben ik in totaal 20 kilo aangekomen en nu ben ik ook al 12 kilo aangekomen, ik ben bang dat ik ook dit keer de 20 kilo wel ga halen..

Ach ja, alles voor het goede doel.

liefs

Hey,

Gisteren weer bij de vk geweest en ik ben in 9 weken zo'n 4 kilo aangekomen.
Bij het begin van de zwangerscahp heb ik me niet gewogen maar mijn normale gewicht (wat ik al jaren heb) was hetzelfde als tijdens de 1e controle bij de vk....

Dus 4 kg, erg netjes volgens mij..
Maar nu de laatste tijd heb ik het idee dat ik weer hard groei dus de kg zullen er nu ook wel sneller aankomen.

gr.
Linda

Ik ben tot nu toe 3 kilo aangekomen, hoop dat het straks niet ineens veel harder gaat.
Maar het belangrijkste is en blijft een gezond kind. Die kilo's krijgen we er ook wel weer af toch?

Terug
Bovenaan