hoe gaat het met de kilo's?

we zijn inmiddels alweer een paar weken verder...wat gaat het snel!

Ik ben inmiddels 21w3dg en schommel telkens tussen de 1-2 kilo. ik ben dus nog niet meer dan 2 kilo aangekomen, soms is er weer een halve kilo af, dan weer iets erbij dan weer iets eraf...

Ik sta er zelf wel versteld van.
Aangezien ik al weken niet gesport heb, ivm mijn last aan mijn bekken. Maar omdat het weer wat beter gaat en ik een buikband gekocht heb, wil ik wel langzaam het sporten proberen op te pakken. ( als mijn lichaam het wil)

Ik moet zeggen dat ik ook snel vol zit met eten en niet echt snoepdrang heb.
En normaal snoepte ik best veel.. ik denk dat het daardoor komt.
Zolang die kleine alle voedingsstoffen krijgt vind ik het prima!!!

Haha Seda, wij kunnen elkaar de hand schudden! Ben ook al zo'n 12 kilo aangekomen met 24 weken. Bij mij zie je ook niets, alleen een dikke buik en misschien iets dikkere benen en bredere heupen... Heb ook nog gewoon een taille en van de achterkant zie je nauwelijks iets. Snap ook niet waar de kilo's in zitten... Het maakt me ook eerlijk gezegd niet uit, zolang ik me goed voel. We hadden trouwens tot voor 2 dagen terug niet eens een weegschaal. Ik was voor de zwangerschap ongeveer 64-65 kilo (bij mijn ouders)  en op onze nieuwe aanwinst al 76... Ben benieuwd waar ik op eindig... Heb nog nooit zo veel gewogen!

Groetjes Katja

Gisteren weer bij de verloskundige geweest, alles was weer goed gelukkig!
En de weegschaal gaf  3 kg extra aan, totaal nu 8 kg!

Was gisteren 24+6 wkn.

Groetjes Sabina

hoi hoi...

vanmorgen weer mijn weeg momentje gehad.

70,5 kg... dus 3 ons aangekomen deze week.

weeg nu precies 1 kg meer dan voor de zwangerschap

liefs Carina
(23 weken zwanger!)

Ik ben nu inmiddels ongeveer 8 kilo aangekomen. Das wel veel deze keer, bij mn vorige zwangerschap was ik 11 kilo aangekomen maar het rare was dat na de bevalling ik nog steeds hetzelfde woog  heb de arts nog gevraagd of het kind er echt wel uit was haha. Maar na een paar maanden lijnen was ik zelfs weer slanker dan voor mn zwangerschap dus je ziet, het komt allemaal echt wel weer goed, tis af en toe even slikken als ik naar mn billen kijk...

Terug
Bovenaan