Hoe gaat ie met iedereen???

Marlijn,

Ik hou ook wel moed, maar dat gaat de ene dag makkelijker als de andere dag. Momenteel gaat het wat moeilijk....

Balen van je ongi!

Liefs grotebroer

Alexandra,

Ik heb ook 2x een mk gehad en zou het op een 3de mk uitlopen, dan vrees ik dat wij ook onze poging staken. Dit doet me veel verdriet, maar ik heb zo ook m'n grens. Bij iedere mk lijkt het me dieper te treffen en gaat het herstel ook moeizamer.

Hopen dat 2010 een top jaar is!!!

Liefs grotebroer

Hallo,
Nou helaas ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik had de 30ste m'n nod, maar niks hoor. dus ik dacht; zwanger!? maar niet dus.
grotebroer sterkte met wachten.

groetjes

Ja, 3 keer is scheepsrecht zeggen ze. Het is alleen steeds zo confronterend om weer naar de gyn te gaan. Klopt het dat het uw ...e zwangerschap is? Het wordt iedere keer weer meer. Mocht ik nog een keer zwanger worden, dan is het mijn 7e zwangerschap! Dat is toch bizar...

he meiden, laatste loodjes van dit jaar.
Lientje morgen groot nieuws? ik hoop het van harte, en ik volgende week........
Je blijft zoeken naar kwaaltjes die te herlijden zijn. We komen er allemaal zelfs jij alexandra, blijf hoop houden, en misschien is het beter om alles op zijn beloop te laten gaan vooral in jouwn geval denk ik. Je hoort zou vaak als je er niet mee bezig bent dan lukt het, maar dat is echt onmogelijk, ik weet niet hoe ze het doen.
Als ik in jou schoenen stond alexandra dan zou ik misschien ook wel denken, en nu even rust. Of gewoon niet testen als je over de datum bent, totdat je denkt nu zou het wel veilig zijn, so what dat je dan later bij de vk of gyn komt. Als dat voor jou het doet gewoon doen.
@ mama 1983, je hebt nog een kans dit jaar, knallen!

liefs nath

Hey meiden,

Gister was mijn nod en...nog niet ongi! Toch verwacht ik dit wel, dus als er woensdag nog niets loos is dan test ik op dat moment wel. Ik hou jullie op de hoogte!
Gisteren sinterklaas gevierd en straks nog weer, dus gezellig drukke dagen. Vanmorgen heb ik de kerstboom neergezet en opgetuigd en het huis versierd. Het huis is dus al in kerstsfeer.

Dikke X Lientje

owww wat spannend
mijn duimen draaien voor je grote broer

ik hoopp het zo voor je laat je het hier nog ff weten??

groetjes moekje
5wk wachtend op de eerste echo 21 dec.

Terug
Bovenaan