Hoe is het met jullie deel 2

bloemetje, wat vervelend dat je jana naar het ziekenhuis moest brengen, ik weet (helaas)hoe het voelt.
hopen dat ze nu aankomt en dat ze straks ook lekker goed blijft groeien.
weet je al hoelang ze moet blijven?

rust in ieder geval lekker uit nu ze in het ziekenhuis ligt, neem het ervan....klinkt mischien raar maar dat is nu even het "voordeel" ervan...

ik hoop dat je je meissie weer gauw in huis hebt...

hier gaat het vandaag eigenlijk best goed, we zijn weer op ons oude ritme verder gegaan en dat beviel meneertje wel. hij is vanmorgen in de box in slaap gevallen en toen heb ik hem naar boven gebracht en toen heeft hij lekker 2 uurtjes geslapen. vanmiddag heeft hij eigenlijk alleen maar een beetje gedommeld en niet echt geslapen. we hebben het flesje van zes uur kunnen rekken tot zeven uur. we hebben even gewandeld en hij heeft een lekker badje gehad en is na zijn flesje lekker in slaap gevallen. elmar lag en vandaag ook op tijd in dus ik had om half 8 alles al boven in bed dus kon ik heerlijk rustig met de beentjes op de bank....en dat helemaal alleen..knap he..haha....
ga zo lekker op tijd naar bed, manlief is er rond elf uur weer dus daar wacht ik vandaag niet meer op.

groetjes

Hoi,

Mama van Elmar,
Ja, probeer nu mn rust ook goed te nemen, het is slopend een hele dag in ziekenhuis als je net bevallen bent en niet ff met de benen omhoog kan of kan liggen. Erg zwaar.
Ik hoop dat ze morgen weer mee naar huis mag. Want dit is niets, ik mis dr zo. :-(
Voel me ook erg onrustig zonder dr bij ons.
De hond was gisteren ook helemaal de weg kwijt. We kwamen s avonds weer thuis zonder dr. Hij is tien minuten bezig geweest met dr te zoeken, maar kon dr niet vinden, bij mij snuffelen, bij dr box staan, van waar is ze nou. Zo raar, dat hij op twee weken tijd zo aan dr gewend is, en zoiets heeft van, waar hebben jullie dr gelaten.

Zo, ga zo lekker naar bed toe, wel nog ff bellen hoe dr fles is gegaan.
Vast weer goed. Ben zo blij dat ze het weer binnen houdt, en ze dus weer een vrolijker kind is. Je ziet dat ze lekkerder in dr vel zit nu.

Liefs

jeetje zeg
zoveel reacties had ik niet verwacht.
Het is zeker het navragen waard, en ik herken wel dingen in de verhalen.

Kirsten zwaait wel vaak met haar armen, maar ze huilt niet de hele dag door. Ze huilt alleen als ze niet kan inslapen of als ze honger heeft.

bedankt voor jullie reacties..

@ bloemetje
Wat vervelend zeg dat je je dochtertje in het z'huis hebt moeten laten.
Ik weet hoe het voelt. Mijn dochtertje die nu inmiddels bijna 3 is, heb ik nadat ze na de geboorte twee dagen thuis was geweest ook in het z'huis achter moeten laten.
Ze had stuipjes gehad en dan gaan ze dus onderzoeken waar die vanaf komen.
Ze heeft eerst twee dagen in het plaatselijke z'huis gelegen en toen nog 1,5 week in het Academisch z'huis in Maastricht.

Wij hebben daar toen zelf in een hotel gezeten maar ik kan je verzekeren dat het inderdaad geen succes is zo snel na de bevalling maar we wilden zo dicht mogelijk bij ons kindje zijn. Bij ons was de hond na twee dagen al van slag dat we met een lege maxi cosi thuis kwamen en ze heeft haar ook een paar dagen gezocht. Zo'n beest voelt meteen als er iets aan de hand is.

Ik hoop voor je dat je je meisje snel weer mee naar huis mag nemen en dat de problemen dan zijn opgelost. Heel veel sterkte!!

Liefs, Petra

Hoi meiden,

Wat lief van jullie. Zo snel reacties.

Ja, het is erg moeilijk, en zeker zo snel na de bevalling. Je loopt jezelf echt voorbij dan he? We hebben daarom ook besloten naar huis te komen, hoe moeilijk het ook is, mocht ook daar blijven, maar schiet nu niet op, met mn bekken, nog steeds wat last van, dus kan dan beter in me eigen goede bed liggen. We bellen zo nog even om te horen hoe het is gegaan.

Junior,
Idd het proberen waard. Fijn dat iedereen zo met je meedenkt.
Dank je voor je knuffel. Voor jou ook eentje meid.

Liefs

hey hey dames

bloem meid.. jeetje schrik ervan hoor..wat naar zeg, ik hoop dat jullie kleine meid het snel weer goed doet, zodat ze weer lekker bij papa en mama thuis kan slapen.

en best veel meiden gebruiken een baker zak he.. ik heb er tot nu toe nog geen nodig, ik leg Jort altijd strak op gemaakt in zijn bedje en hij slaapt dan er liep.
hij heeft af en toe savonds wel last van krampjes, maar gelukkig gaat dat met lopen, knuffelen, borst wel oke.

mart is soms snachts even de weg kwijt :s word ie schreeuwend wakker MAMAAAA!!
vannacht ook weer rond de klok van 3 uur.. hebben hem maar even een klein flesje gemaakt en even duidelijk gemaakt dat ie nu dus echt wel moest gaan slapen, en jaa hij ging slapen :D en werd vanmorgen pas om 8 uur wakker.. das wel wat anders dan 7.15 uur hihi

vandaag gaan we weer lekker wandelen.. en we genieten nog lekker even van de laatste paar dagen die papa vrij is :D

meiden een fijne dag.. en bloem en vlinder een dikke knuf..

groetjesss

@Bloemetje; tjonge, dat is schrikken zeg! Maar hopelijk hebben ze nu de oorzaak gevonden, want zo kon het toch ook niet he! Hopelijk mag ze snel naar huis, en kun je gaan genieten!
@Vlindertjesss.....hopelijk al bevallen!
@Junior, ik snap dat je schrok van al die reacties. Het kán natuurlijk zo zijn dat Kirsten dit heeft, maar als je zegt dat ze maar net huilt om in slaap te komen, of voor de voeding hoeft er dus niks aan de hand te zijn.
Dat doet die van mij ook, hihi....en verder niks aan het handje hoor!
Je moet vooral van je eigen moedergevoel uitgaan, dat bedriegt je nooit.
En de eerste weken met een baby zijn gewoon zwaar!
We moeten niet vergeten dat de overgang van 9 mnd. in de baarmoeder, met allerlei geluiden naar een stil wiegje ergens boven in een kamertje, mama ver van je vandaan, heeel erg groot is voor die kleintjes!
En zowiezo als een baby huilt zwaait het constant met de armpjes.
s' Avonds is onze kleine puck ook de hele avond wakker, en is alleen te troosten aan mijn borst, maar ik kan me voorstellen dat als je flesvoeding geeft het moeilijker is.
Maar ja, hopelijk gaat het straks bij iedereen beter, en kunnen de bakerzakken weer naar de zolder, hihi!

Liefs Teddy!!!

Terug
Bovenaan