hoe gaat het met de kilo's?

hoi hoi!

ik heb vandaag mijn weegmomentje weer gehad...
70.9 kg.

langzaamaan begin ik dan toch wat aan te komen. achja wat er niet aankomt hoeft er ook niet af zei de verloskundige. maar ze hoopte wel dat ik niet echt meer ging afvallen, want dat was nu toch niet echt meer de bedoeling.

ik merk wel dat ik meer zin heb in tussendoortjes. dus als dat doorzet zal het wel harder gaan met de kilo's!
hoe is he tinmiddels bij jullie?

nou, hier ook maar weer een update!

Ik was bijna op 4 kilo, maar omdat ik ziek geweest ben is er een kilo af.
Wat een hel...diarree en overgeven, heerlijk zo'n virus! NOT
Gelukkig is het maar 1 dagje heel erg geweest en nu gaat het weer beter.
Maar die kilo zal er wel zo weer aan zitten als ik weer fatsoenlijk ga eten!

Het valt mij nogsteeds mee...
Met onze dochter zat er in deze zelfde tijd al het 3 dubbele bij!

Ik moet wel bekennen: krijg sávonds steeds meer zin om te snoepen..
Dus opletten ermee...

Groetjes Elise 25w2dg

Hallo,

Grappig al die verschillen. Bij mij blijven de kilo's komen. Ben nu 28 weken en ruim 16 kilo bijgekomen!!! (van 72 naar 86) Echt alles groeit aan mij.

Mijn man zei gisteren "goh, je lijkt wel zo'n vruchtbaarheid-beeldje' Met andere woorden: Enorme borsten, buik, kont en heupen, met nog wat kleine armpjes en beentjes eraan en een hoofdje erop. Lekker subtiel. Maar ik vond de vergelijking wel leuk.

Voel me tenminste wel op en top vrouw. Dat had ik niet toen ik nog niet zwanger was, maar wel nog 82 kilo woog.

Ik ben nu 27+3 en 7 kg aangekomen.
Schrok afgelopen week wel even bij de verloskundige, die heeft een erg onaardige weegschaal. En ik heb daar gewoon al mijn kleren laarzen en alles aan dus dat scheelt ook behoorlijk. Gauw een kilootje of 4 bij elkaar.
Dacht dus al ong 11 kg aangekomen te zijn en vroeg me eigenlijk af waar dat dan zat.
Vanmorgen dus maar even op onze eigen gestaan. Was toch prettiger.
Aankomen hoort erbij maar dit voelt toch beter zo...haha

Net zoals als een aantal meiden was ik de eerste 20 weken van mijn zwangerschap misselijk en moest continu spugen, waardoor ik ruim 10 kg ben afgevallen.

Gelukkig zit ik nu bijna weer op mijn oude gewicht! Nog een kilootje.

Heb nog een bescheiden buikje. De verloskundige maakt zich er geen zorgen over.

1 hele kilo erbij in 1 week!
en ik maar klagen dat de kilo's maar achterbleven. volgens mij ben ik aan een inhaalspurt begonnen...

71.9 kg dus.

ik voelde me deze week ook letterlijk zwaarder. alles ging moeizamer dan de week ervoor. dus had dit nu wel verwacht. ook ben ik al sinds dinsdag niet meer voor een grote boodschap naar de wc geweest.. vreselijk! zal ook wel meetellen dus..

groetjes...

hoi ik ben nu 28 weken zwanger van mijn tweede kindje en ben nu in totaal 6 kilo gegroeid de verloskundige zei dat dit heel netjes was.ik wens jullie verder veel sucses met de kilos groetjes patries

Terug
Bovenaan