@junior, ik denk ook dat jou dochtertje niet te veel krijgt, Jesse krijgt per dag 825cc incl poeder en zal was vorige week maandag 4250gr.
wat vervelend dat jullie zelf geen rust krijgen, grijp op tijd in hoor!! mischien dat een familielid ofzo haar een nachtje te logeren wil hebben. hebben wij met elmar ook gedaan, hij huilde de eerste 6 weken snachts veel, we hebben hem toen een nachtje naar zijn oma gebracht en zo konden wij een nachtje door halen. dat heeft ons toen erg goed gedaan. maar het moet natuurlijk wel mogelijk zijn.
@peet, jammer dat de difrax fles voor jou kindje niet niet hielp, je moet toch wat proberen. gelukkig heb je nu doe goede fles gevonden.
@bloemetje, fijn dat die fles nu het spugen een beetje tegen houd, dat hadden wij met de difrax fles. na een paar dagen merkte je gewoon het verschil. en de wasmachine ook,die maakte op een gegeven moment overuren. er was geen wassen meer aan op het laatst. hoe gaat het nu bij jullie? is de bouwput weer dicht gegooid?hebben jullie trouwens nog wat gekregen voor de overlast?
mijn vriend heeft deze week de nachtploeg en die slaapt dus overdag, Jesse huilt vaak een half uurtje als ik hem overdag naar bed breng en dat is voor mijn vriend erg vervelend. hij heeft het geluk dat als hij slaapt vaak ook gelijk diep in slaap valt. gisteren heeft hij maar 4 uur slaap gehad omdat jesse bleef huilen. ik heb hem er toen wel uitgehaald maar toen was mijn vriend al klaar wakker en kon de slaap niet meer te pakken krijgen.
vanochtend was jesse al om 4 uur klaar wakker, ik heb hem uiteindelijk maar bij mij in bed gelegd, die had ik toch alleen, en zo zijn fopspeentje vast kunnen houden. hij heeft liggen te jammeren tot half 6 en toen heb ik zijn flesje klaar gemaakt. valt hij na ongeveer 50cc in slaap en krijg ik hem niet meer wakker. dus leg ik hem in bed en ga zelf ook snel mijn bedje in, doe ik net de dekens over is hij klaar wakker!! en wil dus de rest van zijn flesje nog!! hij is toen wakker geweest tot dat hij de fles van half 10 op had en nu ligt hij al vanaf half 11 te slapen. en dus mijn vriend ook. normaal gaat hij altijd om 13u zijn bed uit maar ik ben net bij hem geweest en toen zei hij: ik wacht wel tot jesse wakker is en dan neem ik hem wel mee. nou het is nog aardig rustig daar boven! heeft hij gelukkig zijn rust vandaag wel gehad, hoef ik mij daar niet schuldig over te voelen vandaag!
nu ben ik alleen al vanaf 4 uur wakker en heb ik mijn bedje haast niet meer gezien. wou vandaag mijn huisje schoon gemaakt hebben maar ik ben niet vooruit te branden. zit dus het grootste gedeelte van de dag al te internetten en heb voor elmar al nick jr op gezet. schandalig he?? nu regent het niet en laat ik hem nog tv kijken....ach vanmiddag willen we nog even winkelen, moeten we dan maar even een frisse neus halen.