Hoe gaat ie met iedereen???

He lientje, wat een goed nieuws tot nu toe.
ik zeg het ook eerst maar wachten tot je zoveel dagen over tijd bent, maar nu ik steeds dichter bij mijn nod kom, wil ik zo graag testen.

duim voor je

Hey meiden,

Ik heb toch getest (2x nog wel)...maar ik weet niet wat ik daar van denken moet... Ik had een test van clearblue gewoon met de + zeg maar. Zondag had ik als je heel goed keek zag je een +, maar ik had het gevoel dat het de voorbedrukte + was. Maar toen had ik niet getest met ochtendurine, dus vanmorgen weer getest en weer hetzelfde. Dus nu ga ik woensdag of vrijdag weer testen, tenzij ik gewoon ongi word.

Ik ben bang dat m'n lijf me gigantisch voor de gek houdt! Ik hoop snel op duidelijkheid, dit is niks voor mij.

Ik baal dat na de curettage de boel zo ontregeld is...eerst na 9 weken pas ongi, dan na bijna 3 weken en nu???

Liefs Lientje

Liefs Lientje

Hoi Lientje,

Heb je al heel lang niet gesproken, hou via het forum nog wel in de gaten hoe het met je gaat. Ik duim me een versuffing voor je meid! Hopelijk heb je woensdag dikke + in handen...

Na de 2de mk had ik na 1x ongi weer een positieve test, dus het kan zeker.

Liefs Milou

Lientje,
Ben het levende bewijs dat het na 2 mk toch goed kan komen. Moet nu nog 8 weken. Tot 13 weken zeer spannend geweest, maar na 3 echo`s had ik er eindelijk vertrouwen in!

Kijk een keer in de zoveel tijd even hier op het forum om te kijken hoe het met je gaat, maar weet nooit zo goed wat ik moet zeggen, sorry!

Vind het enorm spannend voor je deze periode, in mei heb ik in totaal 10 testen gedaan, om de paar dagen 1, gewoon om te kijken hoe het ermee stond.

x Milou

Milou,

Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen, ik snap je wel! Ik weet nog goed dat toen ik zwanger was en als anderen dan aan mij vroegen hoe het ging (en bij hun was bijv de wens ook zo groot) dan vond ik het moeilijk om enthousiast te zijn. Het voelt niet helemaal oke ofzo terwijl het hartstikke oke is. Beetje lastig omschreven, maar ik denk dat je het zo bedoeld...

Blij om te lezen dat het zo goed met je gaat en dat je nu nog maar 8 weken hoeft! Wat vliegt de tijd!!!

Heel veel suc6 met de laatste loodjes en geniet straks van jullie wereldwonder!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan