Hoe gaat ie met iedereen???

Hoi,

Ik zal zelf maar even beginnen! Met mij gaat het redelijk, ik heb nu weer goede dagen, maar het wisselt elkaar vaak af. Ik merk dat ik het een beetje heb gehad, ik ben het wachten beu, ik wil gewoon zwanger raken en blijven. Het weer van de afgelopen tijd en de komende feestdagen werken daar ook niet echt aan mee... De gedachte dat ik vorig jaar heel anders de feestdagen in ging en wat er de rest van het jaar allemaal meer gebeurde stemt me gewoon verdrietig.

Maar zo'n dag als vandaag maakt dan weer een hoop goed! Ik ga dan zo ook nog even verder buiten bezig, nog meer zonnestralen vangen, maar ik had even een break.

Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen, want daarvoor zijn we hier immers, voor elkaar!

Liefs grotebroer

he Lientje hij gaat wel lekker.
Ik heb het gevoel ook dat ik gewoon zwanger wil zijn en blijven. maar mag nog niet klagen vergeleken bij jou verhaal.

In afwachting van de nod dag, meer kan ik niet doen.

liefs nath

Ha Nathalie1 en grotebroer,
Bedankt voor jullie felicitaties!
Ik ken jullie verhalen nog niet precies maar zover ik het begrijp maken jullie hetzelfde mee als wat ik de afgelopen 2 jaar heb meegemaakt! Ik ga voor jullie zeker duimen, het komt goed kijk maar naar mij. Alhoewel het natuurlijk nog wel super pril is en ik ook erg bang ben voor een 3e miskraam! We gaan er elke keer maar weer vanuit dat het goed komt!
Tot snel, liefs Rebra

Hoi

Ik wil indd ook zwanger raken en zwanger blijven,ook 1ste miskraam gehad 26 okt curretage maar helaas afgelopen vrijdag ong geworden,erg jammer maar ook wij houden moed en proberen het deze maand maar weer dit alles is erg vervelend omdat je het zo graag wilt.
Hoop dat je het snel mag zijn en het geluk mag houden meid houd moed en hou me op de hoogte.

liefs marlijn

Hier allemaal dezelfde gevoelens. Hoop snel weer zwanger te zijn en dan ook te blijven. Ik zou nu gewoon alweer ruim 7 of ruim 4 maanden zwanger zijn geweest als ik die miskramen niet had gehad. Hou mezelf voor om nog 1 poging te doen. Voor onze zoon had ik ook 2 miskramen en ging het de 3e keer goed. Als ik nu stop zal ik altijd blijven denken, wat als ik toch nog een keer .... Daarentegen is het dan wel heel erg confronterend als het nu de 3e keer niet lukt. Pfff. Word soms zo moe van al dat denken en keuzes maken.....
Sterkte allemaal en misschien zijn we in het nieuwe jaar allemaal zwanger!

Rebra,

Tuurlijk zijn we blij voor jou en juist die verhalen slepen je er door. Als het alleen maar prut gaat hier, komen we er natuurlijk nooit, hihi!

Ik snap je onzekerheid. Stel ik zou zwanger raken, dan zou ik zeer zeker hetzelfde voelen na 2 x een mk.

Mijn duimpjes draaien!!! (Voor ons allen ;) )

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan