Hoe is het met jullie deel 2

Hoi dames,
Ze is weer thuis. Alleen je raad het al, net in de auto, hop, gespuugd, maar ja, ergens kan ik dat wel begrijpen, ze had net half uur dr fles binnen, dus door dat gehobbel kan ik me dat wel voorstellen.

Straks blijft het er vast wel weer in :)
Alleen moet ze volgens mij weer wennen aan dr eigen bedje. Ze huilt al kwartier flink nu. Maar ja. Het is niet anders. Vind het alleen maar niets dat ze zo huilt. Bah. Wat is dr dan aan de hand he. Je weet het niet. Over half uurtje ga ik dr weer lekker halen, en dan lekker het badje in :) En lekker knuffelen.

Liefs

@Bloemetje;   fijn dat ze weer thuis is!
Ga je nu geen zorgen maken hoor!
Als ze nu nog huilt, haal ze er dan gewoon uit, en neem haar lekker bij je, tegen je aan, evt. pink of speentje.
Het is ook niet niks voor zo'n kindje!
Hopelijk spuugt ze thuis niet meer!
Liefs!

Hoi,

Teddy,
Idd, het is allemaal niet niks. En dat spugen komt gewoon van het auto rijden. Tja, ze heeft blijkbaar gewoon een gevoelige maag. Tja, dat kan he.

En ja, we hebben dr na half uurtje lekker uit bed gehaald. In badje, en toen was het alweer tijd voor de fles. Zijn nu bijna een uur later, en de fles zit er nog in :):):)
Oh, wat fijn. Echt zo fijn :)

We gaan zo ff dorp in met dr. Ff rondje wandelen, hopelijk houdt ze dan wel alles lekker binnen.

Liefs

Super Bloemetje!
En een uur verder, inderdaad, dan gaat het goed!
Heerlijk he! Net of je de hele wereld weer aan kan!
Ga lekker wandelen, het is nu nog mooi weer.
Ik ga zo de kinderen uit school halen, daarna krijgen we (weer eens) kraamvisite.
Raak het nu wel een beetje beu hoor!
Deze week 5 bezoekjes in de planning staan, pffffffffff....................

@Teddy, mijn moedergevoel zegt dat er niets met haar aan de hand is.
We moesten toevallig vanmorgen naar de kinderarts voor controle.
Al mijn dingen aangegeven dus ook van het overstrekken, huilen, onrust ed.
Hieruit kwam dus uit dat het allemaal te maken heeft dat ze gelijk na haar geboorte een week lang antibiotica heeft gehad en dus haar darmflora van slag is.
Dus het armen zwaaien, hoofd ver naar achter ed heeft te maken dat ze gewoon last heeft van haar darmpjes.

op advies van de kinderarts moeten we haar een hyperallergeen zuigelingenvoeding geven. Dus die gelijk gehaald en eerst ff wat mengen en dan helemaal over hiernaar toe.
Over 1,5 week heb ik telefonisch afspraak met haar om te kijken of er verandering in zit. Is dit niet zo dan krijg ik voeding op recept van haar.

Ze is nu al weer wakker en heeft er weer flink last van dus ik ga haar ff halen.

Hallo Dames,

Ik kan zo snel niet alles bijlezen, maar ik heb gelezen dat Jana in het ziekenhuis ligt en bloemetje ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen!
Een deze dagen zal ik alles eens bijlezen als ik de tijd er voor heb!

Liefs vlindertjes

Pff.. hier een vermoeide mama haha...
Jelte was de hele dag wat hangerig... huilerig.... Maar kon aan z'n huiltje niet echt herkennen waarom hij nou huilde... tot de voeding van half 7 vanavond....:D Bleken toch krampjes te wezen en hij had me toch een poepbroek... :D Dus gelijk de kleren maar uit en meneer is lekker verwend met een warm bad. En nu ligt hij heeeerlijk te slapen.

Blij dat deze dag voorbij is, zowel voor hem als mij...

Trouwens.. zijn hier ook dames waarbij de blaas geleegd is tijdens de bevalling? Hebben jullie hier ook nog last van? En zo ja, wat voelen jullie dan? Ik ben nu bijna 5 weken geleden bevallen, maar heb er af en toe toch nog wel last van. Voelt alsof je kramp hebt, beetje moeilijk te omschrijven. Te lang ophouden is het niet, want ik ga strikt iedere keer als ik moet voeden naar de wc.

Liefs Rixt

quote: Rixtmeiske reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-05-2009 21:53:13'));

Pff.. hier een vermoeide mama haha...
Jelte was de hele dag wat hangerig... huilerig.... Maar kon aan z'n huiltje niet echt herkennen waarom hij nou huilde... tot de voeding van half 7 vanavond....:D Bleken toch krampjes te wezen en hij had me toch een poepbroek... :D Dus gelijk de kleren maar uit en meneer is lekker verwend met een warm bad. En nu ligt hij heeeerlijk te slapen.

Blij dat deze dag voorbij is, zowel voor hem als mij...

Trouwens.. zijn hier ook dames waarbij de blaas geleegd is tijdens de bevalling? Hebben jullie hier ook nog last van? En zo ja, wat voelen jullie dan? Ik ben nu bijna 5 weken geleden bevallen, maar heb er af en toe toch nog wel last van. Voelt alsof je kramp hebt, beetje moeilijk te omschrijven. Te lang ophouden is het niet, want ik ga strikt iedere keer als ik moet voeden naar de wc.

Liefs Rixt

ja dat vermoeid zijn herken ik hahaha
Hoe bedoel je leeggehaalt je blaas? dmv een catheter??
Ik heb hier iets van 2 weken nog last van gehad tijdens het plassen maar nu niet meer.
Ik zal toch ff de huisarts bellen of je gyneacoloog als je daar nog onder controle loopt. Misschien heb je wel een infectie ofzo..

Terug
Bovenaan