Hoe groot zijn de kids nu???

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd hoe groot de "kleintjes" nu alweer zijn.

Lars is volgens mij erg groot voor zijn leeftijd.
Hij is nu 10 maanden en 1 week, weegt 12,8 kilo en is 85 cm lang.

Nog even en hij moet van het voor zitje van de fiets af die gaat maar tot 15 kilo.
Weet iemand of er toevallig zitjes zijn die langer mee gaan.
Want ik zit dalijk met het probleem dat Lars naar achter moet maar, Melanie is pas 4 en ik zie het echt nog niet zitten om die zelf te laten fietsen.
Zo'n 2 persoons fiets zitje is ook niets want dat kan Lars nog niet.

Gr Lique

Hoi,

Yordi wordt vrijdag 1 jaar oud en is nu 77 cm en weegt 9510 gram.
Yordi is een dunne spriet. Wou ook zeggen lange dunne spriet, maar Poeh wat is jou mannetje al groot zeg!!! Maar nu moet ik ook erbij zeggen dat me man en ik ook allebei niet groot zijn. Ik ben maar 1.60m en me man is ongeveer 1.75m.

Als je zoontje straks iets zwaarder is dan 15kilo en hij zit voorop is dat ook nog niet zo heel erg, is mij verteld. Het is meer een richtlijn van de stoeltjes fabrikant.
Misschien is anders zo'n fietskar iets voor jullie?? Ideetje hoor.
Wij heben hem zelf niet, want ik heb zo'n moederfiets gekocht.

Liefs marielle

heyhey

toevallig vandaag naar t cb geweest.

nathalia weegt nu 9210 gram en is 73.1cm lang.

liefs, do

hoi hoi

caithlyn is vorige week in het ziekenhuis gewogen en gemeten ze was toen 1014gram en 82cm

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

Noah is 9 maanden en 8800 gr en ongeveer 70cm.
Kleine dikkie dik.. hahah, zo lief!

Groetjes

Hallo

Shanice is nou 11 maanden en weegt 10850gram en 77 cm lang dus ja wat zou ik zeggen stevige meid maar weet je als een 1 jaar worden gaat dat babyvet ook wel weg hoor. Maar als ik naar mijn meisje kijk vind ik het eigenlijk toch wel meevallen.

groetjes lisette

Hoi,

Sami is nu 9mnd en 71cm en weegt 8100gram.
Van de week op cb geweest, niet goed gegroeid maar goed hij heeft in 2 mnd tijd 3x een middenoorontsteking gehad en diaree door antibiotica dus meneer kwam niets bij!
Maar het gaat nu de goede kant op.

Fietszitje? Ik zou het niet weten!

Liefs Nesie

Terug
Bovenaan