Hoe groot zijn de kids nu???

hallo allemaal

karlijn was met 9,5 mnd 74,5 cm en 9265 gram
ze is nu 10,5 mnd en hoef volgende maand weer naar t cb

groetjes maurilla

hoi allemaal,

rosco is nu 10 maanden en ongeveer 3 weken hij weegt 9,5 kilo en is 75 cm lang
na buikgriep en griep was hij heel erg afgevallen al zijn kleertjes waren ineens te
groot. Nu begint zich weer een onderkin te tonen en een paar lekker hompige beentjes

groet czaar

Hoi hoi,

Als ik dit allemaal lees dan begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken. Jarno is 11 maanden 7780 gram en maarliefst 68 cm lang. "Oeps"  zelfs de meiden zijn allemaal groter dan mijn zoon(tje). Laten we het maar houden op "klein maar fijn". Wanneer iemand anders ook zo'n kleintje heeft dan hoor ik het graag.......

Groetjes Suus

Wij mochten gisteren weer, voor de 11 maandencontrole inclusief 2 gemene prikjes!
Onze dochter Daantje weegt nu 8400 gram en is 74 cm (ze was gewoon 4,5 cm gegroeid in 2 maanden tijd... wij vonden dat heel erg veel). Haar gewicht ligt onder het gemiddelde en de lengte is gemiddeld.

Groetjes Femke

Hoi,
Doreen is 6 januari naar de 11-maandcontrole geweest. Ze woog toen 9220 gram en is 75,5 cm lang. Lekker gemiddeld. Ze komt niet heel veel aan omdat ze erg bewegelijk is.
De prikjes waren geen probleem. Bij de tweede maar heel even gehuild en later alweer lachen naar de vk. Twee nachten erna wel last gehad, vurige plek, verhoging en veel wakker.
Ze doet het zo goed. Heerlijk he?
Liefs,
Karlien

quote: SuusvH reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-01-2009 21:02:43'));

Hoi hoi,

Als ik dit allemaal lees dan begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken. Jarno is 11 maanden 7780 gram en maarliefst 68 cm lang. "Oeps"  zelfs de meiden zijn allemaal groter dan mijn zoon(tje). Laten we het maar houden op "klein maar fijn". Wanneer iemand anders ook zo'n kleintje heeft dan hoor ik het graag.......

Groetjes Suus

Hoi Suus,

wow, is dat niet heel licht/klein? Niet dat ik je ongerust wil maken ofzo.   Ben je al voor de 11 maanden afspraak bij het CB geweest?
Ach, gemiddelden komen natuurlijk ook tot stand door de extremen die bovenaan en onderaan de lijn zitten, hihi.

Groetjess

hoihoi,

nou wat een reuzen hier hihi of is mijn kleine meid dan echt zo klein. volgens de tabelletjes  is ze net iets onder het gemiddelde
ze wordt volgende week 1 weet nu niet precies hoe groot en zwaar maar bij de 11 mnd check was ze 74cm en 9500 gram. ach ik ben zelf ook niet zo groot en mijn fam staat er om bekend erug klein te zijn hihih (ik ben zelf 1.70 en een van de grootste in de fam.kan je nagaan).

groetjes linda

Mijn zoontje was met 10 maanden oud 85 cm lang bij 14200 gram.

Nu dik 5 maandjes ouder is hij 16 kilo bij 92,5 cm lang.

Ze zeggen na het eerste jaar komen ze haast niet bij,maar dat is dus niet waar.
Mijn zoontje liep precies op 12 maanden oud en rent ook en zit geen moment stil,maar blijft toch bijkomen,maar eet ook redelijk lekker.
Hij lust dus alles,maar we letten natuurlijk wel op dat hij geen zoetigheid en vette dingen eet.

groetjes

Terug
Bovenaan