hey hey dames
vlinder wat vervelend dat er nog nix is, maar de slijmprop verliezen heeft bij mij wel wonderen verricht.. dus heb hoop voor je meid
dames wat fijn dat het goed gaat met jullie en de beebs
alleen wel vervelend dat jesse zo slecht slaapt.. ik hoop dat je tips hebt gehad die helpen.
hier gaat alles oke, Mart begint nu echt door tekrijgen dat Jort erbij hoort ..heel lief.
Jort doet het ook super goed, komt om de 3 uur, en zit nu al boven zijn geboorte gewicht
(was 3320 = 3360) dus de bv loopt goed, hij heeft wel een erge zuig behoefte, pak ook zijn duim wel, maar soms heeft ie er ruzie mee dan geven we hem een speentje.
met mama gaat het ook goed
weinig tot geen bloedverlies, baarmoeder staat bijna weer normaal, en de buik gaat ook weer de goede kant op.
ben nog wel wat moe, en slaap dat tussen de middag even bij, de kraam hulp zorgt dat lekker voor Mart en Jort (en voor rutger whahahaha)
rutger is ook helemaal een trotse papa, ook al moet ie erg wennen, daarom heeft ie ook 2wk vrij zodat ie mij kan helpen, en zelf kan wennen aan de nieuwe situatie.
(rutger heeft veel last van migraine met onverwachte dingen enz)
Maar knuffel met de mannen kan die als de beste, en voor een vieze stink luier draait ie zich ook niet om..ik vind het ook allemaal goed zo.. we zijn allemaal tevreden
nou tot snel
groetjesssss