Hoe is het met jullie??

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar..... sorry dames

@Lies, dat is dan dezelfde verloskundige. Ik zou het aan mijn gyn vragen de vorige keer, maar tsja... zonder briefje kom je er in de lift weer achter dat je iets vergeten bent. Hoef nu pas weer in week 39 (4 december) te komen... als de kleine er dan nog niet is, heb ik nog tijd om het te vragen... onze dochter was 2 dagen te vroeg, maar dat zegt voor deze kleine natuurlijk ook helemaal niets.

Liefs Noah

vandaag is t net zoals gisteren ineens een drukte van jewelste in mijn buik... het lijkt serieus of mijn buik is gezakt! Redelijk veel last van mijn schaambeen en als ik moet plassen dan drukt de baby behoorlijk naar beneden pfff... maar t kan nu he, 4 weken van te voren.

was vandaag nog even in de babywinkel bij ons. Ik kwam erachter toen we de wandelwagen aan t schoonmaken waren dat ik voor in de reiswieg nog helemaal geen dekentje, lakentjes en een hoeslaken had  gelukkig was dat ook weer zo verholpen

de eigenaresse vroeg me ook al hoelang ik nog " moest"   en ze had ook al haar bedenkingen od ik t wel zo lang zou uithouden hahahahah

maar ik wil me niet gek laten maken, t is wel moeilijk als ik zie dat er al meiden zijn bevallen en dat mensen dit regelmatig tegen je zeggen.. het kan ook maar zo 15 januari worden he...

Liefs, Sas

Ik had ook wel lakentjes voor de wieg, maar geen onderlakentjes. Kwam ik dus vorige week achter, maar net wat je zegt, het is gelukkig zo verholpen. (Vorige keer had ik geen wieg).
Jij zegt nou, het kan 15 januari worden, ja da's waar, ik kan uitlopen tot 3 januari, maar ik hoop toch echt wel dat het gewoon in 2008 geboren wordt, zou een heel raar idee zijn als het ineens 2009 wordt. Klinkt zo ver weg

hihihi, 2009 is idd heel ver weg zo maar t zou zomaar kunnen he.

Vannacht werd ik wakker van de pijn in mijn bekken, raar he... je zou denken dat als je ligt dat de baby niet veel kon dalen maar deze wel hoor! Vanmorgen was ik nog een beetje aan t wakker worden en ineens heb ik een trap tegen mijn maag gekregen van ons meisje... had meteen mijn mond vol gal brrrr  Ik denk dat ik maar een emmer naast mijn bed zet voor t geval dat..

hebben jullie dat nu ook met die vorst, dat je meteen zin hebt om je kerstspullen neer te zetten? We hebben hier de regel thuis dat t pas na de sinterklaas van de zolder af komt maar t staat nu al zo gezellig!!

Ik draai op de laptop ook de hele dag Nederland FM en dan de kerstzenders hahahahahaha... Dalijk is t kerst en kan ik t niet meer horen!

Dromen jullie nu ook nog zoveel? Ik heb de meest rare dromen, of dat ik met t voetbal in t buitenland ben om mijn cluppie aan te moedigen en met een hoop man/vrouw gezellig in t cafe zit... over oorlogen () maar ook over bevallen. Dan lig ik te slapen en heb ik ineens de baby er al half uit... Dat vind ik nog t beangstigste, dat ik t niet merk als ze komt... wil daar echt niet aan denken. Moet je naar de wc en hups, daar is ze

Oh Sas, dat soort dingen ben ik ook zo bang voor bij nummer 3 nu pfff. Dat ik niet merk hoeveel ontsluiting ik misschien al heb en dat ik dan veel te laat naar het ziekenhuis ga of dat ik idd naar de wc ga en daar een kind krijg en dan alsnog die schouders die blijven hangen...damn...

Dromen daar merk ik op het moment even weinig van, heb wel heel veel gedroomd gedurende de zwangerschap en er ook vele opgeschreven. Ik kreeg er nog een speciaal boek voor van mn ma want mijn dromen waren echt heeeel uiteenlopend en zoveel en zo raar haha. Dat hoort echt bij zwanger zijn. Nu slaap ik steeds te kort volgens mij om echt in dromenland te verzeilen.

De gekste droom die ik me herinner was dat ik lag te bevallen en mijn kat ook naast me in bed met kittens lag (kan niet want het is een kater haha)  en toen moesten we heel snel weg want er lag een wespennest ergens onder mn bed aaaaaaaaaaaahhhh bizar haha.

Oh ja vergeet ik helemaal te reageren op het kerst gebeuren. Ik heb wekengeleden nieuwe kerstspulletjes gekocht. We hebben een brede vensterbank waar vanalles leuks in kan en ik had er al helemaal zin in. Natuurlijk eerst de Sint maar ja....zin in kerst en versieren heb ik echt enorm! Het kriebelt ja. Ik denk dat ik die kerstzender nog maar even ga vermijden want de kids zitten nog vol Sinterklaasliedjes haha. Laat die sint maar gauw opschieten dan he, kunnen we ons in de kerstgekte storten!

brrr... ik heb t zoooo koud vandaag! er is niet tegenaan te kleden.... vanaaf maar lekker vroeg naar bed met een boekje erbij.....

Kan zeer doen he sas, dat indalen.... en dan ook nog een trap tegen je maag. Niet fijn op de vroege ochtend.

Hier ook alweer helemaal zin in de kerst. Heb al op de kalender geschreven dat we de zondag na sinterklaas vrij houden om de boom in huis neer te zetten. Ik mag de vlizotrap niet meer op van vriendlief, dus hij zal dit  jaar echt even moeten helpen.  Zou het zo zonde vinden als de kraamhulp dat moet/mag doen.... doe ik veel liever zelf met onze dochter. Gezellig.

Die rare dromen zijn hier bekend. Moeten we op de fiets naar het ziekenhuis, of wordt de baby thuis zonder hulp geboren..... Dat laatste is toch echt wel mijn nachtmerrie na mijn eerste bevalling. Ik wil ook niet 10 keer met loos alarm in het ziekenhuis komen, maar bijna  2 uur persweeën ophouden omdat we niet in het ziekenhuis zijn wil ik ook niet nog een keer. We gaan er van uit dat ik de weeën deze keer gewoon wel voel!

Zo ik ga lekker bankhangen en dan vroeg op bed.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan