Hoe is het met jullie??

Bedankt voor de tips dames.

Ik ben morgen inderdaad 30 weken zwanger. het is niet zo dat het kletsnat wordt (gelukkig niet...) maar het druppelt gewoon een beetje. Ik kijk het nog even aan en anders idd maar ff zoogkompressen halen.

Hoe zit dat eigenlijk bij jullie, hoe verder ik kom in de zwangerschap hoe drukker mijn kleintje lijkt te worden. Af en toe heb ik weleens het idee dat het helemaal niet wil slapen, dan is het zo druk heel de dag door. Gisteravond kwamen die voeten haast door mijn buik heen, haha.

Ook hier een lekker bewegend kindje. Heel gezellig vind ik dat. Soms gaat die buik toch heen en weer.

daan-tjuh voor zulke beetjes urine verlies is er ook tena in de vorm van inlegkruisjes. ik vond het in het begin erg genant, maar vooral tijdens hoestbuien hielden gewone inlegkruisjes het niet en dit wel, mss een tip?

Ik voel ons meisje niet meer zo vaak bewegen. Schijnt ook te kloppen ivm minder ruimte in de buik? Maar goed als ik haar voel, voel ik haar wel heftiger!! Soms gaat het flink tekeer hoor!

Ja idd Tena, inlegkruisjes halen niets uit haha maar goed gelukkig ben ik van het ergste af en neemt het hoesten nu ook af!

Verder gisteren naar de vk geweest en ons meisje is al een beetje ingedaald!!!
Werd een paar nachten geleden wakker van pijn, harde buiken, dacht nee toch ze gaat toch niet komen, maar was na een paar uurtjes over en ben weer een slaap gevallen en nu blijkt ze al een beetje ingedaald te zijn dat verklaard die pijn dus haha
Verder nu +7 kg en spuit gehad ivm bloedgroep o-, viel mee gelukkig.
Dus kleintje doet het goed en mag nu om de 2 weken naar de vk!

Hier ook een erg bewegelijk meisje, wel leuk nu ik weet hoe ze ligt, kun je ook echt voetjes, handjes kontje onderscheiden en in deze tijd is het normaal dat de voetjes af en toe goed zichtbaar zijn, geweldig he?! Ze heeft hier nog veel ruimte dus zou ze als ze eigenwijs is nog wel kunnen draaien, maar vk denkt van niet, betekend niet dat ze vroeger gaat komen, maar kan wel............

liefs Daantje

Ja, leuk is dat hè als je ze zo heftig ziet bewegen. Ik heb er zo één die gewoon z'n hak ik mij buikwand zet en dan volgens mij een beetje gaat zitten draaien, haha, af en toe krijg ik er gewoon spierkramp van.
Gelukkig, Daan, dat die spuit meeviel. Ik moet volgende week weer naar de vk en krjg dan een groeiecho, ik ben ook reuzebenieuwd of de groei op schema loopt.
Wel fijn dat je meisje al een beetje is ingedaald, weet je in ieder geval dat ze niet in stuit ligt.

Ja hoop ook echt dat ze zo blijft liggen haha maar ben zelf ook eigenwijs dus je weet maar nooit, maar vooralsnog voel ik haar voetjes nog op dezelfde plaats, nu ook weer, mama ga eens iets doen ipv achter de pc zitten haha
Zal het wel missen straks dat je geen beweging meer hebt in je buik, raar idee want ben er nu zoooo aan gewend haha

Het is hier wel rustig he? nog een paar weekjes en dan gaan de eerste met verlof zal het wel wat drukker worden verwacht ik!

Bibi, jij bent al gestopt met werken toch? bevalt het thuis zijn? Wel jammer dat dan de herfst meteen zo aanbreekt, het giet er hier weer uit grrrrrrr en ik heb geen auto, heeft mijn man voor zijn werk nodig dus kan nergens heen!
Nou ja vanavond naar Coldplay jippie!!

liefs Daantje

Ja, dat hoop ik ook voor je. Maar dat zal wel, joh. Ik zal het getrappel ook wel missen, maar eht is uiteindelijk toch ook wel weer lekker om je lijf weer voor jezelf te hebben, het is nu best zwaar (bij mij dan tenminste).
Ik weet niet wat dat is, maar het is inderdaad erg rustig. Zou wel leuk zijn als we wat meer kunnen "kletsen" als iedereen met verlof is.
Nee, ik ben nog niet gestopt, ik werk wel halve dagen, 2 in de week, dus dat valt mee. Maar mijn verlof begint op 10 november. Ik vind die herfst niet zo erg, heerlijk uitwaaien ofzo. Ik voel me hier beter bij als bij die warmte. Zolang je inderdaad maar niet helemaal te pletter regent, da's dan wel weer minder haha.
Veel plezier vanavond.

Groetjes
Bibi

Terug
Bovenaan