hoe gaat het met de kilo's?

Hoi allemaal,

Ik ben 22w+3 en ben nu 73 kilo en ben begonnen op 65 kilo, dus al 8 kilo aangekomen. Dat is 2 meer dan toen ik zwanger was van onze dochter. Ik ben in het begin erg misselijk geweest en ga nu de misselijkheid tegen door veel te eten. Bij de eerste ben ik uiteindelijk 17 kilo aangekomen en na een aantal maanden was alles er ook weer af en ben ik gewoon weer op mijn 65 kilo terechtgekomen, wat ik altijd al gewogen heb. Ik maak me dus niet zo een zorgen.

Birgit

Hoi!

Bij mijn eerste 2 zwangerschappen ben ik beide keren rond de 12 kilo aangekomen wat volkomen normaal was. Uiteindelijk woog ik zo'n 61 kg. Nu zit ik op 51,5 bij 24 weken. Ik begon met 47,5. Dus zo'n  4 kg erbij. Vanaf nu gaat de baby in gewicht toenemen, dus ik zal wel weer rond de 61 uitkomen denk ik. Na de geboorte vliegt het er weer af.

Ik was trouwens bij de eerste en bij de derde wel wat misselijk. Bij de tweede heb ik normaal gegeten. Verder eet ik wel wat meer, maar ik snoep niet veel.

Ik hoop dat het jullie allemaal voorspoedig zal blijven gaan!

Groetjes, Sheila (24+5)

Hier gaat t niet zo best. Kon gisteren niet eens meer in mijn positiekleding!!! Ik had een paar spijkerbroeken van mijn nichtje gekregen, maar die zaten dus allemaal te strak rond mijn bovenbenen en heupen. De buik ging er wel in. Daar zijn die dingen voor gemaakt, maar de rest....

vandaag was het weer weegdag...
maar tot mijn verbazing ben ik 4 ons afgevallen!

weeg nu dus 70.1 kg. snap er niks van...
iemand hier ervaring mee???

ik lees namelijk overal dat je nu ongeveer een pond per week aankomt.
ik denk dat ik toch maar even aan de verloskundige ga vragen of het geen kwaad kan.. dinsdag heb ik namelijk toch weer een afspraak!

groetjes

Ik heb me ziekgemeld bij 24 weken en toen ik met de 25 weken bij de verloskundige zat vertelde ik al dat ik niet was aangekomen tot nu toe
Zij zei toen dat dat nu wel zou gaan bijtrekken, omdat ik door mijn werk veel stres had en dat nu gestopt is
Ze heeft dus gelijk gekregen, want afgelopen dinsdag (26 weken) was ik 1,5 kg aangekomen
Ik begon dus met positiebroek maat 48 en nu zit mijn 44 zelfs wat ruim

Mijn vorige zwangerschappen kwam ik tussen de 20ste en 24 ste week steeds 4kg aan en in totaal bij de eerste 13 en bij de tweede rond de 9 en die was ik dus na de zwangerschap weer helemaal kwijt

hmmz. misschien moet ik toch wat meer mijn rust nemen
want ook al ben ik thuis (zit momenteel zonder werk), ik doe nog zat...
schilderwerk en shopwerk voor het huis ed.

nu kan ik weer wat meer gaan vervangen in het onderwijs, op zich wel leuk, maar als de verloskundige dinsdag zegt dat ik dat beter maar kan laten... dan moet ik maar naar haar gaan luisteren... zucht!
was net zo blij dat er weer wat meer werk aan zat te komen!

maar alles voor onze gup!

hoi hoi

ik ben vandaag bij de verloskundige geweest en heb het eens nagevraagd van mijn gewicht...

ze gaan in ieder geval uit van mijn laagste gewicht.. 67kg.
ik was namelijk afgevallen door het overgeven in de eerste weken.

ik woog nu 71 kg bij de verloskundige en dat betekent voor hun dat ik 4 kg ben aangekomen. dat was hartstikke netjes.

gelukkig maar! want rustiger aan moeten doen, net terwijl ik me beter voel en zin heb in dingen te ondernemen... daar zat ik niet op te wachten!

Hoi allemaal,

Ik ben nu 25 weken zwanger van een tweeling en ben 7 kilo aangekomen. Volgens de Gyneacoloog heel netjes. Bij mijn dochtertje was ik rond deze periode al meer aangekomen. Ben benieuwd op welk gewicht ik ga eindigen.

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan