Hoe gaat ie met iedereen???

Hey Nath,

Als je voelt dat het niet goed voor je is en je er teveel over nadenkt, dan is het toch prima dat je hier minder te vinden bent. Maar euhm...vertel je wel het goede nieuws?

Dikke knuf en kus voor jou!!! Liefs Lientje

Hey dames,

Hoe is het hier, alweer een tijd niks van me laten horen. Ben zo druk geweest met werk, slapen en fysiotherapie.
Ben nu intussen alweer 16,5 week onderweg en heb heel erge last van bekken instabiliteit.Echt balen, maar niks aan te doen!! Volgende week mogen we weer voor een echo, dan weten we waarschijnlijk wat het is geworden ;)

Hoe is het verder hier?? Lientje hoe is het met jou?

Liefs Jen

Jen,

Wat leuk om jou hier even te zien en nog leuker om te lezen dat je alweer 16,5 week bent, wat gaat dat snel!!! Balen van de pijn, maar idd weinig aan te doen, rustig aan!

Het gaat op zich redelijk met me. Dit is geen beste periode voor me, het gaat met ups en downs, momenteel zijn het meer downs. Maar nu hebben m'n mannetje en ik beide vakantie, dus ik kom weer wat meer tot rust.

Een super dikke knuf voor jou! Liefs Lientje

Lieve Lientje,

Hoe gaat het nu met jou?
Heb je nog vakantie?
Hoop dat je toch een beetje kan genieten;)
Jij krijgt ook een bijzonder mooi 2010 want dat verdien je!!!!!
Ik begrijp heel goed dat je je niet altijd top voelt maar dat hoeft ook niet.
Je hebt gewoon tijd nodig om jezelf terug te vinden.
Zoals je was voordat je zoveel verdriet te verwerken kreeg.
Ik vondt de weg erg lang en zwaar maar had net voordat ik weer zwanger was wel het gevoel dat ik mezelf weer was.
Heeft ook een jaar gekost.
Hoop dat je nu een beetje beter in je vel zit je bent een hele lieve meid.
En jouw tijd komt ook!!!!
Een megaknuffel voor jou en je mannetje!

Liefs Pupke

Pupke,

Wat een lief berichtje! Jij ook een heel goed en gezond 2010! Het jaar dat je mag genieten van een groeiende buik en het jaar dat je jullie uk in je armen mag houden.

Nee, ik had de week van kerst vrij en moest daarna weer aan het werk. Ik werk in de zorg, dus gister nog gewerkt en nu weer een paar dagen vrij.

Hoe voel jij je? De week de echo toch? Spannend hoor!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan