Hoe is het met jullie??

Hoi Dames,

Hier gaat het eigenlijk ook allemaal hardstikke goed nog, zijn net terug uit Barcelona en was voordat we gingen erg bang dat mijn rug zou gaan zeuren, maar nergens last van gehad, natuurlijk was het wel vermoeiend al dat wandelen en zette mijn voeten wel wat op haha maar terrasjes genoeg daar dus op tijd rusten.
Heb wel erg last gehad van maagzuur, maar nu ik weer elke morgen mijn actimel heb is dat gelukkig al een stuk minder.
Mijn baarmoeder zit ook al erg hoog, maar volgens vk niet erg laag dus precies volgens schema!
Heb nu wel een fikse kou te pakken, dus dat is wel balen maar goed beter nu dan over 2 maandjes haha

liefs Daantje

Hey Daan, wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad. Balen van je koutje, maar dat gaat wel weer over.

Ik werk sinds vorige week halve dagen. ik trok het gewoon niet meer. 9 uur werken op een dag betekende voor mij dat ik 's avonds gebroken was (ook last van de rug en bekken) en de volgende dag ook fysiek nog moest bijkomen. Dus telkens wanneer ik even bij kon komen moest ik de dag erna weer naar het werk en begon het hele gedoe weer opnieuw. Ik voel me een stuk beter nu ik halve dagen werk. Mijn lichaam krijgt meer rust.

Even een hele domme vraag misschien...maarre... zijn er nog meer van jullie die nu al aan het lekker zijn? (melk uit de borsten?) ik voel me echt vreselijk, maar aan het eind van de dag zit er zo'n mooie creme-achtige kleur in mijn bh op de plaats van mijn tepels....grr schaam me dood.

Hé Daan, ik had al een berichtje geplaatst in het vakantieonderwerp, maar ik zie je nu hier staan. Dus Barcelona was een succes ? Heb je veel bezichtigd (op de terrasjes na dan haha) ?
Weekee, die lekkage, om het zo maar te noemen, is heel normaal. Ik heb er nu nog niet veel last van, maar bij mijn eerste zwangerschap had ik het ook best erg. Als het echt heel erg wordt (dat zelfs je shirt of trui nat wordt), kun je alvast zoogkompressen gebruiken, die vallen onder je kleding niet op en je hebt dan geen last meer van natte plekken. Hoever ben jij nu ? Toch een week of 30 ?

Groetjes
Bibi  

Hoi dames,

Ik rommel ook nog steeds lekker aan inmiddels alweer 27 weken en 3 dagen in verwachting. Krijg alleen de laatste tijd   steeds meer last krijg van mijn bekken kan af en toe gewoon niet meer lopen van de pijn. En wat ik nog het ergste vind is dat iedereen zegt dat het best wel mee zal vallen (mijn moeder en mijn tante's want hun hadden ook nooit ergens last van echt zo'n opmerking die ik niet meer kan horen). En nu krijg ik het idee dat mijn vriend denkt dat ik me aanstel,  omdat  die die opmerking van hun ook elke keer hoort.  Wordt er echt beetje verdrietig van...

Maar voor rest hebben we gelukkig nu bijna alles geregeld moeten alleen nog even kijken voor de gordijntjes een babyfoon halen, en nog wat prularia. Morgen kan ik de proefdruk van het geboortekaartje ophalen dus ben benieuwd.

@ weekee: Ik heb ook al last van zo'n lekkageprobleem.... als ik mijn borsten aan raak verschijnen er al druppels op mijn tepel, maar  ik knip nu 's morgens een stukje keuken papier af (10 bij 5  cm rechthoekig) en vou dat dubbel en dat doe ik dan in mijn bh op de plek van mijn tepel, heb ik tenminste geen vlekken in mijn bh.
Misschien een idee en anders inderdaad zoogkompressen mocht je echt leeg gaan lopen ;)

Groetjes

Hoi

Ja veel bezichtigd in Barcelona, Dag 1 naar Camp Nou geweest want Barcelona zou thuis moeten voetballen, bleek dat de wedstrijd een dag eerder was gespeeld en verzet was dus i.v.m. Champions League grrr toen naar gotische wijk geweest daar Tapas gegeten mmmmm Dag 2 naar Sagrada Familia geweest en 's middags aan het strand gelegen! dag 3 hele dag strand gedaan en 's avonds naar Montjuic, daar heb je geweldig uitzicht over heel Barcelona! Dag 4 naar Camp Nou om het te bezichtigen en 's middags naar centrum, beetje rondgewandeld en 'sa vonds weer in de gotische wijk gegeten mmmm haha en dag 5 naar Park Guell van Gaudi, maar dat was wel erg vermoeiend dus 's avonds niet meer uit de buurt van het hotel geweest! en dag 6 weer naar huisf!
Geen last van mijn rug gehad gelukkig! Wel van opgezetten voeten haha

Ja die kou zal wel snel over zijn, maar heb astmatische bronchitus dus zit normaal aan de inhalers en gelukkig had ik er nog niet eerder last van gehad maar nu even afzien, net even dokter gebeld of ik fluimicil mag hebben en rhinocaps om te stomen en ja hoor gelukkig, al lucht het maar iets op, want heb afgelopen nacht redelijk geslapen (4 uur ofzo) maar nacht daarvoor maar een uurtje, boehoe boehoe

liefs daantje

Oh ja en nog een genant bijkomsel van die kou is als ik moet hoesten dan verlies ik soms urine........echt heel irritant dus inlegkruisjes in en zo vaak mogelijk naar de wc, maar is zo genant, heb al heel wat pyjama's versleten.........

verder nog geen lekkages hier, maar een is ook genoeg haha

Bibi,

Had jij nou ook nog vakantie gehad ?Zo ja hoe was het?

liefs Daantje

Ja, ik ben inderdaad ook geweest , we waren in Italië. Het was erg warm dus ik heb ook veel last gehad van opgezette enkels/voeten, maar het was erg leuk.
We hebben het lekker rustig aan gedaan, wel één en ander bezichtigd maar niet té. Verder lekker gezwommen en relaxed. Ik moet zeggen, vakantie is leuk, maar weer naar huis vond ik ook heeeeeeelemaal niet vervelend .

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan