Hoe groot zijn de kids nu???

Hallo allemaal,
Altijd leuk om te zien hoeveel onze kids wegen en hoe groot ze zijn. Gelukkig is ieder kind verschillend en je kunt het dan ook niet met elkaar vergelijken.
Ik ben net met mijn dochter Dewi naar het cb geweest. Ze is nu 11 maanden.
Ze weegt 8475 en is 73cm. Ze kreeg ook weer prikjes en dat is voor haar altijd vervelend.
Gelukkig heeft ze dit keer niet zo heel lang gehuild, eventjes maar. Nu ligt ze heerlijk te slapen. Ze zal wel moe zijn want ze heeft de hele nacht lopen spoken. Ze was regelmatig wakker en dan lag ze wat te brabbelen. Gelukkig ging ze niet huilen, zodat ik er niet uit hoefde. Maar ik werd er ook elke keer wakker van  dus ik ben ook moe. Maar helaas lukt het me nooit om te slapen.  Vanavond maar vroeg naar bed dan.
Groetjes Linda

Brenda is 11,5 maand, is 75,5 cm lang en weegt 9,2 kg

Groetjes Bianca

Hoi

Tessa was met 11 maand 71 cm en 8015 gram. een kleintje dus, en ze past nog maar sinds kort in het stoeltje   voor op de fiets. mijn dochter van 2,5 is 13 kilo, en zit sinds 2 maand pas achterop.

groetjes grietje

hoihoi

heb karlijn vandaag gewogen op t cb en gemeten
ze word 4-2 11 mnd en ze is nu
78 cm
9600 gram
lange smalle dus hihii
groetjes maurilla

Jeetje, Lars is echt groot!!! Angelique (geloof ik?!?)

Ons zoontje behoort volgens het cb ook tot de grotere kindjes. Hij is zondag 1 jaar geworden.

Hij is nu 82,5 cm een 12,5 kilo. Qua gewicht is hij redelijk stabiel gebleven de afgelopen 3 maand, maar qua lengte toch wel 5,5 cm gegroeid.

Mensen schatten hem vaak ouder dan hij is, grappig is dat!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan