hoi meiden,
Ik ben het echt niet eens dat je je mond moet houden he. vooral voor de dames die nog moeten beginnen. ik zou in jullie situatie dus wel degelijk vertellen, want anders kan je helemaal verwachten dat ze je contract niet verlengen, omdat je niet eerlijk betn geweest. natuurlijk zitten er rotbazen tussen, maar ze zijn niet allemaal zo. ik heb er zelf ook een heleboel gehad. gelukkig reageerden ze bij goed, vertelde het wel net nadat me half jaar contract verlengs was, maar dat heeft meer te maken met de rot bazen hiervoor.
Meiden die dus nog moeten beginnen bij die nieuwe banen. is hier niet over gesproken toen je dien baan kreeg ? dat je bezig bent zwanger te worden ? dat hoeft natuurlijk niet nee, maar de meeste werkgevers vragen ernaar. maar goed ik zou het dus zeker vertellen. eerlijkheid duurt het langst. en als je je daarom ontslaan in je proefperiode, weet je gelijk wat voor kutbaan het wel niet is.
nou en dan ja dan krijg je miss wel ww en sollicitatie plicht, nou dat ik ook 1x per maand 4 sollicitaties, mag meer natuurlijk, maar thats it en tja dat niemand dan een zwangere aanneemt. ik zie het niet als een probleem dat heet in mijn ogen lekker genieten van je zwangerschap met af en toe een sollicitatie. en je echte verlof gaat ook gewoon in via het cwi, dus dan heb je geen soll.plicht.
meiden succes.
xxx Bambi