Hoe is het met jullie??

Hoi, hier gaat gelukkig ook alles goed, ik heb ook een flinke trapper in mijn buik. Het trapt nog steeds erg laag, dus geen last van mijn ribben enzo. Tot wanneer kan zo'n kleintje eigenlijk draaien, want tot nu toe zitten de voeten echt alleen maar laag en ik zit niet te wachten op een stuit, maar ja, we hebben het niet voor het zeggen. Verder ben ik wel erg kortademig en heb er dagen bij zitten dat ik echt niet vooruit te branden ben, dan kan ik ook echt niks doen, want dan heb ik gewoon geen lucht en gaat mijn hart als een wilde tekeer. In mijn vakantie ben ik één keer haast flauwgevallen, voelde me gewoon wegzakken, maar gelukkig  ben ik met behulp van een zak ijsblokjes bijgebleven. Wel eng,  hoor.  Ik ben nu 26 weken en 3 dagen, dus inderdaad komt ook voor mij het zwaarste gedeelte eraan. Hopelijk is het snel december en komen we er allemaal met zo min mogelijk kwaaltjes doorheen .

Groetjes
Bibi  

Hoi, hier gaat gelukkig ook alles goed, ik heb ook een flinke trapper in mijn buik. Het trapt nog steeds erg laag, dus geen last van mijn ribben enzo. Tot wanneer kan zo'n kleintje eigenlijk draaien, want tot nu toe zitten de voeten echt alleen maar laag en ik zit niet te wachten op een stuit, maar ja, we hebben het niet voor het zeggen. Verder ben ik wel erg kortademig en heb er dagen bij zitten dat ik echt niet vooruit te branden ben, dan kan ik ook echt niks doen, want dan heb ik gewoon geen lucht en gaat mijn hart als een wilde tekeer. In mijn vakantie ben ik één keer haast flauwgevallen, voelde me gewoon wegzakken, maar gelukkig  ben ik met behulp van een zak ijsblokjes bijgebleven. Wel eng,  hoor.  Ik ben nu 26 weken en 3 dagen, dus inderdaad komt ook voor mij het zwaarste gedeelte eraan. Hopelijk is het snel december en komen we er allemaal met zo min mogelijk kwaaltjes doorheen .

Groetjes
Bibi  

Zeg maar nee, dan krijg je er twee, haha. Waarom mijn berichtje nou twee keer komt, is mij een raadsel, maar goed.

Hallo allemaal,

Ik ben nu ruim 25 weken van 2 hummies en dacht dat ik het alleen had maar ik lees wel dat jullie ook "de kwaaltjes"hebben. Ik heb vanaf het begin af aan snel harde buiken. Dat is nog steeds zo. Fietsen..een ramp! De regel is gewoon: alles RUSTIG  aan doen..... Soms moeilijk maar alleen maar goed  Ik slaap al iets slechter. Ben al aan de extra kussens geslagen. Het is zo'n vreemd gevoel als je je op je zijn draait haha. Vooral op mijn linkerzij krijg ik soms een misselijk gevoel. (word er ergens op gedrukt?)
Mijn neus zit iedere dag dicht en bloed in mijn neus! (ook al een kwaal...)
Kortademig heb ik ook wel last van.
Maarrr het is nog allemaal  uit te houden hoor!! Mogen niet klagen verders
Vanavond ga ik voor de 2e keer naar de zwangerschapsyoga, vond het héérlijk! Echt een uur rust en stilte voor jezelf en je kindjes. Dat doe je thuis gewoon niet op die manier!

x Suus

Ook hier mag ik niet klagen. Al merk ik wel dat het voor mij lichamelijk nu eigenlijk onmogelijk is om nog hele dagen te werken. Ik ben ped. medewerker op een babygroep (kdv) en moet dus veel nukken, tillen, liggen, kruipen etc....tja in het begin kon ik dan nog wel 9 uur op een dag werken. nu niet meer. Afgelopen zondag heb ik harde buiken gehad en een vergrote lever (door verhoogde bloeddruk) en dat was voor mij een teken dat ik te ver doorging. Afgelopen maandag heb ik dus aangegeven dat ik halve dagen MOET (ja wil, maar eigenlijk ook moet dus...om mezelf lichamelijk nog een beetje stabile te houden) gaan werken. Huppa, UWV belde vanmiddag meteen.

Ik moet zeggen dat ik nu veel meer "rust"heb. Ik had graag gewoon mijn uren tot het eind willen doorwerken, maar als dat niet lukt dan moet je wat. mijn vk zei ook: "misschien was je nu nog even 100% doorgegaan en dan was je over 2 weken kapot geweest en kun je er helmaal uit" nou kijk, dan maar halve dagen en lekker doorwerken tot mijn verlof. Wil al die lieve schatjes op het werk ook nog niet missen!

Wanneer gaan jullie eigenlijk met verlof? Mijn officiele datum is 27 oktober, maar ik stop 21e al omdat ik de andere dagen sowieso al vrij had.

Hoi meiden,

Ook hier alles wel redelijk oke. Geen gekke dingen maar zooooo moe als ik een ochtendje wat heb gedaan. Ik moet gewoon smiddags rusten. Of savonds na het eten even op de bank ofzo. Ik heb natuurlijk nog 2 oudere kids en dat is ook wel vermoeiend. Daarbij komt dat ik middenin een verhuizing zit. Over amper 4 weken ga ik verhuizen en alles moet uitgezocht en ingepakt etc etc. Ik ben gewoon bekaf.

Vandaag ben ik bij de vk geweest en ze zei dat ik mezelf in acht moest nemen want anders kan het weleens teveel worden. Nou dat gevoel heb ik al regelmatig en ik doe al zo rustig mogelijk. De baby is ook heel druk zodra ik ga liggen. Op mijn rug liggen gaat al weken niet meer en dat vond ik altijd juist zo fijn. Dus ik draai en draai en draai van de ene zij naar de andere. Een echte goede nachtrust heb ik al tijden niet gehad helaas.

Verder gaat het allemaal wel, bloedruk was goed gelukkig. En ben ook niet meer aangekomen sinds de laatste 2 keren maar de baby groeit gewoon goed dus niks aan de hand tot nog toe.

Groetjes Peet

He meiden,
ik ben eigen baas en heb het op dit moment zo geregeld dat ik nu lekker vanuit huis kan werken. Lekker met de beentjes omhoog en laptop erbij.
Ben verzekerd voor zwangerschapsverlof en bevallingsverlof. Die neem ik  6 weekjes van te voren op.
Ook ik merk dat het nu wel zwaarder begint te worden. Ik ben nu al heel veel aangekomen o.a. door  het vocht. Dat zit gewoon in de weg. Ik heb gelukkig op tijd mijn ringen afgedaan .... Ik mag nog niet klagen hoor ik heb geen enkele kwaal gehad ....... nah dat is niet helemaal waar. Heb wel veel jeuk aan armen en benen.
Tsss als dat het ergste is ........
Het is gewoon goed om je lijf in de gaten te houden. Je bent zelf je beste graadmeter, wat een ander ook zegt.

\Liefs
Gwenne

Terug
Bovenaan