Hey wat raar... had gisteren gereageerd, maar staat er niet meer bij :S
Jelte heeft vannacht eindelijk weer een beetje redelijk geslapen, afgelopen dagen waren een drama, van 1 tot 7 klaarwakker, huilen, willen drinken, in slaap vallen, weer wakker worden, weer willen drinken, echt dat clusteren. Maar moest continue opnieuw aanleggen, hij liet steeds weer los. Als hij gewoon doordronk kon ik even slapen/rusten en dan was het beter vol te houden. Maar vannacht ging het redelijk. 9 uur laatste voeding (ik wou vroeg op bed, en dan maar zien hoe laat hij vannacht zou komen), komt ie om half 3!! Daarna half 7 en om 9 uur. Na de voeding van half 7 is meneer klaarwakker, vrolijk en wil het liefst spelen/aandacht. Dus ik ook al vanaf half 7 klaarwakker.
Zaterdagavond op verjaardagsvisite, zat tante van mijn man te klagen dat onze zoon geen sokjes aan had en dat het veel te koud is voor zo'n klein kereltje!!! Het was 28 graden in huis!!! Die jongen wist niet waar hij zijn warmte kwijt moest, en dan koelt hij tenminste via zijn voeten en hoofd. Maar nee, lakentje moest over van tante... zucht... twee tellen later keek ik weer bij hem, om het lakentje weer af te doen, maar toen had meneer hem zelf al afgetrapt
En het kan nog iets erger... het raam moest ook maar dicht, anders tocht het zo... nou, mijn zoon slaapt iedere nacht met het raam open!! Helemaal met deze temperaturen!!
Maar verder hebben we niets te klagen, Jelte doet het super. Merk nu echt dat hij groeit, heeft bij mij vroeger ook tot 10 weken nagenoeg stil gestaan en toen begon ik te groeien. En hij doet dus precies hetzelfde. 't Is dus nog steeds een heerlijk klein mannetje...(nou ja klein, in de lengte is hij wel gegroeid, zit al ruim over de 60 cm heen)
Vanmorgen even op de weegschaal gestaan met hem en 1 keer zonder hem, zodat ik weet hoe zwaar hij is. Maar hij kwam uit op 5300 gram, terwijl hij 2 weken terug nog 4600 gram woog!! Super toch
Oh eind van de week mag ik weer werken, ben dus druk aan het kolven voor een voorraadje. Door het vele drinken van afgelopen dagen was het moeilijk, maar ben nu toch bezig met het derde flesje. Gaat dus de goede kant op. Morgen nog een flesje... en dan hebben we er in ieder geval 4.
Zijn er nog meer moeders die nog borstvoeding geven en nog blijven willen geven tijdens het werken? (en dus ook moeten gaan kolven?) Ik heb vanochtend nog even overleg gehad over het kolven, wanneer het dan even zou moeten. Maar krijg dus alle ruimte (heb eigen kantoor, dus kwestie van deur eventjes op slot) om te kolven, ook qua tijd!! Mag zelf de tijden wel bepalen, wou eigenlijk 3 keer kolven, tussen 8 en half 5.
Liefs Rixt