Hoe gaat ie met iedereen???

Hey meiden,

Hoe is ie met iedereen? Op de wachtbank, druk aan de klus, zwanger of balen en ongi. Wat hebben we toch te maken met veel verschillende emoties hier op 't forum.

Hier nog steeds geen ongi of positieve test. Ik weet nog steeds niet wat ik er van denken moet, geen duidelijke kwaaltjes af en toe een beetje misselijk, beetje steken in de borsten. Maar dat heb ik rond mijn ongi ook en ik heb bij geen enkele zwangerschap echte duidelijke kwaaltjes gehad. Dus ik word er niet veel wijzer van...we wachten maar af. Ik hoop dat als ik niet ongi wordt dat ik dan tot vrijdag kan wachten met testen.

Jullie horen van me!

Liefs Lientje

Hoi,hoi,

Ik moet woensdag ongi worden maar ben elke ochtend misselijk,moe.
Ik durf er nog niet in te geloven dat het raak is eerst maar een positieve test.
grotebroer ik ga voor je duimen!

Liefs Pupke

Och Lientje wat vervelend!
Ik gun het je zo.
Ik jank ook elke maand als ik ongi wordt.
Je bent toch teleurgesteld.
Ik hoop dat ik het droog houd volgende week ook al zou het niet raak zijn.
2010 wordt ook jou jaar!
Vaak als je het niet verwacht komen je dromen uit.

Liefs Pupke

Hey meiden,

Zo rond de kerst zal m'n ei zijn, m'n man en ik hebben nu samen een week vakantie. Dus hopelijk wordt er goed geklust en hebben we een goed begin van het nieuwe jaar!!!

Hoe gaat ie voor de rest met iedereen? Het is aardig stilletjes hier...

Liefs Lientje

he lientje, ik mag ook weer klussen. Moet je zeggen ben wat minder aanwezig op het forum, probeer het wat los te laten en ik merk dat als ik hier veel rondhang het ook meer in mijn gedachten is. Klus ze en ik hoop het echt dat we begin 2010 beter nieuws hebben dan dit jaar.

liefs nath

p.s. geniet van je vakantie

Terug
Bovenaan